Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=72&t=5801
Сторінка 1 із 1

Автор:  KruSeid [ 30 квіт 2024, 18:00 ]
Заголовок повідомлення:  Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Суть в том что часто попадаются промышленные розетки на три фазы 11 квт. но они странные , в том плане что они четырех пиновые 3 фазы и заземление , с ними в паре часто есть пром резетка однофазная 3,6 квт ( фаза , ноль и заземление). Можно данный сэт юзать для зарядки электромобиля мощностью 11 квт, например если я сделаю переходник с 4 пиновой и трех пиновый в одну нормальную пятипиновую пром розетку на 11 квт?

Автор:  Alex Dnepr [ 01 трав 2024, 13:55 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Не совсем понятно как это с ними в паре розетка с нулем. Откуда ноль взялся то?
Скорее всего там четвертый проводник это как раз ноль а не земля.
А земли возможно и нет.

Автор:  Leon29 [ 01 трав 2024, 14:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Всі трифазні мережі 0,4кВ мають глугозаземлений нуль, або нейтраль. В кожній 3ф розетці є три фази і нуль. Нуль по лінії заземлений кругом сотні разів. Виключення якщо ваша розетка має гальванічну розвязку.

Автор:  KruSeid [ 05 трав 2024, 14:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Сделаю переходник , с одной розетки возьму фазы и заземление а с другой ноль.

Автор:  anatoli [ 29 трав 2024, 10:27 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Який сенс в тому перехіднику. То все від нерозуміння електромереж. В совьєтьских мережах нуль був глухозаземлений, тому використовувалася 4 провідна мережа. Там нуль і заземлення об'єднані в один дріт. А правильно сказати , то європейці розділили нуль і заземлення на два дроти, щоб збільшити вартість мереж і обладнання. Зробіть перехідник з тої 4 провідної розетки на вашу 5 провідну, в якому збоку 5 дротової розетки нуль і заземлення з'єднайте разом.

Автор:  -=TRO=- [ 29 трав 2024, 19:56 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Зарядка электромобиля от 3 фаз без нуля

Я як електромонтер скажу так, в старій пострадянській спадщині ніколи не вгадаєшь, буде в трьохфазній чотирьохпроводній розетці нуль(приведуть чотирьохпроводним кабелем зі щитка) чи земля (приведуть трьохпроводним а землю візьмуть с контура заземлення).
В мене наприклад є цілий розподільний пункт (РП) на загальні 250А, до якого від главного РП кинули трьохпроводний кабель (мабуть кидали який був), приварили той РП до контура заземлення і всі нулі в ньому це загальна гребінка болтів приварена зсередини. З за того перекоси по контуру бувають такі що по старим кінескопним моніторам волни гуляли. В іньших РП (пормальних), четвертий провід нуль, сидить на тій самій гребінці і через кормус теж контачить з контуром заземлення.
А в однофазних розетках там завжди(коли не повна халтура) заземлення окремо від нуля. В мене раз в год приходять перевіряти якість заземлення, пихають в однофазні розетки якусь тестову вилку (вона як світлофор), коли земля погана або нема горить червоний, а коли норма то зелений, а от коли схалтурити і замкнути в розетці землю з нулем - горить синій (мабуть дуже маленький опір між землею і нулем) - заставляють розібрати розетку і показати як підлючені провода, інакше запишуть як недолік. Як що наміряють між різними точками контура заземлення напругу (непомню скільки норма), то теж кажуть шукати і випрявляти(або посилювати контур або шукати хто сидить потужним навантаженням на слабій гілці контура замість нуля).

А в сучасних вже давно скрізь УЗО натикали, на ту землю навіть дихати не можна, про використання замість нуля взагалі мова не йде, .... затече з фази 10-20мА (наприклад через людину) і вишибає усе. В американців взагалі в кожній розетці своє УЗО стоїть.

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/