Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=82&t=5086 |
Сторінка 4 із 5 |
Автор: | Olaff [ 08 жовт 2023, 21:49 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Сейчас обычно в марины заходить под парусами запрещено, за исключением разве что экстренных случаев. Так как мы привыкли подойти под парусами на крейсерской яхте к пирсу в большинстве мест уже практически не возможно (пишу про те места в Европе, где я был или видел на подробных фото), кроме того частенько основной двигатель становится очень желателен (например очень хочется прийти к ужину, а предстоит долгая лавировка), а иногда жизненно необходим (например сломалась мачта или ещё что нибудь важное), так что механизация парусного вооружения конечно не плохо, но не обязательно для относительно небольших лодок, а вот надёжный двигатель и в некоторых условиях ещё и страховочный подвесник очень даже обязательны. |
Автор: | zloitapok [ 10 жовт 2023, 17:27 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Пенсіонер писав(ла): Я оце згадав англійських пенсіонерів, яхту яких бачів більше як тридцять років тому), тому раджу в першу чергу механізувати управління парусами. І тут мотори та й електроніка електротранспорту можуть стати в пригоді з точки зору здешевлення рішення. Бо головний мотор більш потрібен тільки для швартовки, та й то за дуже рідким винятком, (та й краще мати підрулюючій в додаток до головного. Але то як ви ото все бачите.. Швартовка в одні руки - то таке))). Вибачте що вліз з порадами. Маю досвід швартовки в одні руки, без допомоги з берега при боковомі вітрі, на той момент в мене не було реверса. Основний удар взяв на себе закріплений на носі якір ) Щодо механізації вітрил - буде стаксель автомат і, мабуть, закрутка стакселя. Не електричне, бо не ті розміри вітрил щоб це було необхідне. Olaff писав(ла): Сейчас обычно в марины заходить под парусами запрещено, за исключением разве что экстренных случаев. Так как мы привыкли подойти под парусами на крейсерской яхте к пирсу в большинстве мест уже практически не возможно (пишу про те места в Европе, где я был или видел на подробных фото), кроме того частенько основной двигатель становится очень желателен (например очень хочется прийти к ужину, а предстоит долгая лавировка), а иногда жизненно необходим (например сломалась мачта или ещё что нибудь важное), так что механизация парусного вооружения конечно не плохо, но не обязательно для относительно небольших лодок, а вот надёжный двигатель и в некоторых условиях ещё и страховочный подвесник очень даже обязательны. плюсую |
Автор: | zloitapok [ 11 жовт 2023, 11:02 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Після перевороту зайнявся виготовленням та вклеюванням палубних стрінгерів. Виготовлення робив класичним з'єднанням "на вус": косий зріз торців довжиною 12 товщин Додаткові файли: Зайнявся транцем Додаткові файли: Додаткові файли: в носовій частині корпуса по проекту тре було додати проміжни бімси, які не є одним цілим з переборками Додаткові файли: Порізав на ЧПУ палубну обшивку Додаткові файли: Сусідський кіт - забезпечував контроль якості виготовлення корпусу Додаткові файли: Але, у випадку чого, можна було домовитись Додаткові файли: Жорсткості кокпіту майже встановлені Додаткові файли: Каюта наразі має такий вигляд Додаткові файли: Тут буде камбуз Додаткові файли: Майбутня носова каюта та V-ліжко. Додаткові файли:
|
Автор: | Пенсіонер [ 11 жовт 2023, 15:04 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Дивно, не бачів ще на наших яхтах камбуз по лівому борту, завжди чомусь по правому, цікаво чому?, всі яхтсмени правші?)), та ні.. (чомусь думав що ваша лодка метрів з 12 - 14 поки не глянув таки проєкт ) |
Автор: | zloitapok [ 11 жовт 2023, 15:55 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Пенсіонер писав(ла): Дивно, не бачів ще на наших яхтах камбуз по лівому борту, завжди чомусь по правому, цікаво чому?, всі яхтсмени правші?)), та ні.. (чомусь думав що ваша лодка метрів з 12 - 14 поки не глянув таки проєкт ) я бачив на інших яхтах камбуз по лівому борту, але не звертав уваги чи це рідкість. довжина тої що будую разом з "балкончиком" - 9.9 метрів Було б 12-14 метрів - ви б не побачили румпеля - на цей розмір штурвал(и) ставлять |
Автор: | Stalker_W [ 20 жовт 2023, 19:14 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
А це все по якомусь типовому проекту строїться? Бо роботи їдуть так впевнено... |
Автор: | zloitapok [ 20 жовт 2023, 20:44 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Stalker_W писав(ла): А це все по якомусь типовому проекту строїться? Бо роботи їдуть так впевнено... На першій сторінці цієї теми я давав ссилку на сторінку проєкту, для зручності повторю http://amariner.net/sailing_yacht_design_Tempro_30.html Розробник цього проєкту і багатьох інших на сайті - наш земляк. По його проєктах побудовано не один десяток яхт і катерів. Саме Tempro 30 - я будую першим. Знаю до війни інша людина почала будувати по цьому проєкту, але очевидно той заморожений ще на більш ранній стадії ніж мій. Більшу частину питань документація закриває. Що лишилось - тре здогадатись самому користуючись здоровим глуздом і трішки інженерним мисленням Якби я не ремонтував яхту Шарк до цього - то в мене би виходило не дуже, навіть маючи проєкт на руках. Ще є нюанс - можна отримати різні версії проєкту - я купив, умовно кажучи, "середню" деталізацію, але можна замовити і в дрібних деталях. Тоді самому думати можна менше і робити в цілому легше Єдине але - не у всьому я згоден з розробником. Деякі зміни від проєкту робив, бо вважаю їх виправданими з боку балансу зручності та надійності, користуючись досвідом що вже маю. Чому так "швидко" просувається - бо це вже давно зроблено, я у вільний час викладаю фото як це було. |
Автор: | zloitapok [ 22 жовт 2023, 16:38 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Якірний ящик Додаткові файли: Промазаний філлером стик карлінгса та потопчіни Додаткові файли: Кокпіт та права потопчіна Додаткові файли: Верхній рубочний карлінгс та рубочні стрінгери Додаткові файли: Додаткові файли: Права потопчіна та виготовлення стінки рубки з 4х шарів фанери 4 мм Додаткові файли: Ліва стінка рубки вже зашита Додаткові файли: Вид зсередини каюти Додаткові файли: Висверлив отвори під рулі коронкою Додаткові файли: "Сендвіч" корпуса Додаткові файли: Я вже скоро дійду до поточного стану будівництва. Всього витрачено приблизно 5000 людських годин на роботу, з них 1000 годин - зайняло шпатлювання через те що був обраний трудомісткий спосіб, але той дає більшу міцність фінішного покриття. Будівництво робив не сам - моїх (з дружиною) годин приблизно 20% від загального числа. Наймав людей спеціалістів і не дуже на різні задачі. Будувати таку яхту в тої якості що цілюсь в одні руки зайняло б років 8-10, бо тре ж ще заробляти гроші на основній роботі ) В мене до війни виходило витрачати на будівництво по 4-5 годин на добу кожен день тижня, вихідних було 1-2 на місяць |
Автор: | zloitapok [ 27 жовт 2023, 15:57 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Закінчуємо стінки рубки Додаткові файли: Носова каюта, ще немає отвору під великий носовий люк 500х500 мм (там де щілина на фото) Додаткові файли: Стінки входу виставлені та вклеєні, також вклеєна задня стінка рубки Додаткові файли: Дякую дружині за підтримку в будівництві Додаткові файли: Кокпіт вклеєний Додаткові файли: Отвори для якірної лебідки зроблені Додаткові файли: Радіуси на стику палуби та борта. Дуже багато роботи зроблено ручними фрезерами. Додаткові файли: Додаткові файли:
|
Автор: | zloitapok [ 31 жовт 2023, 12:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Пригоди одного лючка Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Вхід в каюту Додаткові файли: Інший лючок на кріноліне Додаткові файли: Додаткові файли: Вирізаємо вікна Додаткові файли:
|
Автор: | zloitapok [ 05 лист 2023, 10:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Прибрав випадковий дубль поста |
Автор: | zloitapok [ 05 лист 2023, 10:53 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Закінчуємо комінгси для кокпіта: Додаткові файли: Додаткові файли: Додаткові файли: Закінчили вирізати отвори для іллюмінаторів Додаткові файли: Додаткові файли: Кругова видимість зсередини каюти Додаткові файли: Закатуємо рубку в склотканину Додаткові файли: ... та шпатлюємо першим шаром Додаткові файли: Весь корпус прошпатлеван першим шаром шпатла Додаткові файли:
|
Автор: | Goga65 [ 06 лист 2023, 09:13 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Вже щось вималевуеться |
Автор: | zloitapok [ 06 лист 2023, 10:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Постройка парусной электрояхты Tempro 30+3 |
Goga65 писав(ла): Вже щось вималевуеться Так, але до кінця війни, мабуть, не закінчу. Тре допомагати військовим, будівництву доведеться почекати |
Сторінка 4 із 5 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |