Поточний час: 19 квіт 2024, 05:41

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Vw golf мк1 на електротягу?
#73784Повідомлення 27 січ 2019, 09:36 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 4 Подякували 4
Хочу електротранспорт: VW Golf MK1
Доброго дня. Маю такого коника
Додаткові файли:
1e9e662s-960.jpg
1e9e662s-960.jpg [ 124.28 КБ | Переглядів: 7204 ]

Vw golf mk1 на стадії модернізації.
Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань:
1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу?
2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані.
Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#73821Повідомлення 27 січ 2019, 19:24 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 732 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Добрый день, Ярослав! Сначала хочу сказать спасибо за выбор автомобиля для конверсии! Я очень люблю первые Гольфы и считаю их отличным вариантом - лёгкий, крепкий и очень простой по конструкции плюс лаконичный бессмертный дизайн. Конечно не без недостатков - ржавеют они больше , чем последующие поколения, поэтому необходимо особое внимание кузовным работам. Ещё очень рекомендую растяжки , особенно нижнюю между передними сайлентблоками передних рычагов:
Додаткові файли:
PIC02028.JPG
PIC02028.JPG [ 145.42 КБ | Переглядів: 7152 ]


но и верхняя тоже не помешает.

Додаткові файли:
PIC02049.JPG
PIC02049.JPG [ 200.47 КБ | Переглядів: 7152 ]


У первого Гольфа нет подрамника передней подвески и переднее крепление рычагов реализованы практически консольным кронштейном прикрепленным к лонжерону, поэтому нижняя растяжка улучшает поведение автомобиля и бережет кузов усиливая жесткость этого узла.

Непосредственно по конверсии мы тут начали темку: viewtopic.php?f=76&t=3155 , для начального уровня понимания, может чего найдёте для себя , правда пока нет времени продолжить её((( Ну и хотелось бы услышать больше конкретики по пожеланиям и возможностям- скорость , пробег , динамика , финансовые и технические возможности.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#73888Повідомлення 29 січ 2019, 10:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черновцы
Дякував (ла) 25 Подякували 5
Ярослав В писав(ла):
Доброго дня. Маю такого коника
Додаткові файли:
1e9e662s-960.jpg

Vw golf mk1 на стадії модернізації.
Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань:
1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу?
2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані.
Дякую.
Поздравляю.Прекрасный,легкий донор.Похоже,хорошо сохранился.Реальные шансы собрать хороший электромобильчик. Бог вам в помощь.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#73941Повідомлення 30 січ 2019, 08:35 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 4 Подякували 4
Хочу електротранспорт: VW Golf MK1
Бютжет зараз обмежений, можу виділити біля 3к зелених з послідуючим зростанням. Поки не оберу для себе варіант конверсії роботи не буду розпочинати, тому і цікавлюсь.
Максимальна швидкість як я вже писав 70 км/год і більше.
Об'єм батарей на відстань пробігу мінімум 20 км, але як я зрозумів, батареї потрібно з запасом обирати для її "здоров'я". В елекриці я не дуже розбираюсь, тому прошу вказати на літературу для опрацювання. Дякую.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#94167Повідомлення 22 лист 2019, 09:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла) 154 Подякували 103
Мій електротранспорт: электроскутер AIMA 2кВт
Хочу електротранспорт: Tesla 3
Как бывший владелец Гольф1 в количестве 4 штук, Гольф 2 1 шт, и Джетта 2 1шт, могу сказать одно - машинки супер!!! Жаль осталось очень мало живых экземпляров. Да и запчасти на Гольф 1 уже редкость. Масса Гольф 1 с бензиновым мотором 1.0 литра 730 кг (если память не изменяет) едет лучше чем девятка с 1.5 литра! :mrgreen: Отличный донор. Но я так и не нашел не гнилого. Всунуть туда Лиф мотор - будет ракета!!!

Гольф 2 вообще автомобиль всех времен и народов. Как говорят: "Когда на дорогах не останется ни одного Гольфа 4 поколения, Гольф 2 еще будут ездить!" Простой как наковальня, неубиваемый с отличной управляемостью! Эх.....ни одного у меня не осталось. Зато вижу каждый день свои машинки по городу у других хозяев. Самый старший 1980 года и в полном боевом строю!

_________________
14 000 км
"Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация." Не только в электротехнике


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#94177Повідомлення 22 лист 2019, 15:54 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 4 Подякували 4
Хочу електротранспорт: VW Golf MK1
flygti писав(ла):
Всунуть туда Лиф мотор - будет ракета!!!

Тільки не можна перевищувати крутний момент двигуна більше ніж на 7% двигунів, які ставились серійно. Виходить в районі ~160 Нм максимум.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#94181Повідомлення 22 лист 2019, 16:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Черновцы
Дякував (ла) 25 Подякували 5
При вашем бюджете и вашем доноре вполне с вашими потребностями справится ДС 3.6 с гольфовской дизель -кпп,контроллер и батерею-исходя из финансовых возможностей


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#94191Повідомлення 22 лист 2019, 20:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 204 Подякували 81
Мій електротранспорт: пока нету
Хочу електротранспорт: очень хочу...
Господа вам шашечки или потрындеть, форум и так звалили флудом на десятки страниц.
Последнее сообщение от ТС от 29 ЯНВАРЯ 2019.
Исходя из активности ТС в теме - она мертва или заморожена на неопределенное время.
Остыньте и успокойтесь :pfeif:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#130604Повідомлення 17 груд 2022, 20:52 
Не в мережі

Звідки: Луцьк
Дякував (ла) 4 Подякували 4
Хочу електротранспорт: VW Golf MK1
На даний момент придбаний сендвіч від ліфа:
Двигун ем57, інвертор, редуктор, пдм, півосі. Рідний
двигун та КПП демонтовані.
Для форумчан є декілька питань:
1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці?
2. Чи підійде такий роз'єм
Додаткові файли:
Screenshot_2022-12-17-20-46-30-772_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2022-12-17-20-46-30-772_com.android.chrome.jpg [ 134.16 КБ | Переглядів: 2571 ]
для ліфовської педалі газу .
Тему прошу перенести у розділ поточні розробки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#130605Повідомлення 17 груд 2022, 21:54 
Не в мережі

Звідки: Киевская обл.
Дякував (ла) 8 Подякували 5
Мій електротранспорт: FIAT 500E
Хочу електротранспорт: VW T4E
а шо страшного в розрізанні піввісі?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#130606Повідомлення 17 груд 2022, 23:08 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 617
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Ну тут два варіанти, або мотор на коробку ставити, що не рекомендує. Або різати піввісі і заварювати. Таке робили купу разів, головне це робити в станку та через перехідну муфту для центровки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Vw golf мк1 на електротягу?
#130609Повідомлення 18 груд 2022, 07:42 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1561 Подякували 307
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Ярослав В писав(ла):
1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці?

Ширина колії - це ширина між центрами коліс. Також ширина колії = ширина вісі (по зовнішнім поверхням ступиць) мінус (або плюс, дивлячись як вказано значення ЕТ) 2xET дисків.

Теоретично ще є товщина бутерброда від зовнішньої до внутрішньої поверхні ступиці, але все одно малоімовірно, що вдасться "на шару" вписати одне в інше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 12 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group