Електро-автосам
https://electroavtosam.com.ua/forums/

Загорелась "электричка" электромобиль.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=98&t=4161
Сторінка 2 із 10

Автор:  budivelnik [ 21 квіт 2020, 10:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Dream Tractor писав(ла):
Litvin писав(ла):
ДядяВася, ещё бы общую пропорцию электро к коптилкам.

Все очень просто, идем на копарт, выбираем все лоты предположим с 10 по 21й год, в фильтре выбираем топливо Electric, запоминаем общее число и выбираем повреждение Burn. Аналогично для всего остального топлива. По состоянию на сейчас, из 103571 неэлектричек Burn 1580, т.е. ~1.5%, из 562 электричек одна :) Тесла S 85, т.е. ~0.2% от общего числа.
https://www.copart.com/vehicleFinderSea ... 2:false%7D
1 Як на мене - то більш справедливо розглядати не кількість до кількості. а пробіг до пробіга
2 Особисто мій варіант
700 000+ пробігу на коптілках=0 пожеж
5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа.

Автор:  Dream Tractor [ 21 квіт 2020, 12:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

budivelnik писав(ла):
Dream Tractor писав(ла):
Litvin писав(ла):
ДядяВася, ещё бы общую пропорцию электро к коптилкам.

Все очень просто, идем на копарт, выбираем все лоты предположим с 10 по 21й год, в фильтре выбираем топливо Electric, запоминаем общее число и выбираем повреждение Burn. Аналогично для всего остального топлива. По состоянию на сейчас, из 103571 неэлектричек Burn 1580, т.е. ~1.5%, из 562 электричек одна :) Тесла S 85, т.е. ~0.2% от общего числа.
https://www.copart.com/vehicleFinderSea ... 2:false%7D
1 Як на мене - то більш справедливо розглядати не кількість до кількості. а пробіг до пробіга
2 Особисто мій варіант
700 000+ пробігу на коптілках=0 пожеж
5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа.

Вікторе, окей, тоді Вам домашнє завдання - порахувати ще Mileage на копарті з приведеної статистики. :lol:
В мене пожежа взагалі на 5км пробігу, саморобка не репрезентативний показник.

Автор:  Инженер [ 21 квіт 2020, 14:07 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Dream Tractor писав(ла):
саморобка не репрезентативний показник.

....очень даже ре-пре-зан...(тьфу,язык поламал :D ),если не колхоз кАнешна :P :P ...

Автор:  Никола [ 21 квіт 2020, 14:18 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

как сравнивать пожары авто с ДВС(бензин? дизель?метан?пропан?) и электроавто? это как сравнивать фонарик и свечку.

Автор:  Den Tumanov [ 22 квіт 2020, 09:08 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Давайте о смартфонах. Там явно больше изделий на литиевом аккуме. Провал был у Самсунг с одной моделью,там было пренебрежение безопасностью в угоду ТОЛЩИНЕ акуума и смартфона в целом. Маркетологи гнались за минимальной толщиной,а инженеры Самсунг решили что аккум можно и дальше накачивать быстрыми зарядками 18-27 Вт. КЗ межвитковое от разогрева в жестком корпусе.
Потом только появилось исследование с рекомендацией 80% заряда. Теперь все продвинутые делают именно так. 4,0 В на элемент - безопасный потолок.

Автор:  budivelnik [ 22 квіт 2020, 11:21 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Den Tumanov писав(ла):
Давайте о смартфонах. Там явно больше изделий на литиевом аккуме.
Як на мене то потрібно порівнювати порівнювальне
1 Запас енергії в баку коптілки нехай 20 літрів(16 кг пів бака) по 50 МДж/кг теплотворної здатності=800 Мдж
2 Запас енергії в електромобілі (0,7 від максимуму)нехай 30 Квт*годин по 3,6 Мдж/квт*година=____108 Мдж
3 Запас енергії в смартфоні 0,05 Квт*години=_________________________________________________0,18Мдж
Як бачимо порівнювати смартфон з електромобілем - як мінімум не коректно...Чогось мені здається що коробка сірників або газова запальничка має ту саму енергію що й смартфон.

Автор:  Leon29 [ 22 квіт 2020, 16:30 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Велика батарея - великий вогонь. Маленька батарея - маленький вогонь. Порода в них однакова.

Автор:  budivelnik [ 22 квіт 2020, 17:23 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Звісно що від великого вогонь більший...
Але нас цікавить не розмір вогню
А розмір збитків
Якщо вогонь маленький і збитків не приніс - значить прричини його виникнення( і статистика виникнення0 нас цікавить мало...
Друге діло
Розмір теплового впливу від батареє електроавтомобіля - це вже ого-го...
Тому мене особисто непокоїть статистика...дуже часто
При чому
Ненадійність - як правило наслідок наших очумелих ручок...але не дай Бог згорить не тільки авто. 8O

Автор:  Stalker_W [ 26 квіт 2020, 09:15 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

budivelnik-у
budivelnik писав(ла):
5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа.
Я долго публично молчал по поводу вашей сборки Евы. Но ваша сборка УЖАСНА.
Когда вы привезли Еву второй раз в Киев, мы с Лёшей просто были в шоке. Замотали изолентой пару торчащих контактов, пока вы ходили к директору, и решили, что с таким опытом в электрике вы явно не будете сами продолжать сборку, а закажите кому-то. Ну и успокоились. А зря.

Автор:  Stalker_W [ 26 квіт 2020, 09:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Дмитрий_Липко писав(ла):
Есть хоть какие-то доказательства, что лиф был с доп батареей, ибо пока все на уровне слухов? Но честно говоря, я тоже в это верю)
Аналогично. В багажнике могло быть всё что угодно, например, походный примус с бензином.

Автор:  Инженер [ 26 квіт 2020, 09:48 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

А чем чревато наличие доп. батареи?! Ну в смысле «физики процесса». Огрехи в монтаже/сборке в расчёт не берём. Допустим всё исключительно качественно сделано. Может-ли запараллеливание изначально разных по характеристикам (ну кроме напряжения) батарей приводить к каким-то «нештатным» ситуациям?
(...праздное любопытство :D ...)

Автор:  budivelnik [ 26 квіт 2020, 13:17 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Stalker_W писав(ла):
[spoiler=budivelnik-у]
budivelnik писав(ла):
5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа.
Я долго публично молчал по поводу вашей сборки Евы. Но ваша сборка УЖАСНА.
Когда вы привезли Еву второй раз в Киев, мы с Лёшей просто были в шоке. Замотали изолентой пару торчащих контактов, пока вы ходили к директору, и решили, что с таким опытом в электрике вы явно не будете сами продолжать сборку, а закажите кому-то. Ну и успокоились. А зря.
1 Я ніколи не був високої думки про свої електротехнічні можливості.хоча й до 100В лізу спокійно бо воно мене тільки щіпає
2 Якби згоріло тільки в мене ( збірка яку робив я з сусідом)...
Але згоріло і в Григорія...
3 Особисто я вважаю проблемним не самі збірки - в мене ж також згоріло не тому що якісь дроти пересіклись чи ключ на клеми впав...
В мене сталось КЗ всередині комірки...
А від КЗ всередині комірки-ніяка збірка не спасе.

Висновок
1 Навіть за рахунок зменшення автономного пробігу від 1 заправки - зменшувати максимальний заряд/розряд комірок ( якщо тримати януси в межах 3,5-3,9 ймовірність КЗ зменшується на порядок)
2 Старатись використовувати свіж (по випуску) а не ті які називаються новими(бо ємність є) ,але мають 5 років від дати виготовлення
Як би там не було ,але комірки це виріб де йдуть хімічні процеси
А хімічні процеси пришвидшуються від збільшення
- часу
- температури
- тиску
Тому виріб на який автовиробники дають 5-8 років гарантії(батарея) - не має права зявлятись у саморобних авто після того ,як гарантійний термін закінчився..
Адже ніхто не має логів,які б показували як змінювався тиск/температура на протязі часу використання(або лежання на складі)

Автор:  Leon29 [ 26 квіт 2020, 14:19 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

З батареї знімаються сотні ампер, а ми знаємо що струм в послідовному колі кругом однаковий. Тобто не лише на виводах батареї наприклад 300А, а цей струм 300А проходить через кожну ячейку, кожний контакт, кожний провідник в силовму колі. Ми знаємо що ячейки складаються з пластинок тоненької фольги змазаної електролітом. Через цю фольгу, її кріплення, її контакти і її електроліт також проходить струм 300А. Причому з віком ячейки цей струм проходить по поверхні фольги і електроліт не рівномірно, а з піками і провалами. В момент навантаження в якийсь ячейці щось не витримає 300А і буде загоряння.

Автор:  Den Tumanov [ 27 квіт 2020, 13:26 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Вот поэтому батареи делают из маленьких 18650, чтобы 300-600А распределились равномерно фронтом на большом количестве,мало единичных токовых рельсов как у пакетов,нужно большое множество параллельных путей для тока. В Тесла это знали)))

Автор:  Инженер [ 27 квіт 2020, 16:37 ]
Заголовок повідомлення:  Re: Загорелась "электричка" электромобиль.

Den Tumanov писав(ла):
В Тесла это знали

И шо?! Это как-то повлияло на «пожаростойкость»?! :lol:

Сторінка 2 із 10 Часовий пояс: UTC + 2 години
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/