Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
BLDC в мостах/дифференціалах https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=1304 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | paskalex [ 06 лип 2016, 08:12 ] | ||
Заголовок повідомлення: | BLDC в мостах/дифференціалах | ||
Прошу "розбити" цю настирливу ідею, або підтвердити її право на життя. Якщо вирізати мост/дифференціали, а замість них встановити, закріпити й захистити в корпісі по два BLDCа замість моста/дифференціала, тобто аби кожний BLDC працював би на свою конкретну піввісь?
|
Автор: | Инженер [ 06 лип 2016, 08:40 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
...и на шо?! Во-первых - это с каким крутящим моментом должны быть моторы? Во-вторых надо будет изобретать "электронный" дифференциал! Вес моста будет избыточным - более-менее комфортная езда только по гладенькой поверхности. Подобное решение озвучивал (и показывал) Дмитрий (Diaz) из Никополя - по-моему турки ему заказывали двигатели и контроллер, но вразумительного ответа о результатах и характеристиках я не видел! Подозреваю,что нихрена успешного там не получилось... Лучше отдайте эти джиповские мосты мне ... |
Автор: | fakel [ 06 лип 2016, 09:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
[quote="paskalex"]Прошу "розбити" цю настирливу ідею, або підтвердити її право на життя. Якщо вирізати мост/дифференціали, а замість них встановити, закріпити й захистити в корпісі по два BLDCа замість моста/дифференціала, тобто аби кожний BLDC працював би на свою конкретну піввісь? [/quote="paskalex"] Дивлячись яку ціль переслідувати цим переобладнанням, а так в ідеї нічого дивного, якщо є підходящі мотори, буде повний привід. Можна й не вирізати диференціал, а одразу примонтувати один двигун, зразу відпаде декілька проблем(Крутні моменти, диф.., подвійні комплекти електроніки і т.д.) Знову ж таки все залежить від кінцевої мети. |
Автор: | paskalex [ 06 лип 2016, 10:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Инженер писав(ла): Во-первых - это с каким крутящим моментом должны быть моторы? хіба таких зараз не має?Инженер писав(ла): Во-вторых надо будет изобретать "электронный" дифференциал! Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття?Инженер писав(ла): Вес моста будет избыточным - более-менее комфортная езда только по гладенькой поверхности. Вага так, згоден. Але ці мости від JEEP, вони "незалежні".Инженер писав(ла): Подобное решение озвучивал (и показывал) Дмитрий (Diaz) из Никополя - по-моему турки ему заказывали двигатели и контроллер, но вразумительного ответа о результатах и характеристиках я не видел! Подозреваю,что нихрена успешного там не получилось... Було б цікаво побачити.Инженер писав(ла): Лучше отдайте эти джиповские мосты мне ... Беріть - http://jeep.org.ua/viewtopic.php?t=13557 ("Мопед не мій")fakel писав(ла): Дивлячись яку ціль переслідувати цим переобладнанням, а так в ідеї нічого дивного, якщо є підходящі мотори, буде повний привід. (1)Зберегти режим "4х4", замінивши механічне на електронно-програмне керування.Можна й не вирізати диференціал, а одразу примонтувати один двигун, зразу відпаде декілька проблем(Крутні моменти, диф.., подвійні комплекти електроніки і т.д.) Знову ж таки все залежить від кінцевої мети. (2) Зменшити вагу донора, відмовившись від двигуна, АКПП, роздатки, валів, хрестовин й мостів/дифференціалів. Лише чотири "комплекти": BLDC-піввісь-колесо. Ось така кінцева мета ідеї. |
Автор: | fakel [ 06 лип 2016, 11:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
paskalex писав(ла): (2) Зменшити вагу донора, відмовившись від двигуна, АКПП, роздатки, валів, хрестовин й мостів/дифференціалів. Лише чотири "комплекти": BLDC-піввісь-колесо. Ось така кінцева мета ідеї. З вагою може й не вийти.(батареї нівелюють весь баланс-цеж ДЖИП), тай при такій кардинальній переробці, Вам і піввісей не потрібно лише підібрати відповідні Мотор-колеса з тормозними дисками під наявні супорта, правда в цьому випадку дещо зросте непідресорена маса. По великому рахунку Мотор-колесо це той-же БЛДС на корпус якого приварено диск. Для джипа КПП на мою думку необхідність, без неї це не джип. |
Автор: | Инженер [ 06 лип 2016, 13:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
paskalex писав(ла): хіба таких зараз не має? ...может и есть,но по массе и габаритам для удовлетворения нужных характеристик не впишутся и в три моста ... paskalex писав(ла): Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття? ...не обижайтесь,но видимо Вы не знаете зачем в автомобилях присутствуют дифференциалы, почитайте/изучите вопрос,ничего постыдного в незнании чего-либо нет... paskalex писав(ла): Вага так, згоден. Але ці мости від JEEP, вони "незалежні". ...да знаю я от чего мосты (WJ),у самого есть,поэтому и шутку "про отдайте мне" запустил , а то ,что они как раз "залежні" ,т.е. зависимые - ни о чём не говорит - "неподрессоренные массы" - тоже почитайте что это означает и на что влияет. Ещё раз прошу - не обижайтесь,но Вы многого не знаете в этих вопросах,а объяснять здесь будет дольше,чем поищете в сети. |
Автор: | paskalex [ 06 лип 2016, 15:36 ] | ||
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах | ||
Инженер писав(ла): paskalex писав(ла): Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття? ...не обижайтесь,но видимо Вы не знаете зачем в автомобилях присутствуют дифференциалы, почитайте/изучите вопрос,ничего постыдного в незнании чего-либо нет... Так, Ви дійсно праві, згідно моєї ідеї потрібний "електронний дифференціал.
Инженер писав(ла): paskalex писав(ла): Але ці мости від JEEP, вони "незалежні". они как раз "залежні" ,т.е. зависимые.Але, щойно погугливши, визнаю - був не правий. Дякую що поправили. Инженер писав(ла): ...да знаю я от чего мосты (WJ),у самого есть,поэтому и шутку "про отдайте мне" запустил Зареєстровані на http://jeep.org.ua/? Під яким ніком?
|
Автор: | Инженер [ 06 лип 2016, 19:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
paskalex писав(ла): Зареєстровані на http://jeep.org.ua/? Під яким ніком? ...та ну! Если я буду регистрироваться на всех форумах (по одному для всех моих автомобилей - это я хвастаюсь ) то ни времени ,ни памяти ни на что другое не хватит,а нужную информацию можно и без регистрации поймать. |
Автор: | Stalker_W [ 07 лип 2016, 16:46 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Мне тоже нравится идея двух двигателей. Но я бы предпочёл ШРУЗы с двумя редукторами. |
Автор: | paskalex [ 10 лип 2016, 16:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Якщо відмовитись від ідеї "BLDC - піввісь - колесо", то я бачу другий варіант - "Електродвигун - перехідна плита - роздатка" (на фото "Transfer case") |
Автор: | paskalex [ 19 лип 2016, 08:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Инженер, одне питання до Вас: На Вашу думку, узагальнюючи "WJ-електромобіль" може бути? Чи навіть думати про таке неактуально, з огляду на доволі серйозні кошти на конверсію його? Дякую. |
Автор: | mr.Dream [ 19 лип 2016, 15:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Електронного диференціалу не потрібно. Кожен двигун матиме власний контролер, отже вони працюватимуть не в повному синхронізмі. Тобто при входженні в поворот тим відсотком різниці крутного моменту і обертів можна знехтувати. Натомість при пробуксовуванні одного колесе блокування диференціалу не потрібне. Воно може обертатись в холосту, в той час, коли навантажене колесо буде "гребти". Виходить перевага над механічним диференціаломв будь якому випадку. Ідеально - це незалежні двигуни на напів-осі, з'єднані з колесом шарніром (ШРУСом), а самі закріплені на рамі, щоби зменшити непідресорену масу. Вішати важкі двигуни "за межами підвіски" - рівняти/міняти диски час від часу |
Автор: | Stalker_W [ 19 лип 2016, 20:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Мне нравится идея работы асинхронных двигателей от одного контроллера. Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал. Чем больше разница между скоростями, тем сильнее они стремятся уровнять скорости. Почти идеально для автомобиля. |
Автор: | Babylon [ 19 лип 2016, 21:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
Stalker_W писав(ла): Мне нравится идея работы асинхронных двигателей от одного контроллера. Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал. Чем больше разница между скоростями, тем сильнее они стремятся уровнять скорости. Почти идеально для автомобиля. Я тоже пришел к такому выводу,при этом можно отказаться от главной передачи разделив её на два отдельных редуктора, уменьшив габариты привода. |
Автор: | Инженер [ 20 лип 2016, 08:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: BLDC в мостах/дифференціалах |
paskalex писав(ла): Инженер, одне питання до Вас: На Вашу думку ...Вы мне незаслуженно льстите,спрашивая персонально меня ,я недостаточно много знаю и умею,чтобы безапелляционно заявлять или советовать,но... что касается Джипчика - можно сделать всё,что душе угодно,только зачем?! Как мне кажется на сегодняшний день чем тяжелее донор,тем меньше целесообразность проекта - намного выше затраты,худшие потребительские свойства и т.д. Если для "творчества и рукоприкладства" - пожалуйста,если для конкретных житейских целей - я-бы не взялся. В любом случае с радостью поделюсь имеющимися знаниями и небольшим опытом,подскажу-расскажу. mr.Dream писав(ла): Електронного диференціалу не потрібно Stalker_W писав(ла): Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал. Babylon писав(ла): Я тоже пришел к такому выводу,при этом можно отказаться от главной передачи ...не согласен ни с одним,ни со вторым,ни с третьим ,то что вы говорите похоже скорее на дифференциал повышенного трения,чем на свободный,а это для гражданских авто не всегда нужно,а для начинающего водителя - даже опасно. В любом случае практического применения такого варианта я не видел и описаний его работы не слышал ,так шо рассудить может только эксперимент или практическое воплощение такого решения... |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |