Dima писав(ла):
DeLike писав(ла):
У нас все пару недель назад узаконили э-самокаты и др. Все что до 20км/ч для велодорожек без прав и шлема, все что мощнее 250Вт, быстрее 25км/ч на дорогу с номером и правами кат. М.
С уважением,
Александр.
То же надо сделать в Украине!
Але для цього на кожному навіть самому куцому самокаті повинен бути VIN номер. Всі моноколеса гіроскутери повинні на митниці пройти зовсім іншу процедуру митного оформлення.
Вангую що при затвердженні таких правил кожен великий барига що реалізуює таку електротехніку повинен буде створювати фіктивного виробника на ретиторії країни щоб контейнери з папелатцами й надалі припливали як деталі або електровібратори з китаю по 500 баксів за піддон в 1куб/м.
Після цього документально оформлювати номери вузлів або набивати VIN-и власноруч для подальшої масової або одиничної сертифікації і постановки на облік.
Нагадаю пасантре що VIN номер це на секундочку парольчик міжнародного маштабу, який відповідно і оформляється/отримується на фоні міжнародних відносин. Але ж і тут не все!
Для массової сертифікації потрібно здавати конструкторську документацію, ще на фоні того що з китайських заводів кожну мілісекунду з конвеєру зходить новий гіроскутер.
ПФФФФФФФ сракан коротше!
Некисла карусель виходить га?
Саме тому існує таке поняття як "імпортозаміщення" - це коли з контейнера витягують антигравітаційний спінер "шмоньвонь", красять, ліплять наліпку "ЯУЗА-2м" і вся волокита відбувається всередині країни. Всьо імпорт замінили на своє.
Законопроект і вище описані норми що впринципі здеруть з європи абсолютно адекватні. Але бариги що везуть весь хлам такого типу а потім парять його в нет магазинах будуть озвучувать владі фразу з Подеревянського "Люда, - мнє так нєвигодно!".
Для того щоб законопроект запіліть, за базу потрібно взяти попередню модифікацію ПДД та доповнити номенклатури страхових компаній і бо зна чого ще...
Тепер припустимо що шановний автор надав всі рекомендації деякому "тіпу" щобрав участь у справі зменшення митного навантаження при ввезенні електро тачок. І там вказав - все що більше 750 ватів номер і права. Таким чином автор поставить всі папелатси форумчан на штраф майданчик в 90 відсотках. Бо в мене особисто бездокові 3,6 квт в номіналі, а сусіду я зробив 10-ку.
Незабуваємо що зараз в порівняно з правилами в Європі у нас електрорай для власників і постачальників. Пропоную неробити абсолютно Нічого! Хто сказав що нам воно потрібно?
Зраз можна купити 14квт на водяному охолодженні вставить в мотик і валить 200 за хлібом в тапках.
Це виглядає як власноруч здати погріб з самогоном при совку. Якщо нашому "НКВД" знадобиться віджати самогон то вони знайдуть спосіб полюбасу.
Пропоную якщо і давати свої рекомендації в законопроект то категорію присвоювать при якійсь нормі а документи на папелац мати тільки після 20квт
І не ставить собі палки в колеса!(Хоча що я можу пропонувати якщо я рядовий хохол, ну то справа філософська)
На рахунок ДТП то при наєжанні на бухого наркомана посеред траси, електро мопедом (до 3квт чи більше 3квт) або іншим мульт-вібратором, то це трактується як нанесення тілесних ушкоджень з застосуванням важкого тупого електро предмету. Наголошую трактується Кримінальним кодексом зразу(як молоток або сільський штахетник на діскатєкі). Відповідальність настає зразу! Без страхової, оформлення ДТП, вияснення яка сторона постраждала та іншої суєти.
Якщо ляпнув тачку то це з старту пошкодженя майна.
Наголошую давайте не лізти куди не просють поки і так хаташо! Ініціатива наказуєма. Будемо пішки пересуватись!