Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Двигун та контролер
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=64&t=3126
Сторінка 1 із 2

Автор:  NagarD [ 10 груд 2018, 17:45 ]
Заголовок повідомлення:  Двигун та контролер

Добридень, друзі, з'явилася можливість перевести свою таврію на електрику.

Планував купити рушій від ґолденмотор та його контролер 10квт 96в. Але дізнався що є аналоги від інший виробників, навіть деякі люди роблять ці елементи власноруч.

Бюджет: рушій до 20тис грн та контролер також до 20 тис грн

То ж звертаюся за порадою, який рушій та контроллер краще мені купити. Якщо у вас є своя розробка, я готовий також її розглянути.

Автор:  Goga65 [ 10 груд 2018, 18:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

ДС 3,6 и контролер от Романтика
Переходная плита к коробке на форуме "проскакивала"

Автор:  NagarD [ 10 груд 2018, 19:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Goga65 писав(ла):
ДС 3,6 и контролер от Романтика
Переходная плита к коробке на форуме "проскакивала"

Дяка, але якщо це те що я нагуглив, то щоб його поставити тре ціла команда, якої у мене немає. Хотілося щось маленьке та компактне)

Автор:  Dima [ 10 груд 2018, 19:51 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Не треба маленьке і компактне.Тим більш Голден мотор 10кВт).
Якщо хочете їздити-дс3,6.

Автор:  NagarD [ 10 груд 2018, 19:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Окрім ґолденмотор контролерів знайшов келі, саме приглянувся цей
Може вам ще відомі інші виробники контролерів?

А на рахунок рушія то я тільки знаю цей від ґолденмотор. До слова, я так розумію вони не сильно гріються при помірній їзді, тому сенсу брати з водяним охолодженням немає. Це дійсно так?

І ще є питання, чи дійсно треба рушій 10кВт для норм динаміки, чи вистачить 5кВт? На старті 5 кіловатник буде віддавати більше 5, а на крейсерській швидкості буде працювати в номінальному режимі.

Автор:  NagarD [ 10 груд 2018, 20:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Dima писав(ла):
Не треба маленьке і компактне.Тим більш Голден мотор 10кВт).
Якщо хочете їздити-дс3,6.

Оуу, а чим саме відзначився цей двигун, коли його так рекомендують?)
Не враховуючи його ціну та простору керування ним?
Чим він буде ліпшим ніж сучасні безколекторні?

Автор:  Dima [ 10 груд 2018, 20:22 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Двигун типу ..знайшов під забором,поставив і їздиш... :D

Автор:  Alex Dnepr [ 10 груд 2018, 22:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

NagarD писав(ла):
Дяка, але якщо це те що я нагуглив, то щоб його поставити тре ціла команда, якої у мене немає. Хотілося щось маленьке та компактне)

Я не совсем понял ....Вам в любом случае нужна лебедка или команда. Двс снимать с коробкой. (я управился сам с лебедкой в гараже)
Если вы о работе по состыковке? Так с маленьким те же работы... Плита муфта итд.
Можете состыковку заказать у клубчан с опытом. Или вообще переоборудование.

По движкам. Марс НЕТ! Голден НЕТ!
1.Если хотите БЛДС заказывайте у Бабака!
2.Можно ниссановский.
3.Асинхрон у "свидетелей" по деньгам дотягиваетесь и комплект вроде у них был.
4. Бич вариант "калаш" среди электромобильных движков ДС 3.6 ДС6.3 но коллекторник без рекуперации.

Марс и голден очень симпатичные движки когда лежат на полке. Там им и место.

Автор:  Александр.TUZ [ 11 груд 2018, 08:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

За озвученим бюджету -ДС3.6. Якщо можна рухатися в бік збільшення бюджету -асінхроннік "Слов'янка". Але контролер теж буде дорожче, зате легше (як ви і хотіли). Чи не забудьте, що на АКБ піде близько 3 тонн мертвих президентів.
З повагою, Олександр. 8)

Автор:  NagarD [ 11 груд 2018, 09:39 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Приглянувся контролер та рушій. 5кВт, бо як я писав вище його має вистачити і 14 баноко від ліфа, ціна за акумулятор виходить приблизно 30тис грн.

Але ви так пишете, наче це все до сраки, працювати не буде =)

Чому я хочу маленький безколекторний, бо в ньому ротор легший і синхронизатори зможуть робити свою справу швидше, а не тільки простота встановлення. Й не дуже хочу, щоб електромотор крутив корзину з маховиком. Як уявлю це, журба.

Написав бабаку, подивлюся, що він скаже.

Бюджет може збільшуватись, тому я звернувся до вас, краще витратити більше, ніж говорити, що 5кВт рушія мало, він перегрівається, контролер періодично входить в захист, машину тіпає, передачі не перемикаються, щеплення немає, динаміка відсутня, швидкість теж =)

Автор:  yuri [ 11 груд 2018, 09:45 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Почитайте тему Батискафа по Таврии, там GM -10кВт был.http://electricmobile.org.ua/forum/view ... 11&start=0

Автор:  Dima [ 11 груд 2018, 13:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Рушій може бути такийhttp://www.goldenmotor.ua/product/bldc-bezshetochnyj-motor-postojannogo-toka-20kvt-96v-zhidkostnoe-ohlazhdenie/.
10кВт мотор-для норм мотоцикла.
5кВт мотор-для норм ровера. Фсе.

Автор:  yuri [ 11 груд 2018, 14:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Ну так и я автору топика намекаю, что 10кВт БЛДЦ будет мало, ну и тему по ссылке почитать не помешает и понять почему мало.

Автор:  NagarD [ 11 груд 2018, 14:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

Я от почитав тему батискафа, і він каже що в нього рушій гріється під 70 градусів. Тобто 5kw може буде мало. Але якщо врахувати, що 10кВт спарений 5кіловатник і один статор охолоджується, а другий ні, то виходить, що 5кВт з водяним охолодженням теоретично може вистачити. До того ж батарею планую понад 100В, це допоможе суттєво зменшити струм. І ніяких переробок, перемоток не треба буде робити.

Так, динаміка буде за рахунок більшого струму, так я не зможу їхати 100км/год. Але ті ж 60км/год будуть не проблемою з вказаним номіналом його роботи в діапазоні 3 - 7,5кВт.

Чи погодитесь з такою теорією? Але так, починаю схилятися до 10кВт і більше. Подивлюся, що скаже babac і буду купувати.

Автор:  irde [ 11 груд 2018, 15:06 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Двигун та контролер

NagarD писав(ла):
До того ж батарею планую понад 100В, це допоможе суттєво зменшити струм.


Таким способом вы уменьшите батарейный ток.
Фазный останется прежним.
Для уменьшения фазного тока нужно перематывать обмотки.
Но перемотка только изменит соотношение kV и kM, но нагрев при равной мощности от этого не изменится.

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/