Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Гібрид Матіз.А можна Таврію?
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=76&t=5943
Сторінка 1 із 2

Автор:  Дел Спунер [ 01 лист 2024, 09:59 ]
Заголовок повідомлення:  Гібрид Матіз.А можна Таврію?



Хто шо скаже по цьому питанню? Є ідея так зробити таврію

Автор:  Дел Спунер [ 01 лист 2024, 17:42 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?



є ще такий відос

Автор:  Шота Ишхнели [ 01 лист 2024, 23:04 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Здравствуйте, могу ответить на интересующие вас вопросы, рассказать, показать, покатать и дать проехать на практически полном аналоге электромобиля на мотор колесах, как в сюжете про star factory и академика.

Додаткові файли:
IMG_20230923_114253_738.jpg
IMG_20230923_114253_738.jpg [ 484.64 КБ | Переглядів: 13397 ]

Автор:  Дел Спунер [ 02 лист 2024, 22:10 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Цікаво було б почути думки про переобладнання Таврії в гібрид

Автор:  Шота Ишхнели [ 02 лист 2024, 22:14 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Напишите в личку, пообщаемся

Автор:  yuri [ 02 лист 2024, 22:16 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Дорого, але можливо.

Автор:  Алексей В [ 03 лист 2024, 17:38 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Цікава ідея. Треба почати з розрахунків.
Беремо колесо QS72V5000W. Ось його креслення
Додаткові файли:
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png [ 132.18 КБ | Переглядів: 13292 ]

Бачимо що відстань від поверхні кріплення маточини до поверхні кріплення колісного диску складає 140 мм.
Беремо креслення балки Таврії.
Додаткові файли:
img15-s.jpg [25.1 КБ]
Завантажень: 0

Відстань між двома поверхнями кріплення маточини 1175 мм. Отже загальна ширина між поверхнями кріплення дисків буде 1175+140+140=1455.
Найближчі за розміром диски які підійдуть на QS72V5000W знайшов від Ланоса.J5 R13 PCD4x100 ET49 DIA56.6. Вони на пів дюйма ширші за таврійські, і мають центральний отвір менший ніж потрібен для мотор-колеса. Або проточити центральний отвір, або проточити мотор-колеса.
З цими дисками ширина колії буде 1455-2*ЕТ = 1357. Ширина задньої колії Таврії 1306 мм. Різниця 51 мм. Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой. Тобто до ще +20 мм до загальної ширини. 71 мм. Або +35.5 мм на кожну сторону. Треба дивитися чи дозволяє ширина задніх арок таке розширення.

Автор:  Dream Tractor [ 03 лист 2024, 20:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Алексей В писав(ла):
Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой.

А це навіщо?

Автор:  Дел Спунер [ 03 лист 2024, 21:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Алексей В писав(ла):
Цікава ідея. Треба почати з розрахунків.
Беремо колесо QS72V5000W. Ось його креслення
Додаткові файли:
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png

Бачимо що відстань від поверхні кріплення маточини до поверхні кріплення колісного диску складає 140 мм.
Беремо креслення балки Таврії.
Додаткові файли:
img15-s.jpg

Відстань між двома поверхнями кріплення маточини 1175 мм. Отже загальна ширина між поверхнями кріплення дисків буде 1175+140+140=1455.
Найближчі за розміром диски які підійдуть на QS72V5000W знайшов від Ланоса.J5 R13 PCD4x100 ET49 DIA56.6. Вони на пів дюйма ширші за таврійські, і мають центральний отвір менший ніж потрібен для мотор-колеса. Або проточити центральний отвір, або проточити мотор-колеса.
З цими дисками ширина колії буде 1455-2*ЕТ = 1357. Ширина задньої колії Таврії 1306 мм. Різниця 51 мм. Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой. Тобто до ще +20 мм до загальної ширини. 71 мм. Або +35.5 мм на кожну сторону. Треба дивитися чи дозволяє ширина задніх арок таке розширення.
Все це не проблема.Це вирішує токарка і сварка.Проблєма в основному в питаннях доцільності,вартості,і деяких технічних питаннях,наприклад розміру батареї,її розміщення,і потужності моторів.А також комутації,і живлення штатного електрообладнання при експлуатації на електоро

Автор:  Olaff [ 03 лист 2024, 22:43 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Все вопросы, которые вы задали кроме одного решаемы, более того ответы на них можно найти на страницах этого форума в разных темах или посоветовавшись например с Шотой, который вам предлагал. Не решаем никем кроме вас вопрос целесообразности этого мероприятия. То есть пока не будет понятно зачем вам нужна именно гибридная Таврия, на какие пробеги и нагрузку, кто будет делать и каковы финансовые ограничения нет смысла говорить о технике.

Автор:  Алексей В [ 03 лист 2024, 23:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Дел Спунер писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Цікава ідея. Треба почати з розрахунків.
Беремо колесо QS72V5000W. Ось його креслення
Додаткові файли:
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png

Бачимо що відстань від поверхні кріплення маточини до поверхні кріплення колісного диску складає 140 мм.
Беремо креслення балки Таврії.
Додаткові файли:
img15-s.jpg

Відстань між двома поверхнями кріплення маточини 1175 мм. Отже загальна ширина між поверхнями кріплення дисків буде 1175+140+140=1455.
Найближчі за розміром диски які підійдуть на QS72V5000W знайшов від Ланоса.J5 R13 PCD4x100 ET49 DIA56.6. Вони на пів дюйма ширші за таврійські, і мають центральний отвір менший ніж потрібен для мотор-колеса. Або проточити центральний отвір, або проточити мотор-колеса.
З цими дисками ширина колії буде 1455-2*ЕТ = 1357. Ширина задньої колії Таврії 1306 мм. Різниця 51 мм. Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой. Тобто до ще +20 мм до загальної ширини. 71 мм. Або +35.5 мм на кожну сторону. Треба дивитися чи дозволяє ширина задніх арок таке розширення.
Все це не проблема.Це вирішує токарка і сварка.Проблєма в основному в питаннях доцільності,вартості,і деяких технічних питаннях,наприклад розміру батареї,її розміщення,і потужності моторів.А також комутації,і живлення штатного електрообладнання при експлуатації на електоро

Стосовно батареї. Відштовхуючись від власного досвіду вважаю що для такої конфігурації, зважаючи на доступні об'єми у Таврії, доцільно буде зібрати батарею 8-10 кВтг. 21s2p 60 Ah. Вага приблизно 60кг. Вона чудово розміститься у багажнику. Ця ємність забезпечить гарантованих 60-70 км пробігу на електротязі.

Автор:  Дел Спунер [ 04 лист 2024, 18:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Алексей В писав(ла):
Дел Спунер писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Цікава ідея. Треба почати з розрахунків.
Беремо колесо QS72V5000W. Ось його креслення
Додаткові файли:
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png

Бачимо що відстань від поверхні кріплення маточини до поверхні кріплення колісного диску складає 140 мм.
Беремо креслення балки Таврії.
Додаткові файли:
img15-s.jpg

Відстань між двома поверхнями кріплення маточини 1175 мм. Отже загальна ширина між поверхнями кріплення дисків буде 1175+140+140=1455.
Найближчі за розміром диски які підійдуть на QS72V5000W знайшов від Ланоса.J5 R13 PCD4x100 ET49 DIA56.6. Вони на пів дюйма ширші за таврійські, і мають центральний отвір менший ніж потрібен для мотор-колеса. Або проточити центральний отвір, або проточити мотор-колеса.
З цими дисками ширина колії буде 1455-2*ЕТ = 1357. Ширина задньої колії Таврії 1306 мм. Різниця 51 мм. Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой. Тобто до ще +20 мм до загальної ширини. 71 мм. Або +35.5 мм на кожну сторону. Треба дивитися чи дозволяє ширина задніх арок таке розширення.
Все це не проблема.Це вирішує токарка і сварка.Проблєма в основному в питаннях доцільності,вартості,і деяких технічних питаннях,наприклад розміру батареї,її розміщення,і потужності моторів.А також комутації,і живлення штатного електрообладнання при експлуатації на електоро

Стосовно батареї. Відштовхуючись від власного досвіду вважаю що для такої конфігурації, зважаючи на доступні об'єми у Таврії, доцільно буде зібрати батарею 8-10 кВтг. 21s2p 60 Ah. Вага приблизно 60кг. Вона чудово розміститься у багажнику. Ця ємність забезпечить гарантованих 60-70 км пробігу на електротязі.
як об"єднати дві електричні схеми,коли на роботі електро напруга мін 60 в,а штатна 12. При експлуатації на елтязі,потрібні повороти ,габарити,як це реалізувати? Опалення має свої запитання.Чи треба робити автономку,чи коли на електриці,то заводити бенз?Тоді який толок в цьому проекті?Яка потужність елдвигунів,буде достатньою,щоб пхати авто з бенз двигуном,акумом і пасажирами,хоча б по прямій,не говорячи під гору? Яка вага цих двигунів,і як це відоб"ється на них при їзді по нашим ямам?

Автор:  Дел Спунер [ 04 лист 2024, 18:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Алексей В писав(ла):
Дел Спунер писав(ла):
Алексей В писав(ла):
Цікава ідея. Треба почати з розрахунків.
Беремо колесо QS72V5000W. Ось його креслення
Додаткові файли:
Sace92cfbf81c4627a7252d23af49c565h.png

Бачимо що відстань від поверхні кріплення маточини до поверхні кріплення колісного диску складає 140 мм.
Беремо креслення балки Таврії.
Додаткові файли:
img15-s.jpg

Відстань між двома поверхнями кріплення маточини 1175 мм. Отже загальна ширина між поверхнями кріплення дисків буде 1175+140+140=1455.
Найближчі за розміром диски які підійдуть на QS72V5000W знайшов від Ланоса.J5 R13 PCD4x100 ET49 DIA56.6. Вони на пів дюйма ширші за таврійські, і мають центральний отвір менший ніж потрібен для мотор-колеса. Або проточити центральний отвір, або проточити мотор-колеса.
З цими дисками ширина колії буде 1455-2*ЕТ = 1357. Ширина задньої колії Таврії 1306 мм. Різниця 51 мм. Крім цього на диски J5 ширина резини 165мм замість 155мм таврійськой. Тобто до ще +20 мм до загальної ширини. 71 мм. Або +35.5 мм на кожну сторону. Треба дивитися чи дозволяє ширина задніх арок таке розширення.
Все це не проблема.Це вирішує токарка і сварка.Проблєма в основному в питаннях доцільності,вартості,і деяких технічних питаннях,наприклад розміру батареї,її розміщення,і потужності моторів.А також комутації,і живлення штатного електрообладнання при експлуатації на електоро

Стосовно батареї. Відштовхуючись від власного досвіду вважаю що для такої конфігурації, зважаючи на доступні об'єми у Таврії, доцільно буде зібрати батарею 8-10 кВтг. 21s2p 60 Ah. Вага приблизно 60кг. Вона чудово розміститься у багажнику. Ця ємність забезпечить гарантованих 60-70 км пробігу на електротязі.
як об"єднати дві електричні схеми,коли на роботі електро напруга мін 60 в,а штатна 12. При експлуатації на елтязі,потрібні повороти ,габарити,як це реалізувати? Опалення має свої запитання.Чи треба робити автономку,чи коли на електриці,то заводити бенз?Тоді який толок в цьому проекті?Яка потужність елдвигунів,буде достатньою,щоб пхати авто з бенз двигуном,акумом і пасажирами,хоча б по прямій,не говорячи під гору? Яка вага цих двигунів,і як це відоб"ється на них при їзді по нашим ямам?

Автор:  Дел Спунер [ 04 лист 2024, 18:32 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Olaff писав(ла):
Все вопросы, которые вы задали кроме одного решаемы, более того ответы на них можно найти на страницах этого форума в разных темах или посоветовавшись например с Шотой, который вам предлагал. Не решаем никем кроме вас вопрос целесообразности этого мероприятия. То есть пока не будет понятно зачем вам нужна именно гибридная Таврия, на какие пробеги и нагрузку, кто будет делать и каковы финансовые ограничения нет смысла говорить о технике.
Ясне діло ,що про доцільність має вирішувати той,хто буде це виконувати.Але думку про це мають всі,і коли хтось питає про доцільність,він хоче знати думку інших. Що до мети такої переробки,то це така ж мета ,як і переробка на ел тягу,але з елементом варіативності,і більшого діапазону використання на невеликих перебігах в межах 30-70 км,і змоги зворотнього тюнінгу(тобто повернення до початкового стану без затрат). Знову ж таки ,яка межа вартості такого проекту,коли він ще є доцільний,і коли вже не вартий роботи(краще придбати готове авто,як зробив автор одного з відео,що я виклав)

Автор:  Olaff [ 04 лист 2024, 22:31 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Гібрид Матіз.А можна Таврію?

Моё мнение, что сейчас уже такая ситуация, что переделка автомобиля на электропривод (или гибрид) имеет смысл только в трёх случаях. Это если нужно получить какие то уникальные свойства, купить с которыми сложно или невозможно, например внедорожник с очень высокой проходимостью или сверх лёгкий спортивный электромобиль. Или если конвертируется какой нибудь старый культовый или просто редкий автомобиль , что бы упростить его эксплуатацию в современных условиях. Ну и последний случай, под который могла бы подойти переделка Таврии в гибрид- это любовь к творчеству или отработка технологии для более серьёзного проекта (из первых двух вариантов).

Сторінка 1 із 2 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/