Поточний час: 28 бер 2024, 20:38

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 49 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#106006Повідомлення 02 черв 2020, 22:51 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Вітаю!

Мене звати Сергій і я планую зробити цікавий проект, який згодом хочу маштабувати і можливо створити невелике виробництво.

Проект це побудова легкого міcького мотоцикла-круізера в класичному стилі з великою кількістю додаткових смарт-сервісів.

Наразі проект вже дуже довго на етапі обмірковування і зроблені деякі роботи по софтовій "розумній" частині.
Зараз планується створення робочого прототипу для розуміння потенційної вартості проекту і залучення інвесторів.

Оскільки досвіду в електротранспорті майже нуль, хотілося б, щоб знаючі люди допомогли з підбором правильної конфігурацїї обладнання, порадили перевірених постачальників а можливо і залучилися до проекту)

Отже :)

Оскільки звичайна швидкість пересування містом складе ~ 50-60 км/годину, але потрібна можливість їздити до 100 км час від часу (якщо виїжджати з міста, це буде круїзна швидкість), ми плануємо використовувати 3000 Вт мотор-колесо з напругою 72в.
Можливо ви порадите якусь конкретну модель? Головний критерій це надійність.

Акумулятор буде з безпечних і якісних елементів LiFePo4, я ще не впевнений, яка буде фінальна ємкість, але в ідеалі хотілося б мати можливість проїхати 150-200 км з однією зарядкою.
Думаю для прототипа ми почнемо десь з 80Ah, цього має вистачити для тестування концепції.
Можливо хтось підкаже надійного продавця чи контакти перевірених майстрів, які зможуть допомогти з цим.

І головне, стосовно чого потрібна консультація - контролер повинен підтримувати підключення до зовнішнього комп'ютера - це головна вимога. Нам потрібно мати можливість відстежувати та змінювати будь-який параметр із підключеного мікрокомп'ютера з Linux (Raspberry Pi чи подібного, з сенсорним екраном, на який буде виводитися інформація).

Буду дуже вдячний за будь-яку допомогу чи поради :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106007Повідомлення 02 черв 2020, 23:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Что то из келли 7230s или тому подобного, по поводу 80Ач Железо фосфата прикиньте вес этого добра :winken:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106008Повідомлення 02 черв 2020, 23:44 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Гарна ідея. Але що саме вихочете розумного в контролері змінювати і моніторити?

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106009Повідомлення 03 черв 2020, 00:27 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
ваш легкий мотоцикель буде коштувати від 2000 зелених якщо ви будете оптом замовляти і в убиток собі працювати.
в кращому випадку для вас від 3000. чи багато то згодиться 3к баксів на емоц викинути? недумаю.

всі елементи мотор колеса контроллери і решта всього будете замовляти з китаю так як і роблять це вже фірми які роблять ебайки, і варять свої рами. рами ви також можете замовляти з китаю....і взагалі все можна замовляти з китаю тут тільки збирати накидати тищу доларів і заробляти продаючи тим хто має грошики :ugly:

і взагалі в нас нажаль поки що таким не вигідно займатися, хіба що робити на закордон чим і займаються наші "відомі" фірми, бо там 3000 і більше, то не є великі гроші і закони там інші, більше 25 км,год вже транспорт підпадає під всякі закони, тому вони в нас і купляють, а в польщі чи щи десь називають по іншому і вже інший бренд і ніби дозвіл є...короче :lachtot: ...

проект звісно хороший. буду надіятися що у вас все получиться і ми будемо мати файні і дешеві :ugly: ебайки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106033Повідомлення 03 черв 2020, 11:07 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Шлях в нікуди.

Головний ухил треба робити в механіку, а не в софт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106040Повідомлення 03 черв 2020, 11:29 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
thunder_blade писав(ла):
по поводу 80Ач Железо фосфата прикиньте вес этого добра :winken:


Так, я розумію, але для комерційного продукту дуже важлива безпека, яку літійіонні батареї без додаткових систем (які теж будуть багато важити, якщо їх імплементувати) не можуть забезпечити.
Потенційний клієнт не має боятися, що його гараж раптом вибухне чи згорить, а виробник не має боятися судових позовів за такі інцеденти.

Дякую за наводку на контролери, буду читати про них.

SRMotor писав(ла):
Гарна ідея. Але що саме вихочете розумного в контролері змінювати і моніторити?


Головне це знімати всі можливі показники для відображення на екрані зі зручним інтерфейсом, а також передавати їх для аналізу в інші системи. Ну і можливість користувачу змінювати режими руху і підлаштовувати під себе. Буде така собі інфотеймент система, як в сучасних авто.

faynuy писав(ла):
ваш легкий мотоцикель буде коштувати від 2000 зелених якщо ви будете оптом замовляти і в убиток собі працювати.
в кращому випадку для вас від 3000. чи багато то згодиться 3к баксів на емоц викинути? недумаю.


Ви праві, він не буде коштувати мало, бо це буде надійний, сучасний і красивий мотоцикл а не квадратне одоробло вєлік-переросток, які зараз є на ринку.

На кожний товар є його цільова аудиторія, у велосипедів і у мотоциклів це трохи різні клієнти (навіть психологічно). Я зараз бачу на ринку певну нішу, і є можливість її заповнити, то чому б не спробувати :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106044Повідомлення 03 черв 2020, 11:40 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
tigor писав(ла):
Шлях в нікуди.

Головний ухил треба робити в механіку, а не в софт.


Ви абсолютно праві.

А ще є думка, що якщо у когось є вибір між 2 умовно однаковими речами, то вибір буде на користь функціональності і додаткових фішок.
Тобто коли є 2 машини, які умовно однаково їздять, мають однакові батареї, і т.і. то захочеться взяти ту, яка вміє будувати марштури, робити прогнози, синхронізуватися з телефоном і хмарою, ба навіть просто прикольно під музичку блимати ліхтариками :ugly:

Наш світ сповнений однакових речей, і продаються або дешевші або цікавіші.

Звісно, софтвені штуки не відміняють серьйозного RnD для заліза, це безумовно більш пріоритетно і важливо. Важливо знайти баланс 8)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106045Повідомлення 03 черв 2020, 11:53 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
Ultrinnan писав(ла):
Головне це знімати всі можливі показники для відображення на екрані зі зручним інтерфейсом, а також передавати їх для аналізу в інші системи. Ну і можливість користувачу змінювати режими руху і підлаштовувати під себе. Буде така собі інфотеймент система, як в сучасних авто.

Швидкість і потужність, заряд батареї і залишок пробігу. все. більше нічго не треба. Всілякі внутрішні показники, то цікаво 1-3 людям які не ваші клієнти, бо можуть зробити самостійно.

Який у Вас електромобіль зараз. чи взагалі маєте досвід керування та експлуатації?

Інвесторів нема, можете не сподіватись що хтось щось насипе на велосипед. вже з усим готовим купа людей шукає гроші на виробництво. маючі продажі. але але... Кікстартер Індігого і т д. можете навіть не мріяти.

Все доведеться робити самим. я 4 роки витратив на розробку. і 100 тис доларів. і ще дуже далекий до продукту. при чому в мене інший сегмент з майже відсутніми конкурентами. а у Вашому випадку я б дуже дуже поміркува що саме, кошти і які комплектуючі обрати.
Ви йдете самим простим шляхом, а воно так не працює.
якщо ви про виробництво мрієте. то спочатку зберіть 3-4 прототипи, різні по схемам. змоделюйте фізичну модель в матлаб. просимулюйте рух, потужність, динаміку стійкість в поворотах. з різним навантаженням. 50 км а тим більше 90 км на годину то велика швидкість.
і так, вивчіть Женевську конвенцію та класи машин куди ви потрапите на сертифікацію. L3 - L7 . без сертифікації ( 40-80 к.у.е. ) ніякіх продажів небуде.
Моя думка. робити можна все щозавгодно. але тверезо оцініть власні сили. і чи маєте необхідний досвід і знання. якщо ні. то спочатку вчитися. читати випробовувати. це може і рік зайняти.

Блималки під музику , ци Китай 90х років )

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106049Повідомлення 03 черв 2020, 12:23 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Віталій, дякую за коментар. Я вже деякий час з захопленням спостерігаю за вашими проектами, дуже вірю що у вас все вийде!
Ваші мотори не плануються випускатися для легкого транспоту? Це було б дуже актуально ;)

Я адекватно оцінюю всі складності, з якими мені доведеться зіткнутися, тому розумію, що нічого може не вийти. Але ж якщо не спробувати, то і не дізнаєшся, правильно?)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106056Повідомлення 03 черв 2020, 14:21 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 117 Подякували 562
Мій електротранспорт: COOLON
Хочу електротранспорт: COOLON
можливо в майбутньому, на базы готового виробництва зможу щось зробити під персональний легкий транспорт. наразі нема можливості. розробка мотору/контроллеру тягне кілька тис у.о. а серійка кілька десятків тис у.о. поки небачу шансів на окупність. як буде виробництво. то вже простіше. без кап затрат. але не мотор колисо. мої мотори сильні і кращі лише за великих частот і велих обертів.
можливо в перевах спробую для себе зробити якийсь дайсон стайл 4 полюси і тисяч 30 обертів на SiC ключах та на керамічних підшипниках і з хвильовим редуктором. щоб кіло ваги і 3-5кВт потужності. але це поки плани.

_________________
CEO COOLON MOTORS
Head Project "City Truck "COOLON"
https://coolonmotors.com


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106058Повідомлення 03 черв 2020, 14:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Цитата:
Так, я розумію, але для комерційного продукту дуже важлива безпека, яку літійіонні батареї без додаткових систем (які теж будуть багато важити, якщо їх імплементувати) не можуть забезпечити.


Ви перебільшуєте загрозу. Провідні електроавтівки світу працюють на літій-іоні. І випадків загоряння, або вибуху (при нормальній експлуатації) мізер.

З.І. Я сам вейпер з 5-тирічним стажем і користуюсь Л-І акумами з надзвичайно потужними характеристиками по струмоотдачі. І, доречі, ці акуми без захисту. За весь час був тільки один інциндент - коли акум валявся в кишені рюкзака разом з ключами...))) Ну дуже нагрівся і всьо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106060Повідомлення 03 черв 2020, 15:11 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Провідні електроавтівки як правило обладнані системами охолодження та гасіння батарей, наприклад ті ж тесли в сучасних батареях мають спеціальні шари з гелем для гасіння. Мабуть не даремно :)
Як то кажуть "буде достатньо одного разу" :?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106067Повідомлення 03 черв 2020, 17:43 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Ultrinnan писав(ла):
Провідні електроавтівки як правило обладнані системами охолодження та гасіння батарей, наприклад ті ж тесли в сучасних батареях мають спеціальні шари з гелем для гасіння. Мабуть не даремно :)
Як то кажуть "буде достатньо одного разу" :?


Тобто у вас наміри зробити вел для мажорів. Двоколісну теслу для українців. Питань більше нема.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106086Повідомлення 03 черв 2020, 20:52 
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 1 Подякували 0
Зовсім ні, я не планую робити велосипед, це важливо - я планую робити саме мотоцикл, це інший клас техніки.
І він не буде суттєво дорожче за бензинові мотоцикли аналогічного класу, може навіть навпаки.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106087Повідомлення 03 черв 2020, 21:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Kyiv, Ukraine
Дякував (ла) 127 Подякували 381
Мій електротранспорт: Восемь электробайков
Хочу електротранспорт: Tesla Y, BMWi2, спорткар на основе Smart купе.
Не велосипед - значит вес минимум 70-100 кг, мотокомпоненты и расход 40-50 Втч/км, значит АКБ 8-10кВтч и порядка 2000$.
Мощности при этом для 100 км/ч нужно 5-8 кВт поэтому 3кВт мотора явно будет мало. Стоимость мотора и контролера в этом случае будет 700-900$.
И порядка 1000 $ обойдётся рама , переферия и ходовка.
Итого если удастся вложится в 4000$ в продаже - вам повезёт а реальности стоимость Ваших хотелок 5000-6000$ при условии что вы сделает транспортное средство годящееся для сертификации и получения полноценной регистрации.
Найти на них при такой стоимости более 20-40 покупателей в Украине в год сложно, разве что будет развернута широкомасштабная рекламная компания которая выльется в + 500-1000$ к цене.
А вообще оцениваю Ваши хотелки в 200-300тыс $ первоначальных инвестиций без которых этот проэкт при наличии обязательно готового к выпуску мотоцикла просто потрачено время - ищите также способ привлечь ресурсы.
Удачи Вам.


Востаннє редагувалось lu4 03 черв 2020, 21:33, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 49 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 12


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group