Цитата:
Замість танців з бубном в контролері - легше вставити обмотку.....
вітаю, ви винайшли синхронний двигун з електромагнітним збудженням
Фішка АД якраз в відсутності механічного контакту з ротором.
Танці з бубном значно адекватніші, коли один раз програміст напише прошивку контролера, яка скопіюється кілька мільйонів разів, а ніж кілька мільйонів моторів збочувати)
Крім того, обмотка вимагає місця. Жертвувати короткозамкнутою? Втратимо потужність при роботі. Жертувавти залізом? Втратимо здатність перевантаження.
Але особисто я бачу деяку перспективу в такому двигуні - це слабкий струм підмагнічування, який можна регулювати, гладкий колектор (кільця), який не іскритиме від комутації, а комутацію на фазних обмотках робити контролером безколекторного мотора. Вийде такий собі гібрид АД і ДПТ, послаблюючи поле збудження досягатиметься високих обертів, а посилюючи його короткочасно в рази вище від номіналу одночасно з високим фазним струмом можна досягнути колосальних обертових моментів при старті. Вроді би Бабак хотів щось подібне робити. Ну і моя мрія також поекспериментувати з одним мотором