Електро-автосам https://electroavtosam.com.ua/forums/ |
|
Загорелась "электричка" электромобиль. https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=98&t=4161 |
Сторінка 2 із 10 |
Автор: | budivelnik [ 21 квіт 2020, 10:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Dream Tractor писав(ла): Litvin писав(ла): ДядяВася, ещё бы общую пропорцию электро к коптилкам. Все очень просто, идем на копарт, выбираем все лоты предположим с 10 по 21й год, в фильтре выбираем топливо Electric, запоминаем общее число и выбираем повреждение Burn. Аналогично для всего остального топлива. По состоянию на сейчас, из 103571 неэлектричек Burn 1580, т.е. ~1.5%, из 562 электричек одна Тесла S 85, т.е. ~0.2% от общего числа. https://www.copart.com/vehicleFinderSea ... 2:false%7D 2 Особисто мій варіант 700 000+ пробігу на коптілках=0 пожеж 5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа. |
Автор: | Dream Tractor [ 21 квіт 2020, 12:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
budivelnik писав(ла): Dream Tractor писав(ла): Litvin писав(ла): ДядяВася, ещё бы общую пропорцию электро к коптилкам. Все очень просто, идем на копарт, выбираем все лоты предположим с 10 по 21й год, в фильтре выбираем топливо Electric, запоминаем общее число и выбираем повреждение Burn. Аналогично для всего остального топлива. По состоянию на сейчас, из 103571 неэлектричек Burn 1580, т.е. ~1.5%, из 562 электричек одна Тесла S 85, т.е. ~0.2% от общего числа. https://www.copart.com/vehicleFinderSea ... 2:false%7D 2 Особисто мій варіант 700 000+ пробігу на коптілках=0 пожеж 5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа. Вікторе, окей, тоді Вам домашнє завдання - порахувати ще Mileage на копарті з приведеної статистики. В мене пожежа взагалі на 5км пробігу, саморобка не репрезентативний показник. |
Автор: | Инженер [ 21 квіт 2020, 14:07 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Dream Tractor писав(ла): саморобка не репрезентативний показник. ....очень даже ре-пре-зан...(тьфу,язык поламал ),если не колхоз кАнешна ... |
Автор: | Никола [ 21 квіт 2020, 14:18 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
как сравнивать пожары авто с ДВС(бензин? дизель?метан?пропан?) и электроавто? это как сравнивать фонарик и свечку. |
Автор: | Den Tumanov [ 22 квіт 2020, 09:08 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Давайте о смартфонах. Там явно больше изделий на литиевом аккуме. Провал был у Самсунг с одной моделью,там было пренебрежение безопасностью в угоду ТОЛЩИНЕ акуума и смартфона в целом. Маркетологи гнались за минимальной толщиной,а инженеры Самсунг решили что аккум можно и дальше накачивать быстрыми зарядками 18-27 Вт. КЗ межвитковое от разогрева в жестком корпусе. Потом только появилось исследование с рекомендацией 80% заряда. Теперь все продвинутые делают именно так. 4,0 В на элемент - безопасный потолок. |
Автор: | budivelnik [ 22 квіт 2020, 11:21 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Den Tumanov писав(ла): Давайте о смартфонах. Там явно больше изделий на литиевом аккуме. Як на мене то потрібно порівнювати порівнювальне1 Запас енергії в баку коптілки нехай 20 літрів(16 кг пів бака) по 50 МДж/кг теплотворної здатності=800 Мдж 2 Запас енергії в електромобілі (0,7 від максимуму)нехай 30 Квт*годин по 3,6 Мдж/квт*година=____108 Мдж 3 Запас енергії в смартфоні 0,05 Квт*години=_________________________________________________0,18Мдж Як бачимо порівнювати смартфон з електромобілем - як мінімум не коректно...Чогось мені здається що коробка сірників або газова запальничка має ту саму енергію що й смартфон. |
Автор: | Leon29 [ 22 квіт 2020, 16:30 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Велика батарея - великий вогонь. Маленька батарея - маленький вогонь. Порода в них однакова. |
Автор: | budivelnik [ 22 квіт 2020, 17:23 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Звісно що від великого вогонь більший... Але нас цікавить не розмір вогню А розмір збитків Якщо вогонь маленький і збитків не приніс - значить прричини його виникнення( і статистика виникнення0 нас цікавить мало... Друге діло Розмір теплового впливу від батареє електроавтомобіля - це вже ого-го... Тому мене особисто непокоїть статистика...дуже часто При чому Ненадійність - як правило наслідок наших очумелих ручок...але не дай Бог згорить не тільки авто. |
Автор: | Stalker_W [ 26 квіт 2020, 09:15 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
budivelnik-у |
Автор: | Stalker_W [ 26 квіт 2020, 09:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Дмитрий_Липко писав(ла): Есть хоть какие-то доказательства, что лиф был с доп батареей, ибо пока все на уровне слухов? Но честно говоря, я тоже в это верю) Аналогично. В багажнике могло быть всё что угодно, например, походный примус с бензином.
|
Автор: | Инженер [ 26 квіт 2020, 09:48 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
А чем чревато наличие доп. батареи?! Ну в смысле «физики процесса». Огрехи в монтаже/сборке в расчёт не берём. Допустим всё исключительно качественно сделано. Может-ли запараллеливание изначально разных по характеристикам (ну кроме напряжения) батарей приводить к каким-то «нештатным» ситуациям? (...праздное любопытство ...) |
Автор: | budivelnik [ 26 квіт 2020, 13:17 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Stalker_W писав(ла): [spoiler=budivelnik-у] 1 Я ніколи не був високої думки про свої електротехнічні можливості.хоча й до 100В лізу спокійно бо воно мене тільки щіпаєbudivelnik писав(ла): 5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа. Я долго публично молчал по поводу вашей сборки Евы. Но ваша сборка УЖАСНА.Когда вы привезли Еву второй раз в Киев, мы с Лёшей просто были в шоке. Замотали изолентой пару торчащих контактов, пока вы ходили к директору, и решили, что с таким опытом в электрике вы явно не будете сами продолжать сборку, а закажите кому-то. Ну и успокоились. А зря. 2 Якби згоріло тільки в мене ( збірка яку робив я з сусідом)... Але згоріло і в Григорія... 3 Особисто я вважаю проблемним не самі збірки - в мене ж також згоріло не тому що якісь дроти пересіклись чи ключ на клеми впав... В мене сталось КЗ всередині комірки... А від КЗ всередині комірки-ніяка збірка не спасе. Висновок 1 Навіть за рахунок зменшення автономного пробігу від 1 заправки - зменшувати максимальний заряд/розряд комірок ( якщо тримати януси в межах 3,5-3,9 ймовірність КЗ зменшується на порядок) 2 Старатись використовувати свіж (по випуску) а не ті які називаються новими(бо ємність є) ,але мають 5 років від дати виготовлення Як би там не було ,але комірки це виріб де йдуть хімічні процеси А хімічні процеси пришвидшуються від збільшення - часу - температури - тиску Тому виріб на який автовиробники дають 5-8 років гарантії(батарея) - не має права зявлятись у саморобних авто після того ,як гарантійний термін закінчився.. Адже ніхто не має логів,які б показували як змінювався тиск/температура на протязі часу використання(або лежання на складі) |
Автор: | Leon29 [ 26 квіт 2020, 14:19 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
З батареї знімаються сотні ампер, а ми знаємо що струм в послідовному колі кругом однаковий. Тобто не лише на виводах батареї наприклад 300А, а цей струм 300А проходить через кожну ячейку, кожний контакт, кожний провідник в силовму колі. Ми знаємо що ячейки складаються з пластинок тоненької фольги змазаної електролітом. Через цю фольгу, її кріплення, її контакти і її електроліт також проходить струм 300А. Причому з віком ячейки цей струм проходить по поверхні фольги і електроліт не рівномірно, а з піками і провалами. В момент навантаження в якийсь ячейці щось не витримає 300А і буде загоряння. |
Автор: | Den Tumanov [ 27 квіт 2020, 13:26 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Вот поэтому батареи делают из маленьких 18650, чтобы 300-600А распределились равномерно фронтом на большом количестве,мало единичных токовых рельсов как у пакетов,нужно большое множество параллельных путей для тока. В Тесла это знали))) |
Автор: | Инженер [ 27 квіт 2020, 16:37 ] |
Заголовок повідомлення: | Re: Загорелась "электричка" электромобиль. |
Den Tumanov писав(ла): В Тесла это знали И шо?! Это как-то повлияло на «пожаростойкость»?! |
Сторінка 2 із 10 | Часовий пояс: UTC + 2 години |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group https://www.phpbb.com/ |