Пропоную покритикувати наступний розрахунок : Донор - легкий ван класу 4х4 ( ще не куплено ) subaru libero - бажано , диференціал 3,888 , рама , daihatsu hijet - бажано , диференціал 4,4 , рама suzuki carry - небажано , диференціал 5,888 , немає рами ваги всіх в різних джерелах від 710 кг до 1040 кг сухої маси Плановий розхід 160вт/км - завантаження 3 людини + 50 кг вантажа ( приблизно 1600 кг сумарно ) . Тип приводу - ГІБРИД ( що актуально в умовах вічної гібридної війни ...) . В курсі , що тягаю 100+ кг .. В ліберо електропривід - на передні , в решта на задні . + штатний бензодвигун . Привід - 2 кардана , якщо буде використано редуктор ( дивіться нижче ) , то можливо осі моста і двигуна можуть стати соосними , і мона буде використати гнучку муфту типу вазокласика . Крім універсальності ( комбінації роботи двигунів ) - ще і збільшена потужність при роботі одночасно двох . Заплановано 2 етапи проекту 1 - дальність 56 км , 2 - дальність 112 км . В ідеалі підзарядка від стаціонарної сонячної станції . Планова швидкість 70 км\год , на обгоні 85 .. Двигун - в наявності дс3,6 ( стоїть на робочому проекті ЛУАЗ ) в наявності МВН4 - 23 нм , 135 в , 1500 об хв 52 кг ( від металообробного верстата , на роторі постійні магніти , вхід струму спочатку на 2 нерухомих контактних кільця , далі на 4 РУХОМИХ щітки , далі на 4 рухомих щітки ,далі на нерухомий колектор статора ) дс3,6 крутиться рукою набагато легше , ніж мвн ( купа щіток ) . мвн пускається від 12в ... В наявності колісний редуктор ЛУАЗ 1,29 , є набір шестерень 2,0 .( для підвищення обертів без подачі завищеної напруги ) . Побічно редуктор піднімає ел.двигун приблизно на 7-8 см . Плановано двигун ( і якщо буде то і редуктор ) на саморобний підрамник , який буде жорстко кріплений на рамі . Двигун до підрамника - через товсту жорстку гуму . Редуктор до двигуна - жорстко . Якщо буде використаний дс3,6 - подача окремої ( регульованої ) напруги на обмотку збудження , для контрольованого збільшення оборотів . Контроллер - власний . Контактори тип ТКС . АКБ - літій залізо тип циліндр 60260 60агод 3,2в ( 96в на дс 30s4p , 192 в на МВН 60s2p ) 23040 запас , 80% - 18432 при 112 км - 165 вт/км . З проекта ЛУАЗ знімати АКБ не хочу ( 100в 112агод в основному літій-іон пакети 36 агод ) Додатковий + циліндра -- не розбухає , легше охолоджувати / нагрівати повітрям , Має потужні гвинтові виводи для легкої і міцної зборки . Потужність двигуна розрахункова при 70 км/год - 11,2 квт , розряд АКБ 0,486 С ( без фанатізма ) . Додатковий АКБ на старт з місця ( дс3,6 - 22,4в в 15 агод , мвн - 45в в 15 агод ) - комутований на старт . Замість штатного свинцевого бортмережі - 4х3,2х56агод . На обмотку збудження - 4х3,2х60 агод . БМС - якійсь китай . Бортприлад - китай . Побічний плюс гібрида - електродвигун непомітний , не викликає підозр ( і перереестрації ) . Прохання - покритикувати двигуни ( особливо мвн ) - що краще - редуктор , чи підвищена напруга живлення - АКБ літій - залізо , чи літій - іон , циліндр , призматика чи пакет . - в кого досвід роботи дс3,6 з відокремленим збудженням ( в тому числі параметри дроселів ) - міркування по розходу на низьких і великих швидкостях З першого дня війни на сході . Можу довго бути не на звязку . Фізично робити почну після демобілізації ... Зараз помалу тягаю комплектуючі з китаю .
|