Olaff писав(ла):
И насчёт сравнений вообще - корректно сравнивать автомобили одного класса и с похожей комплектацией . Например Nissan Leaf сравнивать с Nissan Tiida с АКПП, ведь у Лифа не нужно переключать передачи , а это дополнительное преимущество, или E-Golf и Golf-7 на ДВС с АКПП. Вот на них и посчитать установку ГБО или покупку версии с родным ГБО и сравнить расходы. А так сравнивать Лиф с советскими автомобилями , хоть и на газу как то странно
Это как сравнивать стиральную машинку автомат LG , например, с советской стиральной машиной , в которую надо было самому воду наливать и переключать режимы , а потом отжать воду валиками
Вроде и то и то в конечном итоге постирает , но ощущения радости от стирки несколько разные
Давайте рівняти порівнювальне
Нісан Ліф і Рено Сандеро Степвей
Сандеро - 400 000 грн в салоні ( я взяв в 07-2017 , модель 2016 за 360 000 )+газова установка 4 покоління Зеніт+ тороїдальний балон 40л (9000 грн обладнання + установка + легалізація ДАІ) . 0,9л з турбіною+роботизована КПП
Щомісячний пробіг 7000 км, міський цикл , розхід 8 літрів газу (приблизно 1,1грн/км)
Міжсервісний пробіг 15000 км , пройшов вже 4 ТО (1500 грн+3000 грн+4200грн+5700грн), за цей час крім масло/фільтра/2 рази свічки (стандартно гарантійно), поміняно не гарантійно два рази тормозні колодки(2 пари)+1 раз диск(тормозний 2 шт), наконечник рульової,шарова,тяга стабілізатора)
Середній пробіг 300 км/12 годин(робоча зміна коли є потреба у використанні авто) , їздить один шофер
Новий Нісан Ліф=25000 доларів , щоб мати можливість стільки проїзжати в день , потрібно
Один раз зарядитись вночі на 25 КВт годин ( по 1,5 Квт*година ) і один раз на швидкісній заправці по 2,5 грн/квт*година
Таким чином добова витрата грошей на електрику = 25 * 1,5 + 25 * 2,5 =100 грн
Добова витрата на газ = 300 * 1,1 = 330 грн
Різниця 230 грн/день * 30 днів = 6900 грн
Взяти в кредит 250 000 грн , нехай під 2% в місяць= 5000 грн
Частина витрат по ТО стосується ходової , які і в ліфа полетять , тому нехай з 14400 -4400 ходова/ 10 місяців =1000 грн/місяць
Тепер те що полетить в Ліфа при 700циклів в рік заряд/розряд - теоретично батарея впаде за 3 роки ( ясно що залишиться якась залишкова) , тому нехай 25000грн/рік(2000 грн/місяць)
Що на виході
+6900 різниця палива+1000обслуговування-5000відсотки різниці ціни - 2000 падіння вартості батареї=900 грн/місяць виграшу , при обмеженності пересування .