Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

ДВ-1100
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=64&t=28
Сторінка 1 із 2

Автор:  Романтик [ 07 трав 2010, 11:38 ]
Заголовок повідомлення:  ДВ-1100

Потужність - 1100 Вт
Напруга - 27 В
Струм - 40 А
Збудження - незалежне

Додаткові файли:
60526348832841077291.jpg
60526348832841077291.jpg [ 149.34 КБ | Переглядів: 13815 ]


Додаткові файли:
09090576539582448642.jpg
09090576539582448642.jpg [ 211.81 КБ | Переглядів: 13815 ]


Додаткові файли:
40020108880415756066.jpg
40020108880415756066.jpg [ 234.54 КБ | Переглядів: 13815 ]

Автор:  Maestro [ 17 лип 2011, 12:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: DB1100

Для повної колекції, викладаю всі фото, що є в мене, в тому числі і в розібраному вигляді.
В кого лімітований інет, попереджую, повні фото займають 1-2 Мб.
Етикетка:
Зображення
Загальний вигляд:
Зображення Зображення Зображення
Зображення Зображення Зображення
Розбираємо:
Якір + передня кришка.
Зображення
Обмотки збудження.
Зображення Зображення
Передня кришка з електромагнітом, і без нього.
Зображення Зображення
щіточний вузел:
Зображення

Лишні деталі, які для мого випадку абсолютно не потрібні.
Зображення

В цьому двигуні для чогось ще був гальмівний механізм.
зверху мотора був прикріплений шток, а в середині електромагніт для відведення гальмівного диску при роботі.
На перших фото видно роз*єм ШР, куди приєднується живлення, так от: два товщих штирі - це якір.
один тонкий - обмотка збудження, інший - обмотка гальмівного електромагніта. Інші кінці цих обмоток наглухо з*єднані з корпусом.
І я не зовсім зрозумів, чи вони вмикаються послідовно, таким чином двигун відразу розблоковується, як тільки подається збудження.
Або ж корпус використовувався як ще один контакт, і тоді виходить що ці обмотки можна було включати незалежно...
Крім того гальма розблоковувалися в ручну за допомогою штока, що знаходився зверху.
Для мого випадку всі ці прибамбаси зовсім не потрібні, я це все просто познімав, трохи полекшивши двигун :)

І ще одне досить важливе: на ті шліци що на даному моторі, підходить диск щеплення зається від 8-ки, чи 9-ки, стає як рідний.
Так шо проблем з виготовленням перехідника немає, беремо будь який убитий диск, відрізаємо лишне, а далі чіпляємо до нього все що можна придумати.

Автор:  Maestro [ 17 лип 2011, 13:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: DB1100

Прохання до адміністрації:
може перейменувати назву теми у відповідний кириличний варіант: "ДВ-1100".

Автор:  Романтик [ 18 лип 2011, 15:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: DB1100

Maestro писав(ла):
Прохання до адміністрації:
може перейменувати назву теми у відповідний кириличний варіант: "ДВ-1100".

Зроблено

Автор:  Litvin [ 28 лип 2011, 20:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Што крутил этот двиг? Для погрузчика вроде слабоват. У меня на работе есть движки для погрузчиков, с отверстием в валу под жигулёвский(вроде бы) первичный вал коробки передач. Самый мелкий кажется 3,5квт. Ещё есть на 5квт. Тип у них, если память не изменяет: 3дн40
И ещё какие-то на 3,6 и 6,3 квт.
Но этот как-то маловат для машины. Думаю.

Автор:  Романтик [ 29 лип 2011, 11:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Litvin писав(ла):
Но этот как-то маловат для машины. Думаю.

Смотря какая машина. :)
Если детская - то можно асфальт шлифовать...
Для "взрослой" - нужно не менее 6 кВт. 6 - это "внатяг".

Автор:  Maestro [ 30 лип 2011, 00:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

За моїми відомостями, це якийсь танковий двигун.
як на мене непогано підійде для конверсії скутера.

Автор:  proff2003 [ 19 серп 2014, 21:40 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Хотів я його вчора підключити та не вийшло. Давав напругу на два товстих. Іскра йде а не крутить. Чи поки я гальма з нього не витягну нічого не вийде?

Автор:  Михалыч [ 20 серп 2014, 06:03 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Это моторчик автолебедки. Включать надо, одновременно с якорем, и обмотку ОВ и тормозную (растормаживающую).
.... И , детальнее разберитесь с выводами: Звоняться ли якорные с массой? Возможны варианты. И, ОВ, один ли вывод?
....Однако, не думаю, что этот мотор, предназначенный на кратковременную работу, может быть тяговым для ЭТС.

Автор:  proff2003 [ 20 серп 2014, 13:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Михалыч писав(ла):
Это моторчик автолебедки. Включать надо, одновременно с якорем, и обмотку ОВ и тормозную (растормаживающую).
.... И , детальнее разберитесь с выводами: Звоняться ли якорные с массой? Возможны варианты. И, ОВ, один ли вывод?
....Однако, не думаю, что этот мотор, предназначенный на кратковременную работу, может быть тяговым для ЭТС.


це значить мені потрібно подати на два товстих 24В та на два тонких 24В? чи на два товстих та на один тонкий та масу?, тестера немає під рукою, з'явиться тільки через пару днів а хотілось запустити цього монстра :)

Автор:  Михалыч [ 20 серп 2014, 14:01 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Да, прозвоните на искру. Если оба толстых идут на щетки якоря , а их противоположные -на массу? ......, то , оба толстых -это + , но , для тяги, + на оба,
а для Обратной подмотки троса, + на один конец - ускоренная подмотка на ХХ., при переключении полярности на ОВ. Это , если по уму. А как там - не знаю.

Автор:  Maestro [ 21 серп 2014, 10:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

Згадав!
Два товстих штиря в роз"ємі йдуть на ротор.
а два тонких ідуть кожен окремо на обмотку збудження і на магнітне гально.
інші кінці цих обмоток посаджені на корпус.

Автор:  AlexT [ 06 лют 2015, 14:49 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

у меня есть похожий двигатель Д-1100, на нём три провода, два толстых и один тонкий.

Крутит бешено, на 12 вольтах его затормозить отвёрткой или плоскогубцами нереально)))
Зображення

Зображення

Автор:  Руслан и Людмила [ 11 лют 2016, 12:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

А вот мой мотор
Додаткові файли:
10-02-16_1543.jpg
10-02-16_1543.jpg [ 226.32 КБ | Переглядів: 9639 ]


И рекомендации моего наставника
"Да, 2 тонких вывода идут на параллельную ОВ и на тормозную обмотку.
Зря резину тянешь. Давно бы разобрал , тормоз выкинул, а на тормозной диск приварил( приклепал ) лопатки. Получилась бы крыльчатка обдува.
А , со стороны коллектора , несколько отверстий , обеспечили бы отвод тепла. Иначе- этот мотор для " вокруг дома"."

Жду выходных и вдохновения.

Автор:  Руслан и Людмила [ 12 лют 2016, 16:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: ДВ-1100

После похода в гараж сделал некоторые проверки.

На ШР разьеме контакты 1-4 (рабочая обмотка) для управления направлением вращения мотора низкое оммическое сопротивление близкое к КЗ (изолирована от клемм 2 и 3 и корпуса).

клемма 1 звонится на клемму 4.
клемма 2 звонится на корпус и на клемму 3.
клемма 3 звонится на корпус и на клемму 2.
клемма 4 звонится на клемму 1.

Буду распаивать разъем по новому и снова пробовать пуск мотора.

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/