Поточний час: 29 бер 2024, 13:22

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Контролери від DIADA
#101743Повідомлення 25 бер 2020, 11:03 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
https://diadagroup.com/ua/traction_inverter/

Тяговий інвертор для електротранспорту
Призначення
Тяговий інвертор серїї DTI призначений для використання в складі електричних та гібридних транспортних засобів з трифазними асинхронними електродвигунами з короткозамкненим ротором та синхронними електродвигунами з постійними магнітами.

Інвертор дозволяє працювати як із датчиками положення ротора, так і в бездатчиковому режимі.

Особенности
Робота з синхронним двигуном з постійними магнітами.
Робота з асинхронним двигуном з короткозамкненим ротором.
Бездатчикове векторне керування.
Можливість підключення інкрементального або абсолютного енкодера по інтерфейсу SSI, резольвера та датчиків Холла.
Забезпечення рушійного та генераторного режиму.
Живлення інвертора від акумуляторної батареї.
Широкий діапазон регулювання швидкості.
Можливість короткочасного двократного перевантаження.
Захист від перегрівання електродвигуна та інвертора.
Комунікаційні порти CAN та RS-232.
аналогове або цифрове завдання.
4 дискретні входи та 4 дискретні виходи.
2 аналогових входи завдання.
Основные технические характеристики
Модель DTI-100H DTI-150H
Тривала вихідна потужність, кВт 100 150
Короткочасна вихідна потужність (10 с), кВт 200 300
Тривалий вихідний струм, А 125 200
Короткочасний вихідний струм (10 с), А 250 400
Діапазон силової напруги живлення DC, В 48 – 700
Коефіцієнт корисної дії в номінальному режимі, % 97 – 98,4
Кількість фаз 3
Охолодження рідинне
Габаритні розміри ДxВxШ, мм 260x110x330
Вага, кг 8,8
Режими роботи інвертора
Тяговий інвертор працює в наступних режимах керування:
моментом;
швидкістю;
положенням.
У випадках, коли не потрібна висока точність підтримання регульованої величини та робота на нульовій швидкості інвертор дозволяє працювати без датчиків положення ротора та зворотного зв’язку. Дане рішення дозволяє суттєво знизити вартість та підвищити надійність системи електроприводу. Налаштування режимів роботи та способу керування здійснюється за допомогою конфігураційної програми з персонального комп`ютера або програмованого логічного контролера.
Типове застосування
Тяговий інвертор для приводного двигуна електричного автомобіля, літака та іншого транспорту.
Електропривод для двигунів безпілотних апаратів.
Виробництво та поставка
Виготовлення інверторів здійснюється нашою компанією в м. Києві.
При пред'явленні замовником особливих вимог до обладнання (конструктивні особливості, спосіб керування, робочі напруги і струми) можлива розробка та виготовлення партії інверторів на замовлення.
Технічна підтримка
Консультація по застосуванню, монтажу, налаштуванні та експлуатації.
Підбір технічних засобів для різноманітних задач.
Розробка готових рішень з використанням електроприводу.
Сервіс і гарантія
Гарантійний та післягарантійний сервіс продукції.
Гарантійний термін експлуатації — 18 місяців.
Інфолист

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЛЕРЫ ОТ DIADA
#101745Повідомлення 25 бер 2020, 11:12 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
https://diadagroup.com/ua/
https://diadagroup.com/ua/inverters_cda/

Автономні підвищуючі інвертори серії CDA
Призначення
Інвертори серії CDA призначені для перетворення напруги постійного струму в змінну без можливості підключення в мережу живлення, де є інші джерела живлення.

Особливості
Простота наладки та запуску.
Можливість підключення одно- та трифазних споживачів.
Комунікація з іншими пристроями через інтерфейс RS-485.
Активне охолодження вбудованими вентиляторами.
Захист від короткого замикання в навантаженні.
Захист при відхиленні значення вхідної напруги від допустимого діапазону.
Захист від перекосу фаз.
Захист від перегрівання перетворювача.
Технічні характеристики
Модель
CDA-110-380-6-3
CDA-48-220-3-1
Номінальна вихідна потужність, кВт
6
3
Номінальна діюча вихідна напруга, В
380±10
220±10
Форма вихідної напруги
модифікована синусоїда
чиста синусоїда
Число фаз вихідної напруги
3
1
Номінальна частота вихідної напруги, Гц
50
50
Номінальне значення постійної напруги живлення перетворювача, В
110
48
Робочий діапазон постійної напруги живлення перетворювача, В
90 – 150
40 – 60
Допустимий діапазон постійної напруги живлення перетворювача, В
85 – 160
35 – 65
Діюче значення номінального вихідного струму по кожній фазі, А
13
15
Можливість частотного керування асинхронним двигуном
так
ні
Габаритні розміри В*Ш*Г, мм
720х120х250
600х250х200
Маса нетто, кг
21
24
Гальванічна розв’язка
ні
так
Інтерфейс зв’язку
RS-485
Ступінь захисту
IP20
Коефіцієнт корисної дії при номінальній вихідній потужності, %
90
Допустиме перевантаження протягом 3 с, %
200
Робочий температурний діапазон, °С
від -20 до +50
Типове застосування інвертора CDA-48-220-3-1
Для систем електропостачання споживачів змінного струму, коли єдиним джерелом живлення є джерело напруги постійного струму (наприклад, акумуляторна батарея).
Для систем гарантованого електропостачання при зникненні напруги мережі живлення (наприклад, для особистих потреб електростанцій - для живлення пристроїв контролю, вимірювання, захисту, ЕОМ).
Типове застосування інвертора CDA-110-380-6-3
Для частотного запуску та керування асинхронними двигунами при автономному живленні від джерела постійного струму.
Виробництво та поставка
Інвертори виготовляються нашою компанією, поставка здійснюється зі складу в Києві.
При пред'явленні замовником особливих вимог до обладнання (конструктивні особливості, робоча напруга і струм) можливе виготовлення партії пристроїв на індивідуальне замовлення.
Технічна підтримка
Кваліфіковані консультації щодо застосування, монтажу, налаштування та експлуатації.
Підбір технічних засобів для ваших завдань.
Розробка рішень систем автоматизації з використанням перетворювачів.
Сервіс і гарантія
Гарантійний та післягарантійний сервіс продукції.
Гарантійний термін експлуатації — 18 місяців.

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЛЕРЫ ОТ DIADA
#101746Повідомлення 25 бер 2020, 11:12 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
а цена как пол боинга наверное :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101747Повідомлення 25 бер 2020, 11:18 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Цены реальные , выше , чем у КЕЛЛИ , но ниже , чем у КУРТИСа .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101749Повідомлення 25 бер 2020, 11:40 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Как я понимаю, раз тема не в разделе автобазар, то это просто обсуждение характеристик контроллера. Или всё-таки предложение о продаже? Тогда конечно же важна цена. В цифрах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101764Повідомлення 25 бер 2020, 15:42 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
А как прошли (или проходят) "натурные" испытания на Славуте? Ответ "...отлично/хорошо/нормально..." не принимается :D . Принимается подробное описание,измерения,данные,впечатления,фото/видео и т.д. Как "академического", так и "жопомерного" характера :D Короче хотелось-бы узнать побольше из "первых уст".

П.С. Очень рад за вас всех {!_!}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101765Повідомлення 25 бер 2020, 15:54 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Материал корпуса?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101767Повідомлення 25 бер 2020, 15:55 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
...на фото по ссылке в самом верху


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101773Повідомлення 25 бер 2020, 18:51 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Litvin писав(ла):
Как я понимаю, раз тема не в разделе автобазар, то это просто обсуждение характеристик контроллера. Или всё-таки предложение о продаже? Тогда конечно же важна цена. В цифрах.

Цена контроллера определяется многими факторами , и является индивидуальной для каждого заказчика (контроллеры "на склад" не изготавливаются) . Контакты производителя есть на сайте .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101774Повідомлення 25 бер 2020, 18:55 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Dream Tractor писав(ла):
Материал корпуса?

Алюминиевый сплав .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101782Повідомлення 25 бер 2020, 20:50 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Инженер писав(ла):
...на фото по ссылке в самом верху

Энрико, на фото это выглядит как пластиковый корпус от коммутационной коробки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101783Повідомлення 25 бер 2020, 20:56 
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1055 Подякували 1068
Честно признаться,Паша, да :ups: ...сам так подумал ...но после слов дяди Вячеслава, присмотревшись ... действительно похоже на шо то жесткое.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101789Повідомлення 25 бер 2020, 21:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Вячеслав М писав(ла):
Цена контроллера определяется многими факторами , и является индивидуальной для каж


Додаткові файли:
2020-03-25 21 18 08.jpg
2020-03-25 21 18 08.jpg [ 69.81 КБ | Переглядів: 7847 ]

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101817Повідомлення 26 бер 2020, 07:43 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
В контроллер можно заложить много дополнительных функций , использовать разные комплектующие , есть варианты по охлаждению (воздух, жидкость) .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: КОНТРОЛЕРИ ВІД DIADA
#101836Повідомлення 26 бер 2020, 18:16 
Не в мережі

Звідки: Minsk, Great Litva
Дякував (ла) 130 Подякували 200
Ниччоссе ценничек! Если раньше самым дорогим элементом была батарея, то теперь пальму первенства может перехватить контроллер. И это младшая модель! Это уже не для самодельщиков энтузиастов, а для хобби обеспеченных людей. Плюс к тому ещё и движок надо заказывать явно не 100-112 габарита. Иначе какие там функции не включай, а до сотни будешь разгоняться за унылые полминуты.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 11


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
cron
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group