Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Vw golf мк1 на електротягу?
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=3235
Сторінка 1 із 1

Автор:  Ярослав В [ 27 січ 2019, 09:36 ]
Заголовок повідомлення:  Vw golf мк1 на електротягу?

Доброго дня. Маю такого коника
Додаткові файли:
1e9e662s-960.jpg
1e9e662s-960.jpg [ 124.28 КБ | Переглядів: 10072 ]

Vw golf mk1 на стадії модернізації.
Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань:
1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу?
2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані.
Дякую.

Автор:  Olaff [ 27 січ 2019, 19:24 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Добрый день, Ярослав! Сначала хочу сказать спасибо за выбор автомобиля для конверсии! Я очень люблю первые Гольфы и считаю их отличным вариантом - лёгкий, крепкий и очень простой по конструкции плюс лаконичный бессмертный дизайн. Конечно не без недостатков - ржавеют они больше , чем последующие поколения, поэтому необходимо особое внимание кузовным работам. Ещё очень рекомендую растяжки , особенно нижнюю между передними сайлентблоками передних рычагов:
Додаткові файли:
PIC02028.JPG
PIC02028.JPG [ 145.42 КБ | Переглядів: 10020 ]


но и верхняя тоже не помешает.

Додаткові файли:
PIC02049.JPG
PIC02049.JPG [ 200.47 КБ | Переглядів: 10020 ]


У первого Гольфа нет подрамника передней подвески и переднее крепление рычагов реализованы практически консольным кронштейном прикрепленным к лонжерону, поэтому нижняя растяжка улучшает поведение автомобиля и бережет кузов усиливая жесткость этого узла.

Непосредственно по конверсии мы тут начали темку: viewtopic.php?f=76&t=3155 , для начального уровня понимания, может чего найдёте для себя , правда пока нет времени продолжить её((( Ну и хотелось бы услышать больше конкретики по пожеланиям и возможностям- скорость , пробег , динамика , финансовые и технические возможности.

Автор:  iava [ 29 січ 2019, 10:58 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Ярослав В писав(ла):
Доброго дня. Маю такого коника
Додаткові файли:
1e9e662s-960.jpg

Vw golf mk1 на стадії модернізації.
Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань:
1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу?
2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані.
Дякую.
Поздравляю.Прекрасный,легкий донор.Похоже,хорошо сохранился.Реальные шансы собрать хороший электромобильчик. Бог вам в помощь.

Автор:  Ярослав В [ 30 січ 2019, 08:35 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Бютжет зараз обмежений, можу виділити біля 3к зелених з послідуючим зростанням. Поки не оберу для себе варіант конверсії роботи не буду розпочинати, тому і цікавлюсь.
Максимальна швидкість як я вже писав 70 км/год і більше.
Об'єм батарей на відстань пробігу мінімум 20 км, але як я зрозумів, батареї потрібно з запасом обирати для її "здоров'я". В елекриці я не дуже розбираюсь, тому прошу вказати на літературу для опрацювання. Дякую.

Автор:  flygti [ 22 лист 2019, 09:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Как бывший владелец Гольф1 в количестве 4 штук, Гольф 2 1 шт, и Джетта 2 1шт, могу сказать одно - машинки супер!!! Жаль осталось очень мало живых экземпляров. Да и запчасти на Гольф 1 уже редкость. Масса Гольф 1 с бензиновым мотором 1.0 литра 730 кг (если память не изменяет) едет лучше чем девятка с 1.5 литра! :mrgreen: Отличный донор. Но я так и не нашел не гнилого. Всунуть туда Лиф мотор - будет ракета!!!

Гольф 2 вообще автомобиль всех времен и народов. Как говорят: "Когда на дорогах не останется ни одного Гольфа 4 поколения, Гольф 2 еще будут ездить!" Простой как наковальня, неубиваемый с отличной управляемостью! Эх.....ни одного у меня не осталось. Зато вижу каждый день свои машинки по городу у других хозяев. Самый старший 1980 года и в полном боевом строю!

Автор:  Ярослав В [ 22 лист 2019, 15:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

flygti писав(ла):
Всунуть туда Лиф мотор - будет ракета!!!

Тільки не можна перевищувати крутний момент двигуна більше ніж на 7% двигунів, які ставились серійно. Виходить в районі ~160 Нм максимум.

Автор:  iava [ 22 лист 2019, 16:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

При вашем бюджете и вашем доноре вполне с вашими потребностями справится ДС 3.6 с гольфовской дизель -кпп,контроллер и батерею-исходя из финансовых возможностей

Автор:  MedvedUA [ 22 лист 2019, 20:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Господа вам шашечки или потрындеть, форум и так звалили флудом на десятки страниц.
Последнее сообщение от ТС от 29 ЯНВАРЯ 2019.
Исходя из активности ТС в теме - она мертва или заморожена на неопределенное время.
Остыньте и успокойтесь :pfeif:

Автор:  Ярослав В [ 17 груд 2022, 20:52 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

На даний момент придбаний сендвіч від ліфа:
Двигун ем57, інвертор, редуктор, пдм, півосі. Рідний
двигун та КПП демонтовані.
Для форумчан є декілька питань:
1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці?
2. Чи підійде такий роз'єм
Додаткові файли:
Screenshot_2022-12-17-20-46-30-772_com.android.chrome.jpg
Screenshot_2022-12-17-20-46-30-772_com.android.chrome.jpg [ 134.16 КБ | Переглядів: 5439 ]
для ліфовської педалі газу .
Тему прошу перенести у розділ поточні розробки.

Автор:  Alex Brat [ 17 груд 2022, 21:54 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

а шо страшного в розрізанні піввісі?

Автор:  Дмитрий_Липко [ 17 груд 2022, 23:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Ну тут два варіанти, або мотор на коробку ставити, що не рекомендує. Або різати піввісі і заварювати. Таке робили купу разів, головне це робити в станку та через перехідну муфту для центровки.

Автор:  Dream Tractor [ 18 груд 2022, 07:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Vw golf мк1 на електротягу?

Ярослав В писав(ла):
1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці?

Ширина колії - це ширина між центрами коліс. Також ширина колії = ширина вісі (по зовнішнім поверхням ступиць) мінус (або плюс, дивлячись як вказано значення ЕТ) 2xET дисків.

Теоретично ще є товщина бутерброда від зовнішньої до внутрішньої поверхні ступиці, але все одно малоімовірно, що вдасться "на шару" вписати одне в інше.

Сторінка 1 із 1 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/