Поточний час: 19 квіт 2024, 19:59

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Продавець чи замовник повинен у першому пості чітко вказати тип послуги, ареал її надання, технічні характеристики, ціну (може опускатися для послуг).


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#58780Повідомлення 19 трав 2018, 16:17 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6741 Подякували 2481
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Замечание всем засветившимся в этой теме. Ведите себя не так агрессивно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58834Повідомлення 20 трав 2018, 10:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
1. Привод использовался в лесопилке.
2. В реализации рекуперативного торможения особых сложностей нет как и в контроллере для асинхронника. Это все реализовывалось еще в восьмидесятых годах прошлого столетия без всяких специализмуемых и оных контроллеров.
3. Вопрос, надо ли это, готов кто то заинтересованный осуществить предзаказы в виде десятипроцентного депозита например на счет админа этого раздела форума (це хто хвилюється о лохотронстві).
Меня нужно понять, комплектовка и организация решения вопроса требуют расходов.
4. Масса контроллера была около 3 кг., двигателя - 20 кг.
5. Как можно здесь прилепить шкалу голосования потребности данного изделия?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58846Повідомлення 20 трав 2018, 12:10 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
Ток писав(ла):
В реализации рекуперативного торможения особых сложностей нет как и в контроллере для асинхронника. Это все реализовывалось еще в восьмидесятых годах прошлого столетия без всяких специализмуемых и оных контроллеров.

...эта Ваша фраза вызывает уважение к вашему оптимизму,но и вызывает не меньшее сомнение в конечном продукте (за такие деньги)." Легко построить контроллер для АС для авто"?!?! Звучит как минимум авантюрно! Уж сколько народу бьется за создание таких изделий (по всему постсоветскому...),
уже и чуть ли не 100%-ную готовность заявляли, и всех "буржуев" переплюнуть грозились :lachtot: , а сравняться Хотя бы с тем же Куртисом пока никак... Нет,я конечно же не против экспериментов и разработок, но финансировать "научно-изыскательную" деятельность не готов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58878Повідомлення 20 трав 2018, 18:40 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Ток писав(ла):
1. Привод использовался в лесопилке.
Постійне навантаження з чітко фіксованою частотою обертання , по якій на звук визначалось на скільки швидко можна подавати дерево щоб не перегрузити і не спалити мотор
Ток писав(ла):
2. В реализации рекуперативного торможения особых сложностей нет как и в контроллере для асинхронника. Это все реализовывалось еще в восьмидесятых годах прошлого столетия без всяких специализмуемых и оных контроллеров.
Ще раз
Термін рекуперація в електротранспорті це перетворяння механічної енергії в електричну з подальшою акамуляцією в аккамуляторі
Рекуперація ( у варіанті наведенному в попередньому абзаці)на лісопилках не використовувалась , там було достатньо просто почекати поки пила зупиниться сама, або зупинити її шматком доски
Рекуперація в асинхроннику це тормозіння, яке переводить механічну енергію авто в вихрові струми ротора і в тепло. Все ніякого збереження енергії
Ток писав(ла):
3. Вопрос, надо ли это, готов кто то заинтересованный осуществить предзаказы в виде десятипроцентного депозита например на счет админа этого раздела форума (це хто хвилюється о лохотронстві).
Меня нужно понять, комплектовка и организация решения вопроса требуют расходов.
Прикольно
Ви берете 10% - а відповідає за це адміністрація клубу?
Хотів би я подивитись , хто на такі умови підпишеться
Ток писав(ла):
4. Масса контроллера была около 3 кг., двигателя - 20 кг.

Це звичайно щось , але без самого двигуна+контролер - одночасно нічого.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58880Повідомлення 20 трав 2018, 19:01 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
budivelnik, Тесла на AC чудового рекуперуэ. ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58892Повідомлення 20 трав 2018, 20:27 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
А чего так сильно делается упор на рекуперацию? Это что, самая главная проблема?

В детстве, помню, была целая серия книжек, типа, транзистор - это просто! Самое время выпустить очередную серию, частотник - это просто! Но, чувствую, есть какой-то подвох :? , и просто ну никак не получится ;) ...

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58901Повідомлення 20 трав 2018, 21:38 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Dream Tractor писав(ла):
budivelnik, Тесла на AC чудового рекуперуэ. ;)
1 Як мені відомо в Тесли не один двигун
2 Поясніть це
http://rutesla.com/135/dvigatel-tesla-model-s/
Цитата:
Электрический мотор Tesla Model S является прямым потомком двигателя разработанного еще Николой Тесла. Бесщеточный, 4х полюсной, 3х фазный двигатель переменного тока с жидкостным охлаждением.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58914Повідомлення 21 трав 2018, 06:45 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Вообще то асинхронный двигатель изобрел не Тесла, а Галилео Феррарис 1888 году, а в том виде, что мы сейчас имеем - Доливо-Добровольский в 1889 году (Трёхфазный асинхронный электродвигатель с короткозамкнутым ротором типа «беличья клетка»).

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58930Повідомлення 21 трав 2018, 12:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Беловодск
Дякував (ла) 1 Подякували 27
По порядку:
1. Никаких тяганий и соревнований с иностранными контроллерами. Иностранные контроллеры как бы универсальны, программируются под нужный вам мотор. Они связаны всякими САN и тому подобными каналами, лампочками, и т. п. За всю эту иллюминацию платит конечный потребитель. НужнО ли это покупателю? Контроллер это коробка, промежуточное звено между батарейкой и мотором, спрятанное в нутрях кузова, и может быть неказистое даже на вид. То есть под свой мотор свой контроллер чтобы не платить за лишнюю мощность (более мощные комплектующие).
2. Ремонт. Поломался куртис, стоит с ним человек как обоср....ный и не знает что делать. Ломается все.
3. Для лесопилки рекуперации не было, была защита реализована, но рекуперация осуществляется просто (Будивельнык правильно описал ее работу).
4. Десять процентов я не кладу себе в карман а они находятся у человека, которого вы все знаете.
5. В Тесле скорее всего стоит "четырехфазный" бесщеточный двигатель. Это лучше чем асинхронник, но значительно дороже. Асинхронник это середина между коллекторником и бесщеточником и наименее опустошает карман.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58933Повідомлення 21 трав 2018, 14:08 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Ток писав(ла):
....рекуперация осуществляется просто (Будивельнык правильно описал ее работу).

Че прям вот так вот?
budivelnik писав(ла):
...Рекуперація в асинхроннику це тормозіння, яке переводить механічну енергію авто в вихрові струми ротора і в тепло. Все ніякого збереження енергії ..

Без збереження , т.е. без возврата в батарею?

Как видим "budivelnik" много че пишет, вы уточняйте на что именно ссылаетесь из того что он понаписал.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58937Повідомлення 21 трав 2018, 14:48 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
-=TRO=- писав(ла):
Ток писав(ла):
....рекуперация осуществляется просто (Будивельнык правильно описал ее работу).

Че прям вот так вот?
budivelnik писав(ла):
...Рекуперація в асинхроннику це тормозіння, яке переводить механічну енергію авто в вихрові струми ротора і в тепло. Все ніякого збереження енергії ..

Без збереження , т.е. без возврата в батарею?

Как видим "budivelnik" много че пишет, вы уточняйте на что именно ссылаетесь из того что он понаписал.
Прикольно
Знайдіть де будівельник по асинхроннику писав не так- а тоді зубоскальте, в противному разі навпаки треба похвалити будівельника, який відразу розібрався в чому суть і звернув і Вашу увагу на цю проблему.

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58939Повідомлення 21 трав 2018, 15:11 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
Я не могу понять, budivelnik сомневается в самом факте рекуперации с возвратом энергии в батарею на асинхроннике, или сомневается в способности ТС реализовать эту возможность в своём изделии?

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58941Повідомлення 21 трав 2018, 15:24 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Алексей В писав(ла):
Я не могу понять, budivelnik сомневается в самом факте рекуперации с возвратом энергии в батарею на асинхроннике, или сомневается в способности ТС реализовать эту возможность в своём изделии?
1 В тому що асинхронником можна тормозити - не сумнівається
2 В рекуперації для чистого асинхронника - сумнівається
3 В існуванні якихось варіантів поєднання асинхронника з іншими типами двигунів які дозволяють проводити рекуперацію - допускає що існують
4 Те що топік-стартер в стані реалізувати заявлене - сумнівається ( сумнівається це не категорично відмітає , це в принципі можна , але навряд чи )

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58942Повідомлення 21 трав 2018, 15:26 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Алексей В писав(ла):
Я не могу понять, budivelnik сомневается в самом факте рекуперации с возвратом энергии в батарею на асинхроннике, или сомневается в способности ТС реализовать эту возможность в своём изделии?

первое - прекрасно гуглится в положительном варианте .
Поэтому budivelnik , имел ввиду второе

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#58943Повідомлення 21 трав 2018, 15:32 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
irde писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Я не могу понять, budivelnik сомневается в самом факте рекуперации с возвратом энергии в батарею на асинхроннике, или сомневается в способности ТС реализовать эту возможность в своём изделии?
первое - прекрасно гуглится в положительном варианте .
Поэтому budivelnik , имел ввиду второе
Скиньте нагуглені ссилочки якщо не важко , бо я виявляється користуюсь якимось іншим гуглем

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 90 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 5


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group