Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобілі. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=54&t=5989 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Oleg_Olegovich [ 08 січ 2025, 10:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобілі. |
Доброго дня, мрію купити Nissan e-NV 200 пасажир на 7+ місць. Але заводські на 7 місць трапляються рідко і зазвичай коштують дорожче аналогічних на 5 місць. Питання, якщо самостійно доставити ще один ряд сидінь , чи можливо переоформити це в техпаспорті? По суті тип машини залишається пасажир, тільки кількість місць зростає. І скільки це коштує? В інтернеті знаходив тільки формули по переобладнання дизельних і бензинових вантажних фургонів в пасажирів. Там залежить від об'єму двигуна і року, але яка формула для електричних авто не ясно. |
Автор: | Дмитрий_Липко [ 08 січ 2025, 14:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Також планую провернути операцію переребки з грузового в пассажир, то для електромобілів наче як висновок інституту 3-4тис грн і сертифікат ще 3-4 тис грн і заміна техпаспорта раніше було 720 грн можливо зараз дорожче. У мене була енв200 7 місць, то там в стелі реміні для задніх пассажирів, по заводу буде складно це поставити. Ну і треба оригінальні сидіння, що вішаються на бокові стінки. Краще знайдіть оригінальну, зараз багато з Норвегії таких, бо окремо салон я думаю нормально грошей потягне. |
Автор: | Oleg_Olegovich [ 13 січ 2025, 09:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6 , ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав. |
Автор: | Петро Чех [ 13 січ 2025, 17:45 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Oleg_Olegovich писав(ла): Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6, ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав. Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку. Олєговичі себе так вільно почуваються що вважають здоров я а то й життя пасажирів нікчемними, а себе крутяком бо з МРЕО все порєшав. В ЄС, а тим більше в США перший же сутяга спіткнеться, загубить гудзика. принесе в суд чек від психотерапевта й суд радо принудить як мінимум пару неділь по дві години кожного дня вивчати Правила. А мах., це коли сутяга догадається носа розквасити. обдере як липку! А вже коли, не приведи Боже, справжнє ДТП то і в Луцьку... |
Автор: | Leon29 [ 13 січ 2025, 18:12 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Все на совісті власника. Поліції пох що ви своїх дітей і свою дружину зробите інвалідами чи угробите. Або чужих людей. Розслідувати можуть лише по спецзамовленню хто дав дозвіл, хто проводив експертизу переобладнання і т.д. А ворон ворону як и знаєте... Робіть гарно і не косячте. |
Автор: | Дмитрий_Липко [ 13 січ 2025, 18:28 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Тут відповідальність тільки органів сертифікації, бо тільки вони роблять перевірку. Але зараз більшість цих установ приватні, тому і маємо таки "безпредел". |
Автор: | Leon29 [ 13 січ 2025, 21:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Є ще таке поняття як самосвідомість. Якось потрібно було мені перевезти плиту на криші авто на багажнику. Я міцним канатом сную як павук. Дружина каже навщо ти так мотаєш? Кажу їхати 250км, це дорога, якщо я різко заторможу, або когось вдарю, то ця плита відірветься і зріже дах, або голови пасажирів переднього авто. Багато травм через переробку сидінь бусиків. Коліна не влазять, сидіння відриваються і роблять купу котлет при аварії. Якщо ви думаєте що аварія це лише подряпини кузова, то ви помиляєтесь. Безобідна пляшка води на задній полиці вбиває пасажира. |
Автор: | Oleg_Olegovich [ 16 січ 2025, 08:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Петро Чех писав(ла): Oleg_Olegovich писав(ла): Чому ж все так складно... В мене ось Citroen Jumpy 2000 р. перероблений з грузового в пасажир, сидіння взагалі різні, прикручені саморізами до підлоги, 7 місць в паспорті, а в машині реально 6, ніяких ременів немає і ніхто ніяких питань в МРЕО не задавав. Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку. Олєговичі себе так вільно почуваються що вважають здоров я а то й життя пасажирів нікчемними, а себе крутяком бо з МРЕО все порєшав. В ЄС, а тим більше в США перший же сутяга спіткнеться, загубить гудзика. принесе в суд чек від психотерапевта й суд радо принудить як мінимум пару неділь по дві години кожного дня вивчати Правила. А мах., це коли сутяга догадається носа розквасити. обдере як липку! А вже коли, не приведи Боже, справжнє ДТП то і в Луцьку... Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло |
Автор: | deemon [ 20 січ 2025, 16:16 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Петро Чех писав(ла): Жах! іЯк далеко Україні до Європи коли, навіть в Луцьку. це ж не від хорошого життя маніпуляції (ніхто б тоді з фургонами не возився)- раз. поцікався як з кастомами, історичними тачками в європі\штатах, і заодно про скажімо німецький TUV, нам до них всіх ригати і ригати... - два рано чи пізно і у нас буде обов"язковий техогляд, тоді багато карет стане гарбузами. |
Автор: | Петро Чех [ 20 січ 2025, 18:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Oleg_Olegovich писав(ла): Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло Раджу все зробити як треба бо я той ще мольфар, мені б промовчати. |
Автор: | Инженер [ 20 січ 2025, 20:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Петро Чех писав(ла): Oleg_Olegovich писав(ла): Я нічого не рєшав. Я купив такою як є (переробляв машину попередній власник) .У експерта ніяких питань не виникло Раджу все зробити як треба бо я той ще мольфар, мені б промовчати. Тогда скажите много раз «шоб путин сдох» |
Автор: | Петро Чех [ 21 січ 2025, 19:32 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
"В очередь с...!" І провокатори. |
Автор: | Инженер [ 21 січ 2025, 21:41 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
Петро Чех писав(ла): "В очередь с...!" І провокатори. Поясните пожалуйста вашу мысль. Кого и в какой связи вы имели ввиду?! |
Автор: | anatoli [ 22 січ 2025, 22:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
пасажирський фургон і вантажний, то дві великі різниці, і спільне у них може бути тільки двигун і кпп. все решта, особливо каркас кузову і гальмівна система кардинально відрізняються. і якщо по нормальному, то ніяк не вийде зробити пасажира. Тільки формально на папері. і то в нашій країні. Бо ті депутани які вигадують законодавство, вони ніколи не були технарями. Саме елементарне, як ставлять на облік пасажирський фольксваген транспортер? Фургонів з написом транспортер в пасажирському варіанті з заводу не існує. бо якщо воно буде пасажирське, то з заводу воно виїде каравелом або мультиваном. Я бачив нові рено мастер, які з чисто грузового варіанту у нав в Україні, ліцензована організація , зробила типу майстерню.врізали вікно зліва, до підлоги приварені болти М8, без жодного пісилення. Просто до бляхи приварені болти, потім покладена звичайна фанера, і прикручені 4 сидіння в ряд. Паски безпеки заріплені до сидінь. а сидіння до болтів, які приварені до бляхи підлоги. Але по документам 7 сидячих місць. І все сертифіковане. Петя богдани ліпив з вантажівок. І нормально, у всіх містах маршрутки їздять. В дтп з ними постійні жертви. Але якщо той перевізник купить неоплан чи сетру чи ванхул, то нашій вартості проїзду він її буде відробляти 50 років. Бо купує він той автобус за евро, а пасжирів має возити за гривні і ще частину безкоштовно. |
Автор: | deemon [ 23 січ 2025, 17:22 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоформлення кількості пасажирних місць в електромобіл |
anatoli писав(ла): Саме елементарне, як ставлять на облік пасажирський фольксваген транспортер? Фургонів з написом транспортер в пасажирському варіанті з заводу не існує. бо якщо воно буде пасажирське, то з заводу воно виїде каравелом або мультиваном. маленький лікбез, бо бачу дещо хибні уявлення про vw transporter. Фургон без вікон (kastenwagen), це один З ВАРІАНТІВ виконання, бо є і 5-6 місні з повною перегородкою вантажного відділення, і на 8 та 9 місць ЗАВОДСЬКІ версії транспортера. Каравелла це буде більш багатий по салону автомобіль (обшивка всього видимого металу, сидіння, задня пічка, 2-3 зонний кондей), проте технічно це все той же транспортер. Ну і мультивен - це звісно люкс\топ версія. Так було, починаючи з часів моделі Т3, тобто з 1980 року, і принцип не змінився до сьогодні. ![]() |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |