Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Vw golf мк1 на електротягу? https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=3235 |
Сторінка 1 із 1 |
Автор: | Ярослав В [ 27 січ 2019, 09:36 ] |
Заголовок повідомлення: | Vw golf мк1 на електротягу? |
Доброго дня. Маю такого коника Додаткові файли: Vw golf mk1 на стадії модернізації. Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань: 1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу? 2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані. Дякую. |
Автор: | Olaff [ 27 січ 2019, 19:24 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Добрый день, Ярослав! Сначала хочу сказать спасибо за выбор автомобиля для конверсии! Я очень люблю первые Гольфы и считаю их отличным вариантом - лёгкий, крепкий и очень простой по конструкции плюс лаконичный бессмертный дизайн. Конечно не без недостатков - ржавеют они больше , чем последующие поколения, поэтому необходимо особое внимание кузовным работам. Ещё очень рекомендую растяжки , особенно нижнюю между передними сайлентблоками передних рычагов: Додаткові файли: но и верхняя тоже не помешает. Додаткові файли: У первого Гольфа нет подрамника передней подвески и переднее крепление рычагов реализованы практически консольным кронштейном прикрепленным к лонжерону, поэтому нижняя растяжка улучшает поведение автомобиля и бережет кузов усиливая жесткость этого узла. Непосредственно по конверсии мы тут начали темку: viewtopic.php?f=76&t=3155 , для начального уровня понимания, может чего найдёте для себя , правда пока нет времени продолжить её((( Ну и хотелось бы услышать больше конкретики по пожеланиям и возможностям- скорость , пробег , динамика , финансовые и технические возможности. |
Автор: | iava [ 29 січ 2019, 10:58 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Ярослав В писав(ла): Доброго дня. Маю такого коника Поздравляю.Прекрасный,легкий донор.Похоже,хорошо сохранился.Реальные шансы собрать хороший электромобильчик. Бог вам в помощь.
Додаткові файли: 1e9e662s-960.jpg Vw golf mk1 на стадії модернізації. Наразі вивчаю форум і маю декілька запитань: 1. Чи доцільно переобладнати моє авто на електротягу? 2. При відмові від КПП, який потрібен двигун(двигуни), редуктор, контроллер? Максимальної швидкості в 70 км/год буде достатньо, хоча можна і більше. Як варіант, ліфовський двигун з редуктором і піввісями, але хочу дізнатись про всі можливі варіанти, як в технічному так і фінансовому, юридичному плані. Дякую. |
Автор: | Ярослав В [ 30 січ 2019, 08:35 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Бютжет зараз обмежений, можу виділити біля 3к зелених з послідуючим зростанням. Поки не оберу для себе варіант конверсії роботи не буду розпочинати, тому і цікавлюсь. Максимальна швидкість як я вже писав 70 км/год і більше. Об'єм батарей на відстань пробігу мінімум 20 км, але як я зрозумів, батареї потрібно з запасом обирати для її "здоров'я". В елекриці я не дуже розбираюсь, тому прошу вказати на літературу для опрацювання. Дякую. |
Автор: | flygti [ 22 лист 2019, 09:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Как бывший владелец Гольф1 в количестве 4 штук, Гольф 2 1 шт, и Джетта 2 1шт, могу сказать одно - машинки супер!!! Жаль осталось очень мало живых экземпляров. Да и запчасти на Гольф 1 уже редкость. Масса Гольф 1 с бензиновым мотором 1.0 литра 730 кг (если память не изменяет) едет лучше чем девятка с 1.5 литра! ![]() Гольф 2 вообще автомобиль всех времен и народов. Как говорят: "Когда на дорогах не останется ни одного Гольфа 4 поколения, Гольф 2 еще будут ездить!" Простой как наковальня, неубиваемый с отличной управляемостью! Эх.....ни одного у меня не осталось. Зато вижу каждый день свои машинки по городу у других хозяев. Самый старший 1980 года и в полном боевом строю! |
Автор: | Ярослав В [ 22 лист 2019, 15:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
flygti писав(ла): Всунуть туда Лиф мотор - будет ракета!!! Тільки не можна перевищувати крутний момент двигуна більше ніж на 7% двигунів, які ставились серійно. Виходить в районі ~160 Нм максимум. |
Автор: | iava [ 22 лист 2019, 16:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
При вашем бюджете и вашем доноре вполне с вашими потребностями справится ДС 3.6 с гольфовской дизель -кпп,контроллер и батерею-исходя из финансовых возможностей |
Автор: | MedvedUA [ 22 лист 2019, 20:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Господа вам шашечки или потрындеть, форум и так звалили флудом на десятки страниц. Последнее сообщение от ТС от 29 ЯНВАРЯ 2019. Исходя из активности ТС в теме - она мертва или заморожена на неопределенное время. Остыньте и успокойтесь ![]() |
Автор: | Ярослав В [ 17 груд 2022, 20:52 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
На даний момент придбаний сендвіч від ліфа: Двигун ем57, інвертор, редуктор, пдм, півосі. Рідний двигун та КПП демонтовані. Для форумчан є декілька питань: 1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці? 2. Чи підійде такий роз'єм Додаткові файли: для ліфовської педалі газу . Тему прошу перенести у розділ поточні розробки. |
Автор: | Alex Brat [ 17 груд 2022, 21:54 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
а шо страшного в розрізанні піввісі? |
Автор: | Дмитрий_Липко [ 17 груд 2022, 23:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Ну тут два варіанти, або мотор на коробку ставити, що не рекомендує. Або різати піввісі і заварювати. Таке робили купу разів, головне це робити в станку та через перехідну муфту для центровки. |
Автор: | Dream Tractor [ 18 груд 2022, 07:42 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Vw golf мк1 на електротягу? |
Ярослав В писав(ла): 1. Колія передніх коліс ліфа1539 мм, в гольфа - 1389 мм. Яким чином можна зменшити ширину колії (крім вкорочування півосей). Ширина колії враховує ширину колеса, чи міряється від посадкової поверхні ступиці? Ширина колії - це ширина між центрами коліс. Також ширина колії = ширина вісі (по зовнішнім поверхням ступиць) мінус (або плюс, дивлячись як вказано значення ЕТ) 2xET дисків. Теоретично ще є товщина бутерброда від зовнішньої до внутрішньої поверхні ступиці, але все одно малоімовірно, що вдасться "на шару" вписати одне в інше. |
Сторінка 1 із 1 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |