Поточний час: 27 квіт 2024, 13:03

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Наступ.
Автор Повідомлення
#84306Повідомлення 06 черв 2019, 22:04 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
igo61,
1.на автомобилях с двс езжу с 1989 года. На мотоциклах с 1986. До этого на мопедах. Еще до этого на велосипедах, как Вы сейчас. Плавно можно тронуться вообще не добавляя газу с холостых и обороты практически не проседают, если мощность двигателя достаточна.
2. Если двигатель последовательного возбуждения, то он естественно уйдет в разнос, если переподлючить обмотки в параллельное возбуждение, то будет выходить на заданные обороты на заданном напряжении без нагрузки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89203Повідомлення 27 серп 2019, 20:36 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Сам думав над безконтролерним електровозиком (саме "возиком" - мотоциклетні коліщата, задній привід незалежно на кожне колесо через ланцюг від свого двигуна - серієсника з кіловат потужністю, просторова рама з профільної труби (сталь "підверстачна"), всьо поварено ручною зваркою штучним електродом і оброблено болгаркою ).

Шлях думок був приблизно такий:

1 - на холєру мені той ШІМ контролер? Серієсник "гнучкий", буду комутувати батарею послідовно - паралельно, ну і двигуни надодачу теж буду комутувати послідовно - паралельно.

2 - окей. Нехай в мене в батареї буде 16 банок...секцій вірніше. Скільки комбінацій комутації я зможу отримати? Здається, 5:
16p
8p2s
4p4s
2p8s
16s
І при цьому кожна наступна ступінь буде в два раза "вищою" за попередню.
Плюс двигуни паралельно-послідовно, разом виходить 10 ступенів.

3 - чим комутувати? Ну не контактором же! Польовики рулять. Скільки їх треба?... Ого... щось багатувато, здається... ну нічого - зате просто.

4 - стоп... А яка в мене буде різниця в напрузі на один двигун між першою ступінню (16р, двигуни послідовно) і останнью (16s, двигуни паралельно)? Скільки-скільки - 32 рази??? Тобто, якщо в мене буде батарея, припустімо, 48В, то я зможу регулювати напругу на двигуні, починаючи з 48 і вниз аж до 1.5 В? Ого! А воно мені потрідно, ті 1.5В? Не потрібно...А ще ж "верхні" ступені будут мати крок аж 24В! Нє, не воно.

5 - значить, робимо так. Підключаємо кожну секцію індивідуально і набираємо будь-яку напругу з кроком 3.3 вольта. Комбінуємо як завгодно, "кожну з кожною". Контролюємо інтеграл струму через кожну банку. Контролюємо напругу на кожній банці. Щоразу при зміні режиму комутуємо по-іншому, щоб вирівняти навантаження на банки. Пишемо самонавчальну прграму для мікроконтролера. Доречі, мікроконтролер якийсь позліший треба. СТМ32. Щоб як мінімум 32 канали АЦП було, і памяті побільше. І виходів побільше - бо польовиків уже надто багато виходить...
В результаті отримуємо 32 ступені регулювання напруги, торбу польовиків і пів-року лише на налагодження алгоритму.

6 - "ти шо так гнать"... Загалом, малюю зараз ШІМ контролер ;)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89207Повідомлення 27 серп 2019, 22:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
еще один "Сокол" появился
Скоро тут секта безконтроллерщиков образуется

:D :D

зы
количество ступеней вы не правильно посчитали

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89209Повідомлення 27 серп 2019, 23:18 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Треба курси по контролерам )) організовувати )

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89214Повідомлення 28 серп 2019, 07:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Если на сам эл.двигатель ставить ШИМ религия не позволяет то ставьте на дроссель. Во вложении картинка; Подберете дроссель под ШИМ по частоте и мотор будет работать как обычно на постоянке.


Додаткові файли:
IMG_20190828_081258.jpg
IMG_20190828_081258.jpg [ 303.5 КБ | Переглядів: 4979 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89220Повідомлення 28 серп 2019, 08:12 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 573 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Дроссель будет стоить как полконтроллера.

_________________
автопробег на электричестве 40000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89221Повідомлення 28 серп 2019, 08:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Нет, он будет частью контроллера )
Другое дело что использовать ШИМ на сам мотор непосредственно, гораздо проще .
Я тут промоделировал свою идею:



выходит очень плавающее управление...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89232Повідомлення 28 серп 2019, 11:47 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 408 Подякували 536
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Меня давно интересует вопрос. Кто копался в контроллерах скажите, импульсы ШИМа подаются на двигатель в натуральном виде, или сглаживаются конденсаторами. Как там устроено.
Додаткові файли:
index.png
index.png [ 3.82 КБ | Переглядів: 4946 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89237Повідомлення 28 серп 2019, 12:37 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
irde писав(ла):
еще один "Сокол" появился
Скоро тут секта безконтроллерщиков образуется

:D :D

зы
количество ступеней вы не правильно посчитали


Буду Вам дуже вдячний, якщо Ви не тільки вкажете на мою помилку (що Ви вже зробили), але й спробуєте її виправити. Хоча б парою фраз. Ну і обгрунтувати, певна річ.
(доречі, Ви не дочитали моє повідомлення. Бо якщо б дочитали, то зрозуміли б, що то була іронія, і я, в решті-решт, буду ставити ШІМ контролер, як і всі "здорові люди")


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89240Повідомлення 28 серп 2019, 12:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Leon29 писав(ла):
Меня давно интересует вопрос. Кто копался в контроллерах скажите, импульсы ШИМа подаются на двигатель в натуральном виде, или сглаживаются конденсаторами. Как там устроено.
Додаткові файли:
index.png


Може, то будет трохи оффтоп, але все-таки скажу.
Конденсатори (більшь-менш прийнятної ємності) можуть згладити фронти імпульсів. Трохи "зятагнути" їх.
Сам двигун, завдяки його індуктивності (якоря і обмоток збудження) згладжує стрибки струму. Доречі, якщо хтось скаже мені (або дасть, де можна почтитати) індуктивність обмоток якогось двигуна - то можу промоделювати і продемонструвати наглядно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89250Повідомлення 28 серп 2019, 15:48 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
СемикрилийВ. писав(ла):
що то була іронія,

ну , тогда и обсуждать нечего.
Просто подобное становится как бы стандартной фишкой от новичков ,

" Вы тут все помешаны на Кертисах , Келли , Сабватонах и прочей ШИМ-озе , а я вот щас вам всем докажу что можно ездить и без контроллера , коммутируя ячейки "рубильником Михалча " .
В итоге , все эти громкие возгласы утихают , а для управления ставится
все тот же ненавистный :D , ШИМ контроллер

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89251Повідомлення 28 серп 2019, 15:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Про що ж і мова йде - перш, ніж коментувати щось, особисто я (нікому не навязую свою думку) читаю до кінця то, що я коментую. І намагаюся його (написане) зрозуміти. У всякому разі, на профільних форумах.

Доречі - може, в кого є-таки дані стосовно індуктивності обмоток того ж ДС6.3? Було б дуже цікаво глянути, як він себе поводить (вірніше, не "він", а "струм через ньго") під час ШІМ-управління. Можливо, то було б комусь цікаво (та й мені цікаво), але дуже вже мені ліниво малювати статор-ротор і разраховувати індуктивності "вручну"...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89252Повідомлення 28 серп 2019, 16:02 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
А как Вы промоделируете противо-ЭДС ? ; Якорь наводит ЭДС на статор а статор на якорь и поэтому моделировать ДПТ не выйдет как простую индуктивность.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89256Повідомлення 28 серп 2019, 16:24 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Индуктивность ДС6.3 я точно не знаю но говорили что-то около 20 миллигенри.
Могу дать лишь точные данные по Д500МФ-3 , см. во вложении.
Но я уже все возможные опыты с ним провёл и болле моделировать ничего не прошу :D


Додаткові файли:
1496500252foto2_big.jpg [208.35 КБ]
Завантажень: 0
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#89261Повідомлення 28 серп 2019, 16:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Кіровоградщина
Дякував (ла) 19 Подякували 12
Мій електротранспорт: жодного
Хочу електротранспорт: 100 км на добу, 100 км на годину
Вадим писав(ла):
А как Вы промоделируете противо-ЭДС ? ; Якорь наводит ЭДС на статор а статор на якорь и поэтому моделировать ДПТ не выйдет как простую индуктивность.


ну певна річ то буде спрощена модель для моменту пуску, коли ротор нерухомий. Але хоч якесь уявлення вона дасть, а то дехто каже, що "ШІМ - це значить довбати батарею і колектор імпульсами струму під 1000А".


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 272 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 60


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group