Stalker_W писав(ла):
[spoiler=budivelnik-у]
budivelnik писав(ла):
5 000 км пробігу на електричці = 1 пожежа.
Я долго публично молчал по поводу вашей сборки Евы. Но ваша сборка УЖАСНА.
Когда вы привезли Еву второй раз в Киев, мы с Лёшей просто были в шоке. Замотали изолентой пару торчащих контактов, пока вы ходили к директору, и решили, что с таким опытом в электрике вы явно не будете сами продолжать сборку, а закажите кому-то. Ну и успокоились. А зря.
1 Я ніколи не був високої думки про свої електротехнічні можливості.хоча й до 100В лізу спокійно бо воно мене тільки щіпає
2 Якби згоріло тільки в мене ( збірка яку робив я з сусідом)...
Але згоріло і в Григорія...
3 Особисто я вважаю проблемним не самі збірки - в мене ж також згоріло не тому що якісь дроти пересіклись чи ключ на клеми впав...
В мене сталось КЗ
всередині комірки...
А від КЗ всередині комірки-ніяка збірка не спасе.
Висновок
1 Навіть за рахунок зменшення автономного пробігу від 1 заправки - зменшувати максимальний заряд/розряд комірок ( якщо тримати януси в межах 3,5-3,9 ймовірність КЗ зменшується на порядок)
2 Старатись використовувати свіж (по випуску) а не ті які називаються новими(бо ємність є) ,але мають 5 років від дати виготовлення
Як би там не було ,але комірки це виріб де йдуть хімічні процеси
А хімічні процеси пришвидшуються від збільшення
- часу
- температури
- тиску
Тому виріб на який автовиробники дають 5-8 років гарантії(батарея) - не має права зявлятись у саморобних авто після того ,як гарантійний термін закінчився..
Адже ніхто не має логів,які б показували як змінювався тиск/температура на протязі часу використання(або лежання на складі)