Поточний час: 24 квіт 2024, 01:08

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 25 ]  На сторінку 1, 2  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: BLDC в мостах/дифференціалах
#23964Повідомлення 06 лип 2016, 08:12 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Прошу "розбити" цю настирливу ідею, або підтвердити її право на життя.
Якщо вирізати мост/дифференціали, а замість них встановити, закріпити й захистити в корпісі по два BLDCа замість моста/дифференціала, тобто аби кожний BLDC працював би на свою конкретну піввісь?
Зображення
Зображення


Додаткові файли:
v1.jpg
v1.jpg [ 36.44 КБ | Переглядів: 5896 ]

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23968Повідомлення 06 лип 2016, 08:40 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
...и на шо?! Во-первых - это с каким крутящим моментом должны быть моторы? Во-вторых надо будет изобретать "электронный" дифференциал! Вес моста будет избыточным - более-менее комфортная езда только по гладенькой поверхности.
Подобное решение озвучивал (и показывал) Дмитрий (Diaz) из Никополя - по-моему турки ему заказывали двигатели и контроллер, но вразумительного ответа о результатах и характеристиках я не видел! Подозреваю,что нихрена успешного там не получилось...

Лучше отдайте эти джиповские мосты мне :P :P ...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23974Повідомлення 06 лип 2016, 09:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Оттуда
Дякував (ла) 0 Подякували 28
[quote="paskalex"]Прошу "розбити" цю настирливу ідею, або підтвердити її право на життя.
Якщо вирізати мост/дифференціали, а замість них встановити, закріпити й захистити в корпісі по два BLDCа замість моста/дифференціала, тобто аби кожний BLDC працював би на свою конкретну піввісь?
[/quote="paskalex"]

Дивлячись яку ціль переслідувати цим переобладнанням, а так в ідеї нічого дивного, якщо є підходящі мотори, буде повний привід.
Можна й не вирізати диференціал, а одразу примонтувати один двигун, зразу відпаде декілька проблем(Крутні моменти, диф.., подвійні комплекти електроніки і т.д.)
Знову ж таки все залежить від кінцевої мети.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23977Повідомлення 06 лип 2016, 10:14 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Инженер писав(ла):
Во-первых - это с каким крутящим моментом должны быть моторы?
хіба таких зараз не має?
Инженер писав(ла):
Во-вторых надо будет изобретать "электронный" дифференциал!
Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття?
Инженер писав(ла):
Вес моста будет избыточным - более-менее комфортная езда только по гладенькой поверхности.
Вага так, згоден. Але ці мости від JEEP, вони "незалежні".
Зображення
Инженер писав(ла):
Подобное решение озвучивал (и показывал) Дмитрий (Diaz) из Никополя - по-моему турки ему заказывали двигатели и контроллер, но вразумительного ответа о результатах и характеристиках я не видел! Подозреваю,что нихрена успешного там не получилось...
Було б цікаво побачити.
Инженер писав(ла):
Лучше отдайте эти джиповские мосты мне :P :P ...
Беріть - http://jeep.org.ua/viewtopic.php?t=13557 ("Мопед не мій")
fakel писав(ла):
Дивлячись яку ціль переслідувати цим переобладнанням, а так в ідеї нічого дивного, якщо є підходящі мотори, буде повний привід.
Можна й не вирізати диференціал, а одразу примонтувати один двигун, зразу відпаде декілька проблем(Крутні моменти, диф.., подвійні комплекти електроніки і т.д.)
Знову ж таки все залежить від кінцевої мети.
(1)Зберегти режим "4х4", замінивши механічне на електронно-програмне керування.
(2) Зменшити вагу донора, відмовившись від двигуна, АКПП, роздатки, валів, хрестовин й мостів/дифференціалів. Лише чотири "комплекти": BLDC-піввісь-колесо.
Ось така кінцева мета ідеї.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23980Повідомлення 06 лип 2016, 11:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Оттуда
Дякував (ла) 0 Подякували 28
paskalex писав(ла):
(2) Зменшити вагу донора, відмовившись від двигуна, АКПП, роздатки, валів, хрестовин й мостів/дифференціалів. Лише чотири "комплекти": BLDC-піввісь-колесо.
Ось така кінцева мета ідеї.


З вагою може й не вийти.(батареї нівелюють весь баланс-цеж ДЖИП), тай при такій кардинальній переробці, Вам і піввісей не потрібно лише підібрати відповідні Мотор-колеса з тормозними дисками під наявні супорта, правда в цьому випадку дещо зросте непідресорена маса. По великому рахунку Мотор-колесо це той-же БЛДС на корпус якого приварено диск.

Для джипа КПП на мою думку необхідність, без неї це не джип.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23991Повідомлення 06 лип 2016, 13:27 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
paskalex писав(ла):
хіба таких зараз не має?

...может и есть,но по массе и габаритам для удовлетворения нужных характеристик не впишутся и в три моста :D ...
paskalex писав(ла):
Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття?

...не обижайтесь,но видимо Вы не знаете зачем в автомобилях присутствуют дифференциалы,
почитайте/изучите вопрос,ничего постыдного в незнании чего-либо нет...
paskalex писав(ла):
Вага так, згоден. Але ці мости від JEEP, вони "незалежні".

...да знаю я от чего мосты (WJ),у самого есть,поэтому и шутку "про отдайте мне" запустил :D ,
а то ,что они как раз "залежні" ,т.е. зависимые - ни о чём не говорит - "неподрессоренные массы" - тоже почитайте что это означает и на что влияет.
Ещё раз прошу - не обижайтесь,но Вы многого не знаете в этих вопросах,а объяснять здесь
будет дольше,чем поищете в сети.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#23997Повідомлення 06 лип 2016, 15:36 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Инженер писав(ла):
paskalex писав(ла):
Не зрозумів, по ідеї кожний двигун крутить свою піввісь. Навіщо дифференціал/мост, щи в слові "дифференціал" ми закладаємо різні поняття?

...не обижайтесь,но видимо Вы не знаете зачем в автомобилях присутствуют дифференциалы,
почитайте/изучите вопрос,ничего постыдного в незнании чего-либо нет...
Та все ОК!
Так, Ви дійсно праві, згідно моєї ідеї потрібний "електронний дифференціал.


Оффтоп
Доречі, в який раз переконуюсь, що американська "наглядна" школа, їхні комікси більш дієвий механізм в навчанні, аніж пожовклий плакат, шо висить на гвіздку на дошці на уроці фізики. У них значно цікавіше й зрозуміліше.



Инженер писав(ла):
paskalex писав(ла):
Але ці мости від JEEP, вони "незалежні".
они как раз "залежні" ,т.е. зависимые.
У самого був WJ, тому якось сам себе запевнював, що це так.
Але, щойно погугливши, визнаю - був не правий. :ups:
Дякую що поправили.
Инженер писав(ла):
...да знаю я от чего мосты (WJ),у самого есть,поэтому и шутку "про отдайте мне" запустил :D
Зареєстровані на http://jeep.org.ua/? Під яким ніком? :mrgreen:

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24004Повідомлення 06 лип 2016, 19:49 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
paskalex писав(ла):
Зареєстровані на http://jeep.org.ua/? Під яким ніком?

...та ну! Если я буду регистрироваться на всех форумах (по одному для всех моих автомобилей :D - это я хвастаюсь :ups: ) то ни времени ,ни памяти ни на что другое не хватит,а нужную информацию можно и без регистрации поймать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24043Повідомлення 07 лип 2016, 16:46 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6746 Подякували 2482
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Мне тоже нравится идея двух двигателей. Но я бы предпочёл ШРУЗы с двумя редукторами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24163Повідомлення 10 лип 2016, 16:44 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Якщо відмовитись від ідеї "BLDC - піввісь - колесо", то я бачу другий варіант - "Електродвигун - перехідна плита - роздатка" (на фото "Transfer case")
Зображення

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24583Повідомлення 19 лип 2016, 08:38 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ/Україна
Дякував (ла) 304 Подякували 199
Инженер, одне питання до Вас:
На Вашу думку, узагальнюючи "WJ-електромобіль" може бути? Чи навіть думати про таке неактуально, з огляду на доволі серйозні кошти на конверсію його?
Дякую.

_________________
https://www.facebook.com/paskalex
Видумане назад вже не задумаєш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24614Повідомлення 19 лип 2016, 15:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
Електронного диференціалу не потрібно. Кожен двигун матиме власний контролер, отже вони працюватимуть не в повному синхронізмі. Тобто при входженні в поворот тим відсотком різниці крутного моменту і обертів можна знехтувати. Натомість при пробуксовуванні одного колесе блокування диференціалу не потрібне. Воно може обертатись в холосту, в той час, коли навантажене колесо буде "гребти". Виходить перевага над механічним диференціаломв будь якому випадку. Ідеально - це незалежні двигуни на напів-осі, з'єднані з колесом шарніром (ШРУСом), а самі закріплені на рамі, щоби зменшити непідресорену масу. Вішати важкі двигуни "за межами підвіски" - рівняти/міняти диски час від часу :)

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24618Повідомлення 19 лип 2016, 20:55 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6746 Подякували 2482
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Мне нравится идея работы асинхронных двигателей от одного контроллера. Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал. Чем больше разница между скоростями, тем сильнее они стремятся уровнять скорости. Почти идеально для автомобиля.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24619Повідомлення 19 лип 2016, 21:08 
Не в мережі

Звідки: Украина Сумы
Дякував (ла) 74 Подякували 44
Хочу електротранспорт: неопределился
Stalker_W писав(ла):
Мне нравится идея работы асинхронных двигателей от одного контроллера. Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал. Чем больше разница между скоростями, тем сильнее они стремятся уровнять скорости. Почти идеально для автомобиля.


Я тоже пришел к такому выводу,при этом можно отказаться от главной передачи разделив её на два отдельных редуктора, уменьшив габариты привода.

_________________
---------------------------------------------------


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: BLDC в мостах/дифференціалах
#24628Повідомлення 20 лип 2016, 08:06 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1057 Подякували 1071
paskalex писав(ла):
Инженер, одне питання до Вас:
На Вашу думку

...Вы мне незаслуженно льстите,спрашивая персонально меня :ups: ,я недостаточно много знаю и умею,чтобы безапелляционно заявлять или советовать,но... что касается Джипчика - можно сделать всё,что душе угодно,только зачем?! Как мне кажется на сегодняшний день чем тяжелее донор,тем меньше целесообразность проекта - намного выше затраты,худшие потребительские свойства и т.д. Если для "творчества и рукоприкладства" - пожалуйста,если
для конкретных житейских целей - я-бы не взялся. В любом случае с радостью поделюсь имеющимися знаниями и небольшим опытом,подскажу-расскажу.
mr.Dream писав(ла):
Електронного диференціалу не потрібно
Stalker_W писав(ла):
Тогда между ними образуется как-бы электронный мягкий дифференциал.
Babylon писав(ла):
Я тоже пришел к такому выводу,при этом можно отказаться от главной передачи

...не согласен ни с одним,ни со вторым,ни с третьим :P ,то что вы говорите похоже скорее на дифференциал повышенного трения,чем на свободный,а это для гражданских авто не всегда нужно,а для начинающего водителя - даже опасно. В любом случае практического применения такого варианта я не видел и описаний его работы не слышал :D ,так шо рассудить может только эксперимент или практическое воплощение такого решения...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 25 ]              На сторінку 1, 2  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group