Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Переоборудование в гибрид https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=234 |
Сторінка 1 із 2 |
Автор: | Leonid_g [ 01 квіт 2014, 14:33 ] |
Заголовок повідомлення: | Переоборудование в гибрид |
Почну з питаннь, бо правильно поставлене питання вже містить в собі ключ до відповіді. Навіщо переробляти серійне авто в електро? Певно для того, щоб отримати вигоди, а точніше - економити кошти, які витрачаються на пальне. З опублікованої тут, та й на інших ресурсах інформації видно, що вся економія на пальному нівелюється тими проблемами, які потрібно вирішити при створенні електромобіля. А це і акумуляторні батареї, і характеристики електро двигунів. І ці проблеми на практиці слабовирішувані. Але є досвід світових автомобілевиробників, і вони пропонують на даний час для економії не електромобілі, а гібриди. Тож, я б запропонував розглянути питання, як за мінімальні вкладення, десь 1000-2000 $, переобладнати серійні автомобілі з ДВЗ в гібриди? Хотів би запропонувати шановному товариству своє теоретичне бачення вирішення питання і задати декілька питаннь для обговорення теми. Проблеми початку руху і розгону до "крейсерської" швидкості руху здійснює серійний двигун внутрішнього згоряння. А вже по досягненні "крейсерської" швидкості вмикається електродвигун, який і підтримує рух автомобіля в діапазоні швидкості 80-100 кілометрів на годину та працює в режимі 1500-3000 обертів на хвилину. ДВЗ не вимикається, а в режимі "холостого ходу" живить бортову електормережу автомобіля, та здійснює заряд резервного блоку АКБ електричного двигуна. Реалізувати такий режим ДВЗ просто,- перемикаємо коробку передач у "нейтраль". У такому випадку, в якості електродвигуна, я б запропонував пару мотор-коліс, які встановив би в диски не ведучих коліс автомобіля (у більшості легкових автомобілів, які зараз експлуатуються в Україні ведучими є передні колеса, тож мотор-колеса я б встановив на задні колеса). Тож тепер питання до шановної громади,- чи буде таке переодладннання нв Вашу думку працездатним, і чи дасть воно економію і вигоди при експлуатації автомобіля? Які труднощі можуть виникнути при переобладнанні? І якого типу електродвигун потрібно встановлювати в мотор-колеса, щоб він не заважав розгону автомобіля двигуном внутрішнього згоряння до крейсерської швидкості? |
Автор: | Stalker_W [ 01 квіт 2014, 18:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Вопросов встаёт очень много. Самый главный - а будет ли вообще экономия, если вес авто значительно увеличивается, а польза появляется только на высокой скорости? Ещё вопрос - куда совать аккумуляторы, если мы ничего не выкидываем из автомобиля? Вопросы по мотор-колёсам вообще занимают темы по 40-60 страниц. Причём там больше вопросов, чем ответов. Это и увеличение неподресоренная массы, и малая тяга, и проблемная эксплуатация по нашим дорогам. Единственный ответ, который можно дать прямо сейчас - практически любой электродвигатель не будет мешать разгону автомобиля, но меньше всего сопротивляется асинхронный. Ну и самое интересное - вряд-ли вы зарегистрируете такую переделку. В известном всем институте очень не любят увеличение массы авто по сравнению с оригиналом. |
Автор: | Михалыч [ 01 квіт 2014, 21:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Leonid_g писав(ла): Почну з питаннь, бо правильно поставлене питання вже містить в собі ключ до відповіді. Навіщо переробляти серійне авто в електро ? .............................................................................................. Але є досвід світових автомобілевиробників, і вони пропонують на даний час для економії не електромобілі, а гібриди. .............................................................................................. А некиий доктор ТН московский проффессор Гулия, ссылаясь на мнение "ВСЕХ УЧЁНЫХ",утверждает, что автомобили надо переделывать на МАХОМОБИЛИ, которые ОН со своим институтом изобретает уже пол века.! Правда, в реале, не сделали ни одного ездящего опытного образца.! |
Автор: | Avtoirich [ 02 квіт 2014, 01:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Ну навіщо Ви про махо-пуко-вітро ... мобілі? Шановні? Людина цікавиться - чи на вірному він шляху, чи можливо за скромні гроші зробити заплановане. Вважаю за потрібне сказати Леоніду правду, хай якою б вона не була і таким чином спробувати перенаправити в більш результативне русло самостійної технічної діяльності. Отже: 1. Хтось з відомих сказав: - "Слово гібрид - нічому гарному не відповідає", (крім хіба що, ботаніки) в технічному сенсі - це сукупність недоліків одного виду з недоліками іншого. Поширений приклад: мотоцикл з коляскою - вже не мото, але ще й не машина. (колись було багато, а зараз? ... вимерли). 2. Вірно підмічено, що нічого у Вашому варіанті не демонтується, а тільки навантажується і при швидкостях на ЄД в 100 км Вам потрібна велика кількість АКБ, а це і маса і місце. І КОШТИ !!! НЕ МАЛІ. 3. Помилка Ваша, Леонід, в тому що фірмачі в своіх гібридах використовують єл.привід навпаки - на малому ходу, а на вищих швидкостях - ДВЗ. Рекламуючи те що вони дуже піклуються про єкологію в містах. Але ми ж знаємо, чому вони так "співають", тому що те що Ви якраз хочете зробити собі, навіть ім ще не по зубам, або занадто дорого (неконкурентноспроможно). 4. Та й взагалі, я скажу Вам відверто, що гібриди це завжди тимчасово. І час вже підтверджує саме це. Нагугліть серійні електромобілі і Вам все стане зрозуміло. Тому висновок простий: - навіщо платити за те щоб возити одним приводом - другий і навпаки. Вся єкономія коту під хвіст, та ще й застаріла концепція. Якщо вже робити самому, то вже таке щоб Ви самі одержали і єкономію і задоволення від ізди, особливо проїзжаючи і тикаючи дулями (образно кажучи) володарю заправки, скважини, нафтовому магнату, який вже віками, гнобить усяку єлектромобільну ініціативу, отруюючи нас разом з навколишнім середовищем. Рекомендував би уважно пройтися по нашому ресурсу, по багатьом відповідним темам по конвертації, саморобним конструкціям і Вам стане ясно за що треба боротися, або на що заощаджувати кошти. З надією на розуміння та повагою, Голова Правління Клубу. |
Автор: | Leonid_g [ 02 квіт 2014, 12:59 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Всім дякую за увагу до теми, але хочу дещо заперечити. 1. Наскільки я розумію, найбільша величина спожитого струму йде під час старту автомобіля, а при русі вона в декілька разів менша, бо електропривід працює у номінальному режимі, тобто для запропонованої мною концепції гібриду не потрібно важких великоємкісних АКБ. 2. Не потрібен потужний двигун електроприводу, який би дозволяв розганяти авто, а потрібен електродвигун, який би тільки підтримував вже досягнуту швидківть, тому для такого двигуна, як на мене 2-3 кВт потужності, 10-15 кіло ваги. Ніякого істотного підвищення маси автомобіля не буде, 10 АКБ (акумулятори розділені на дві групи, одна з яких постійно підзаряджається від генератора ДВЗ) на 7-10 ампергодин, разом з мотор-колесами на 50 кіло пібвищать вагу автомобіля. 3. Не буде суттєвого переобладнання автомобіля, просто замість барабанних гальм на пару колес встановлюються мотор-колеса, які зможуть виконувати і роль електричних гальм, такий собі тюнінг авто, тож питання про узаконення такої переробки можна залишити в стані "питання". 4. Я не розглядаю переобладнання у гібриди нових автомобілів, які споживають по 4-6 літрів на 100 км. В експлуатації ще досить багато застарілого мотлоху, який споживає по 10-12 літрів на 100 км. І якщо він після незначної модернізації почне споживати вполовину менше пального, то при нинішніх цінах на пальне, окупність такої модернізації буде наступати після 20000 км пробігу, а це максимум декілька років. І якщо оціночно взяти кількість авто, які потребують модернізації в Україні рівним 1000000, то маємо ринок в 1 мілліард долларів. Чи варто докладати зусилль на його освоєння? |
Автор: | JoMC [ 02 квіт 2014, 14:06 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Avtoirich уже написал Вам, что авто концерны используют электродвигатель гибрида в пробках и на малых скоростях, когда КПД основного ДВС отвратительно мал или вообще равен 0 когда вы стоите в пробке и просто сжигаете топливо. А основной ДВС вступает в работу на трассе, на прямых передачах в кпп, с постоянными оборотами двигателя. В этих условиях работы его КПД максимальный. Вы же хотите сделать наоборот. В чем экономия??? |
Автор: | Stalker_W [ 02 квіт 2014, 19:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Найдите мотор-колёса с САМЫМ большим моментом, напишите сюда и мы покажем, что они невероятно слабенькие для автомобиля. |
Автор: | Avtoirich [ 03 квіт 2014, 01:47 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Leonid_g писав(ла): Всім дякую за увагу до теми, але хочу дещо заперечити. . 2. ... потрібен електродвигун, який би тільки підтримував вже досягнуту швидківть, тому для такого двигуна, як на мене 2-3 кВт потужності, 10-15 кіло ваги. Ніякого істотного підвищення маси автомобіля не буде, 10 АКБ (акумулятори розділені на дві групи, одна з яких постійно підзаряджається від генератора ДВЗ) на 7-10 ампергодин, разом з мотор-колесами на 50 кіло пібвищать вагу автомобіля. ... Тут Ваша основна помилка. Для того щоб підтримувати постійну швидкість в 60 км/год середньо-статистична потужність силової установки повинна складати мінімально 6-8 к.с., що прибл. = 4 - 6 кВт. Вище 60-ти вже значну роль відіграє аеродинаміка, що значно перевищує сили тертя і зростає в геометричній прогресії. Тож при швидкості в 80 км/год вже знадобиться прибл. 30 к.с., що прибл. відповідає 18 - 23 кВт ( залежно від форми, масси авто). Перевіряйте. Рахуйте тепер - яка ж це буде незначна кількість батарей??? Потужність двигунів ??? А Ви хотіли в 100 км??? |
Автор: | Вячеслав М [ 03 квіт 2014, 07:39 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
На моей Электро Славуте стоит киловаттметр , и на ближайшей встрече любой желающий сможет проверить статистику по расходу энергии в зависимости от скорости . |
Автор: | Avtoirich [ 04 квіт 2014, 00:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
А ближайшая встреча - уже послезавтра. 06.04.14 в парке Пушкина (см. тему "Мероприятия Клуба..."). Добро пожаловать. |
Автор: | Leonid_g [ 07 квіт 2014, 14:56 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Вячеслав М писав(ла): На моей Электро Славуте стоит киловаттметр , и на ближайшей встрече любой желающий сможет проверить статистику по расходу энергии в зависимости от скорости . Якщо є якась статистика, то дуже прошу опублікувати. Буду щиро вдячний, якщо опублікуєте тип двигуна, напруга на батареях і режими: швидківть, спожита потужність, якщо то не є військовою таємницею. ![]() Поки не маю змоги відівідувати зустрічі клубу і бути його членом, але маю власне бензинове авто китайського виробництва і на ці вихідні трохи поспостерігав за поведінкою на трасі. На 300 кілометрів пройденого шляху, з яких 100 було містом з корком в 2 км витрачено близько 20 літрів пального А 95. На прямій передачі при швидкості 75 км на годину двигун робить 2400 обертів на хвилину, на швидкості 90 км на годину 2800 обертів на хвилину, на 100 -3200. Аеродинаміка кузова така, що на 105 км на годину починається зрив повітряних потоків з корпусу автомобіля і починається відчутне дрижання, яке відчутно не посилюється зі зростанням швидкості (розганяв до 125 ), але є досить неприємним і нервовим, а на наших дорогах це досить страшно. На подолання всієї дистанції витрачено близько 4,5 годин, з них по місту 2 години. Максимальний обертаючий момент двигуна 128 Нм при 3400 обертах на хвилину. |
Автор: | Yurik_p [ 24 жовт 2015, 14:25 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Очень интересная тема, давно интересуюсь переделкой в гибрид существующих авто. Собственно вопрос. 1000 -2000 дол - этого хватит на переоборудование? И вообще на какое оборудование этого хватит? |
Автор: | stoyan [ 24 жовт 2015, 14:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Yurik_p писав(ла): Очень интересная тема, давно интересуюсь переделкой в гибрид существующих авто. Собственно вопрос. 1000 -2000 дол - этого хватит на переоборудование? И вообще на какое оборудование этого хватит? Переоборудование чего? Есть конкретное существующее авто или нет? |
Автор: | Шота Ишхнели [ 24 жовт 2015, 15:00 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
Гибриды это тупиковое направление, увод в сторону и попытка нефтяников удержаться! (Моё личное мнение) |
Автор: | stoyan [ 24 жовт 2015, 15:43 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Переоборудование в гибрид |
вот еще тему гибрида мусолили: Нужна помощь в переоборудовании ЗАЗ 968М специалисты по гибридам работают в Институте электродинамики НАН Украины Наш гибрид Гибридный двигатель для своего авто своими руками |
Сторінка 1 із 2 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |