Поточний час: 28 бер 2024, 16:55

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.
Автор Повідомлення
#102868Повідомлення 11 квіт 2020, 22:44 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Усилив кріплення амортизаторів, підзарядив батку і поїхали разом з синулею тестувати вел. Сосновим лісом до річки .Горки долає гарно, при тому що ми їхали нешвидко, тобто Горки брали без розгону. Частину дороги переорали трактором , проти пожежі в лісі. По ній їхали без проблем. Зробив правильно що обрав редукторне мк а не прямопривідне скутерне. З 18 Амперним синусним контролером маю непогану потужність. Спробувати б 22амперний так батку жалко, для неї і 18 забагато.
Сьогодні проїхався на електровелосипеді з 350 вт редукторним мк, баткою на 36в, і 28 колесах. В порівнянні з моїм слабший, якщо вітер зустрічний то відчувається що не вистачає потужності. І сильно шумить , на ньому простий контролер.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103156Повідомлення 15 квіт 2020, 22:36 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Цікавить яке буде значення батарейного струму якщо їхати на весь газ після того як вел уже розігнався? контролер 18А батарея макс може віддати 26А.
Зрозуміло що під час старту і при підйомі на гору струм = макс струму контролера ( або чуток менше). Можливо хтось з форумчан проводив реальні заміри зі своїм контролером, хотілось би дізнатись які значення струму спостерігали.
Для мого редукторного мк 600вт/48 В струм 12,5 А, струм при якому досягається потужність 600 Вт. При 18А і напрузі 48В =864 вт (при повністю зарядженій 54В*18= 980 вт). Після 10км мк ледь тепле.
Чешуться ручки підключити до 22А контролера, чи не занадто буде для батареї?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103157Повідомлення 15 квіт 2020, 22:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
IoN1 писав(ла):
Цікавить яке буде значення батарейного струму якщо їхати на весь газ після того як вел уже розігнався? контролер 18А батарея макс може віддати 26А.
Зрозуміло що під час старту і при підйомі на гору струм = макс струму контролера ( або чуток менше). Можливо хтось з форумчан проводив реальні заміри зі своїм контролером, хотілось би дізнатись які значення струму спостерігали.
Для мого редукторного мк 600вт/48 В струм 12,5 А, струм при якому досягається потужність 600 Вт. При 18А і напрузі 48В =864 вт (при повністю зарядженій 54В*18= 980 вт). Після 10км мк ледь тепле.
Чешуться ручки підключити до 22А контролера, чи не занадто буде для батареї?


Термодатчик есть в обмотке? не стоит ориентироваться по температуре "корпуса" движка, на моем движке когда на обмотке 90гр, крышка двигателя слегка теплая... 40гр может быть... поставьте я ж вам говорил хоть термостат W1209 за 1бакс как термометр в обмотку движка.
ЗЫ
По поводу потребления, у меня на старте сейчас ток 19А х 52в = 1квт+- , при скорости 25-30км.ч ток 7-8А, при скорости 40+км.ч уже где то 13-14А 8O .

ЗЫ
Это при том что сейчас ну пусть от силы +17 на улице за последние 30дней , я смотрю что мне прийдеться наверное сьезжать на 15а что были раньше прошлым летом, ну или лить масло в двигатель :cry:
PS
Дополню что перегрев под 90 схватываю если езжу по бездорожью с постоянными разгонами и торможениями , если просто ехать и топить то температура в пределах 60-70гр

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Востаннє редагувалось thunder_blade 16 квіт 2020, 09:59, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103164Повідомлення 16 квіт 2020, 09:03 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
thunder_blade ! Какой у Вас мотор и контроллер ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103167Повідомлення 16 квіт 2020, 09:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Вадим писав(ла):
thunder_blade ! Какой у Вас мотор и контроллер ?

SWX190 прогугливаеться, контроллер от "Сокол-а" на базе СТМ32 синусный сейчас настроен на 19А батарейного

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103175Повідомлення 16 квіт 2020, 11:51 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Маленький и слабенький у Вас моторчик от того и греется немного больше чем 205-е
Додаткові файли:
HTB1YjiCIVXXXXbFXFXXq6xXFXXXP.jpg
HTB1YjiCIVXXXXbFXFXXq6xXFXXXP.jpg [ 153.26 КБ | Переглядів: 5503 ]

Некоторые к стати утверждают, почти цытата:
" При одинаково заявленной мощи где будет больше сечение фаз = меньше сопротивление = выше кпд и выше скорость "
Так если KV моторов на заводе по умолчанию 9 и такие в продаже у наших розничнице ( ведь всегда считалось что чем больше витков тем больше КПД) то теперь становится модным заказывать мощные моторы с пониженым KV так-как синусные контроллеры нивилируют те потери ( но это не точно :D ) ... хотя мне больше нравится решение с функцией "flux weakening" при которой многовитковый мотор сможет наберать скорость так же как маловитковый, но таких контроллеров ещё очень мало


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103178Повідомлення 16 квіт 2020, 12:19 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Дак я знаю что он слаб но он много витковый 14 витков.... :D
И достался почти даром... Можно сказать

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103189Повідомлення 16 квіт 2020, 14:32 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Вадим писав(ла):
Некоторые к стати утверждают, почти цытата:
" При одинаково заявленной мощи где будет больше сечение фаз = меньше сопротивление = выше кпд и выше скорость "
Так если KV мото

Это заблуждение.
обмотка маловиткового мотора имеет большее сечение , это действительно так .
Но и рабочий ток для него пропорционально выше.
Поэтому теплопотери будут одинаковы , они не зависят от kV мотора.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103196Повідомлення 16 квіт 2020, 15:50 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
irde писав(ла):
Вадим писав(ла):
Некоторые к стати утверждают, почти цытата:
" При одинаково заявленной мощи где будет больше сечение фаз = меньше сопротивление = выше кпд и выше скорость "
Так если KV мото

Это заблуждение.
обмотка маловиткового мотора имеет большее сечение , это действительно так .
Но и рабочий ток для него пропорционально выше.
Поэтому теплопотери будут одинаковы , они не зависят от kV мотора.

Есть варианты :) :Частота у маловиткового мотора будет выше и ток останется как на многовитковом с низкой частотой ( без нарезанного синуса)




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103207Повідомлення 16 квіт 2020, 17:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Вадим писав(ла):
стота у маловиткового мотора будет выше и ток останется как на многовитковом с низкой часто

Ваттметр с вами не согласен :D .
Ему вообще пофиг какая там у вас частота и целый у вас синус или нарезной :D

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103233Повідомлення 16 квіт 2020, 22:38 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ, Свято́шинський
Дякував (ла) 302 Подякували 251
Мій електротранспорт: Бюджетный электровелик
Хочу електротранспорт: Tesla
Мой ваттметр со мной как раз согласен :D я испытал 2 разных прямоприводных МК на 48В.: 28"500вт. и 1500Вт.26", на одном и том-же синусном контроллере и подъеме около 20° при скорости 35Км/ч расход энергии одинаков. Разница лишь в том что у 500 ватного то предел скорости а 1500 ватное может больше, как я и предполагал. Нагрев оценить не мог, крышки моторов на ощупь ~30°.

Это конечно ничего не значит IRDE, всего лишь ваше мнение против другого, и сравнить 2 мотора одинаковой мощи с разными KV не могу ния ни Вы но то что у многовиткового макс. скорость ниже следовательно на той же скорости маловитковому смарт контроллер даст тот-же ток но с другой частотной характеристикой очевидно


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#103239Повідомлення 16 квіт 2020, 23:51 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
Вадим писав(ла):
Нагрев оценить не мог, крышки моторов на ощуп ~30°.

смешно и наивно, воспринимать всерьез экспериментатора щупающего крышки МК.
:D :D :D :D
Еще раз повторяю , нагрев в номинале не зависит ни от kV мотора ни от синусности или смартности контроллера.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#105093Повідомлення 18 трав 2020, 20:28 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Замінив спиці на заводські 3мм. Встановив задній барабанній тормоз з протиугоном. Тормозить гарно. Вел кожного дня в екслуатації. Заряда хватає на 25км максимум , нам для покатушек вистачає. Перемикач на ручці газу включає 3 швидкість, на ній весь час і їздимо.
З косяків - задній щиток. Нормальний поставити не получається, амортизатори пробиває коли катаємось удвох.
Зі своїм призначенням справляється гарно, впевнено везе мене з синулею. Ось такий бюджетний електротранспорт , вклались в 200 дол.


Додаткові файли:
IMG_20200518_183215.jpg
IMG_20200518_183215.jpg [ 413.02 КБ | Переглядів: 4850 ]
IMG_20200518_183226.jpg
IMG_20200518_183226.jpg [ 532.78 КБ | Переглядів: 4849 ]
IMG_20200518_183309.jpg
IMG_20200518_183309.jpg [ 498.12 КБ | Переглядів: 4849 ]
IMG_20200518_183345.jpg
IMG_20200518_183345.jpg [ 310.52 КБ | Переглядів: 4849 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#105098Повідомлення 18 трав 2020, 21:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Нормас байк

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#105102Повідомлення 18 трав 2020, 21:15 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
thunder_blade писав(ла):
Нормас байк

Та ні страшненький вийшов, але маю що маю. Вже просять щоб продав, пропонують аж 10 000 грн, але зараз не продам, бо синуля не зрозуміє.
Трошки пізніше обтягну сідло і добавлю фару ( замовив в китайців).
Щиточок задній зробив з двух номерних знаків від порш каена {!_!} Авто продали а мені знаки на цвет мет віддали. На фото їх не видно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 71 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group