Поточний час: 29 бер 2024, 00:55

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Mxus XF08С чи MXUS XF15C
#104589Повідомлення 08 трав 2020, 19:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Вирішив зібрати собі перший електровелосипед але мучаюсь перед вибором Mxus XF08С350Вт 36В чи MXUS XF15C 500Вт 48В

Перший варіант планую збирати з батареєю Boston 36V 15,9Ah контроллер KUNTENG KT36ZWR 15A 36В 350Вт +екран LCD-3
Другий варіант Boston 48V 10,аAh контроллер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В 350-500Вт + екран LCD-3

В обидвох варіантах ціна приблизно виходить та сама. В першому варіанті насторожує те, що на закордонних сайтах він позиціонується як 250 ватний, в нас 350... В другому варіанті двигун більш габаритніший та важчий на 700 грам. Також не зрозуміло з напругою він універсальний і працює в діапазоні від 36 до 48 вольт чи під кожен вольтаж він по іншому перемотаний, але як тоді розрізнити щоб не попався на 36 вольт а експлуатуватиму на 48...
По максимальній швидкості задовольняє діапазон 30-40 км\год планую їздити з PAS датчиком без ручки газу


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C
#104637Повідомлення 09 трав 2020, 15:36 
Не в мережі

Звідки: Лохвиця
Дякував (ла) 6 Подякували 16
Я купував більше року назад MXUS XF15F на той час на 48В в Україні не було, по крайній мірі мені так сказав продавець. Але продавці сильно над напругою не заморочуються, кажуть що воно універсальне скільки треба скільки і подавай, але при подачі більшої напруги воно працює не в режимі і так робити не слід. На моторі з завода є наклейка на яку воно напругу і під який обід. На моєму наклейки 26", 36V.
Мотори відрізняються обмотками, ось табличка, перший стовпчик кількість витків, другий оберти на хвилину холостого ходу.

36v 350w_____48v 500w

5T 480______ 6T 543
6T 400______ 7T 465
7T 344______ 8T 399
8T 302______ 9T 361
9T 268______ 10T 330
10T 246______ 11T 294
12T________12T 265
13T________13T 245

Ви як будете купувати то уточнюйте які наклейки наклеяні на моторі, бо я як купував розібрався не до кінця, а продавець казав не забивай голову собереш і воно їхатиме.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C
#104641Повідомлення 09 трав 2020, 19:11 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 10 Подякували 61
Мій електротранспорт: 3 гаража электровелосипедов
Хочу електротранспорт: Соберу сам можбыть
если нужна скорость под 50 выбери hf 01 36/500 48 в он переваривает,еле тёплый hf 15 малооборотистый 30 км/ч на 36 в


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C
#104651Повідомлення 09 трав 2020, 21:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Kbplug писав(ла):
36v 350w_____48v 500w

5T 480______ 6T 543
6T 400______ 7T 465
7T 344______ 8T 399
8T 302______ 9T 361
9T 268______ 10T 330
10T 246______ 11T 294
12T________12T 265
13T________13T 245


Тобто згідно таблички ті двигуни де однакова кількість обмоток вони ідентичні між собою, хіба що можуть відрізнятись товщиною січеня провода?


elektrod писав(ла):
если нужна скорость под 50 выбери hf 01 36/500 48 в он переваривает,еле тёплый hf 15 малооборотистый 30 км/ч на 36 в

Цей вже буде відчутно важчий, хочеться знайти компромісне рішення, щоб не сильно у вазі велосипеду набрати заради швидкості при якій педалями не встигатиму помагати двигуну.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Mxus XF08С чи MXUS XF15C
#110285Повідомлення 10 вер 2020, 00:33 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 7 Подякували 34
Нарешті зібрав, комплектація вийшла наступна:
Код:
Двигун Mxus XF08С350Вт 36В  (Наклейка на двигуні 26" 36v)
Контролер KUNTENG KT48ZWSRD LCD 15A 48В 350-500В
Дисплей LCD8H  + USB  24; 36; 48В
Акумулятор власної збірки 48V 10.6 Ah на елементах Bostom Swing, BMS DALY Li-ion 13S/20А 48V(54,6V)


При повно зарядженій батареї 54.6V швидкість 42 км\год (не крутячи педалей) потужність на LCD дисплеї сягає до 580 Вт (рекорд 630 ват).
Швидкість при холостих обертах 50.5 км год.
Коли сідає акумулятор до 45-46 вольт максимальна швидкість падає до 35-38 км\год.
Гірки долає добре з допомогою педалей. Найбільш оптимальна швидкість подолання гірок 20 км\год, на нижчих швидкостях відчувається гул редуктора і невелику вібрацію хоча це не заваджає вигрібсти з допомогою педалей на гірку з швидкістю 10 км\год де на гірському велосипеді без двигуна ледве їхав зі швидкістю 3 км\год

З недоліків даного двигуна і мабуть всіх інших що є під касету це те, що він ширший за стандартну (135мм) посадку в рамі. Ширина осі між гайками 137мм, + шайбочки по 4 мм з кожної сторони, в сумі 145 мм. Зі сторони дискового гальма можна одну шайбочку забрати але гальмівний диск впреться у раму, з шайбочкою може й влізе але це лотерея через конструктивні особливості рам залежно від виробника, тому найкращий вибір рама під V-brake...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 36


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group