Поточний час: 18 квіт 2024, 19:38

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець чи замовник повинен у першому пості чітко вказати тип послуги, ареал її надання, технічні характеристики, ціну (може опускатися для послуг).


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#58944Повідомлення 21 трав 2018, 15:41 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
https://www.google.com.ua/amp/elenergi. ... a.html/amp

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58945Повідомлення 21 трав 2018, 15:51 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Что касается основной темы, то такой комплект был бы востребован для мотоциклов, трайков и квадров массой до 350 кг. Не увидел в описании такой важный параметр как стартовый момент. Без него невозможно рассчитать и спроектировать трансмиссию.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58946Повідомлення 21 трав 2018, 16:03 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Алексей В писав(ла):
https://www.google.com.ua/amp/elenergi.ru/realizaciya-rekuperativnogo-tormozhenie-asinxronnogo-elektrodvigatelya.html/amp
Дякую розібрався
Де-юре признаю що був не правий по принциповій можливості асинхронника генерувати
Де-факто з прочитаного зрозумів що замість танців з бубном в контролері, який повинен враховувати реактивну складову, при виготовленні двигуна легше закласти додаткову обмотку підмагнічування і питання генерації вирішується простіше.
Звідси висновок - рівень сумнівів(мій) по можливості реалізації ще більше зріс.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58951Повідомлення 21 трав 2018, 16:55 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Плохо разобрались. Объясню проще. Никаких дополнительных обмоток не нужно, достаточно поддерживать разницу в скоростях вращения поля и ротора. При разгоне поле опережает ротор, при рекуперации наоборот ротор опережает поле. Скорость и направление вращения ротора частотник считывает с энкодера, и в соответствии с заданным режимом(разгон, рекуперация, равномерное движение) поддерживает необходимую скорость вращения поля. Реализуется достаточно просто, на софтовом уровне. Сомнений в том что ТС способен это сделать у меня нет.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58952Повідомлення 21 трав 2018, 17:01 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Алексей В писав(ла):
Плохо разобрались.
Я добре розібрався
Просто читайте вдумливіше
Замість танців з бубном в контролері - легше вставити обмотку.....
А контролери всі на софті, просто софт софту не рівня(одне діло макроси- друге Він10 )
Там треба враховувати залишкове магнітне поле ротора, яке створюється реактивним струмом, а активний струм в обмотках(який йде на зарядку акамулятора) цей реактивний гасить... так що не все так просто
Алексей В писав(ла):
Сомнений в том что ТС способен это сделать у меня нет.
Та без проблем- час розсудить.
Дай боже Вашому теляті нашого вовка зїсти. :D

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58954Повідомлення 21 трав 2018, 17:10 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Ток, дам сразу рекомендацию - делать на частоты повыше. 100Гц это слишком мало. Не откроетя потенциал двигателя. Во первых - по массогабаритным соображениям, во вторых - шире диапазон номинальных нагрузок, а соотвественно упрощается трансмиссия вплоть до полного отсутствия КПП. Тот же двигатель можно вращать с частотой в 4 раза выше, с в 4 раза меньшим моментом или без уменьшения, если проектировать сразу на частоту повыше, чем при 100Гц. Не напрасно в авиации такие частоты :) Можно и еще выше задрать, но нужны уже другие материалы, так как то железо что есть в "промышленных" двигателях будет рассеивать магнитный поток на таких частотах в добавок к вихревым токам.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58955Повідомлення 21 трав 2018, 17:21 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
budivelnik писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Плохо разобрались.
Я добре розібрався
Просто читайте вдумливіше
Замість танців з бубном в контролері - легше вставити обмотку.....

А Ви взагалі коли-небудь вставляли яку-небудь обмотку в асинхронний двигун ?

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58959Повідомлення 21 трав 2018, 17:34 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Цитата:
Замість танців з бубном в контролері - легше вставити обмотку.....

вітаю, ви винайшли синхронний двигун з електромагнітним збудженням :D

Фішка АД якраз в відсутності механічного контакту з ротором.
Танці з бубном значно адекватніші, коли один раз програміст напише прошивку контролера, яка скопіюється кілька мільйонів разів, а ніж кілька мільйонів моторів збочувати)
Крім того, обмотка вимагає місця. Жертвувати короткозамкнутою? Втратимо потужність при роботі. Жертувавти залізом? Втратимо здатність перевантаження.

Але особисто я бачу деяку перспективу в такому двигуні - це слабкий струм підмагнічування, який можна регулювати, гладкий колектор (кільця), який не іскритиме від комутації, а комутацію на фазних обмотках робити контролером безколекторного мотора. Вийде такий собі гібрид АД і ДПТ, послаблюючи поле збудження досягатиметься високих обертів, а посилюючи його короткочасно в рази вище від номіналу одночасно з високим фазним струмом можна досягнути колосальних обертових моментів при старті. Вроді би Бабак хотів щось подібне робити. Ну і моя мрія також поекспериментувати з одним мотором :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58962Повідомлення 21 трав 2018, 17:52 
Творець електромобіля, керівник відділення клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 32 Подякували 233
Мій електротранспорт: Славута
Думаю, стоит изготовить один контроллер.
Сделать описание, выложить на ютуб, здесь на форуме.
Под то, что, возможно, Вы его изготовите, даже 10% никто не даст. Столько было таких, что брались...
Лично я пол года назад купил 2 куртиса, подходящие под заявленные параметры.
Сейчас, вроде, не нужно.
Народ нынче недоверчивый...

P.S. Почему нету видео как работает на лисопилке?

_________________
Дорога покорится идущему


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58965Повідомлення 21 трав 2018, 18:12 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Вячеслав М писав(ла):
А Ви взагалі коли-небудь вставляли яку-небудь обмотку в асинхронний двигун ?
Я ще багато чого в світі не робив- і це не заважає мені жити
mr.Dream писав(ла):
Крім того, обмотка вимагає місця. Жертвувати короткозамкнутою? Втратимо потужність при роботі. Жертувавти залізом? Втратимо здатність перевантаження.

Але особисто я бачу деяку перспективу в такому двигуні - це слабкий струм підмагнічування, який можна регулювати, гладкий колектор (кільця)
Знову ж в плані фантазій
Виведіть кінці короткозамкнутої на кільця. Замкнуті кільця=КЗ , розімкнуті-обмотка для підмагнічування

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58971Повідомлення 21 трав 2018, 19:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
budivelnik писав(ла):
irde писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Я не могу понять, budivelnik сомневается в самом факте рекуперации с возвратом энергии в батарею на асинхроннике, или сомневается в способности ТС реализовать эту возможность в своём изделии?
первое - прекрасно гуглится в положительном варианте .
Поэтому budivelnik , имел ввиду второе
Скиньте нагуглені ссилочки якщо не важко , бо я виявляється користуюсь якимось іншим гуглем


Самая эффектная ссылка , как Тесла на АС двигах заряжается на "веревочке" , от грузовика

https://overclockers.ru/hardnews/show/8 ... buksirovki

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58975Повідомлення 21 трав 2018, 20:35 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина.Кировоград
Дякував (ла) 640 Подякували 810
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965
mr.Dream писав(ла):
Цитата:
Замість танців з бубном в контролері - легше вставити обмотку.....



Але особисто я бачу деяку перспективу в такому двигуні - це слабкий струм підмагнічування, який можна регулювати, гладкий колектор (кільця), який не іскритиме від комутації, а комутацію на фазних обмотках робити контролером безколекторного мотора. Вийде такий собі гібрид АД і ДПТ, послаблюючи поле збудження досягатиметься високих обертів, а посилюючи його короткочасно в рази вище від номіналу одночасно з високим фазним струмом можна досягнути колосальних обертових моментів при старті. Вроді би Бабак хотів щось подібне робити. Ну і моя мрія також поекспериментувати з одним мотором :)

Не тільки хотів а даже і їздив :) але пока закинув, в пошуках гарного донора під синхроний мотор знайшов лифовский :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#59017Повідомлення 22 трав 2018, 10:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
1. 100 гц. (6000 об/мин.) выбран из соображения цена/доступность, более менее приемлемые параметры. Задирать частоту, тобто обороты тянет за собой уменьшение надежности (центробежность ротора, подшипники...), либо делать двигатель под заказ по немудреной цене. В авиации стоимость стоит на последнем месте.
2. Будивельник видимо писал (вихревые токи и т. п.) про торможение контртоком. Такое нам не нужно. Энергию надо возвращать в батарею, либо как вариант зимой сделать динамическое торможение, то есть нагружать на мощный резистор, который будет обогревать салон (в некоторой мере).
3. По моменту. Глянул по бензиновому движку ДВС автомобиля ЗАЗ (современного).
При мощности его 50 квт., при 3000 об/мин. момент на нем 107 н/м. (по моим прикидам должно быть около 170 н/м. Может у них с учетом кпд приведено. Здесь при 10 квт. (постоянно) крути не крути при 6000 об/мин. выйдет 15 н/м. Кратковременно движок при двукратной мощности удвоит момент плюс редуктор на колеса шестикратный, в итоге на колесах при 1000 об/мин. до 200 н/м.
4. Видео, фото лесопилки не делал, я не фан видеороликов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#59264Повідомлення 25 трав 2018, 12:04 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Ток писав(ла):
по бензиновому движку ДВС автомобиля ЗАЗ (современного).
При мощности его 50 квт., при 3000 об/мин. момент на нем 107 н/м. (по моим прикидам должно быть около 170 н/м. Может у них с учетом кпд приведено. Здесь при 10 квт. (постоянно) крути не крути при 6000 об/мин. выйдет 15 н/м. Кратковременно движок при двукратной мощности удвоит момент плюс редуктор на колеса шестикратный, в итоге на колесах при 1000 об/мин. до 200 н/м.

Интересует именно стартовый момент на валу мотора при 0 об/мин. Это очень важный параметр. 15 или даже 30 Нм на валу маловато.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#59326Повідомлення 26 трав 2018, 10:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
Что при номинальных оборотах что при старте момент ограничен выставленным током ограничения, т. е. кратковркменной удвоенной мощностью от номинальной, чтобы не превышать паспортные данные мотора. Выходит, во всем диапазоне оборотов двигателя момент постоянен. Скорее всего надо смотреть какой момент на колесах нужно получить. Либо движок громадный малооборотный напрямую, либо малогабаритный высокооборотистый с редуктором.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group