Цитата:
писали - "та не може такого бути, купив електрокомплет, поставив на свій велосипед - все стало у вилку без проблем, і дискове гальмо теж"
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=46&t=2760Та ніби навпаки, писали, що це морока, особливо з 20" вилкою. І вилку пропонували підбирати/переробляти.
elektrod писав(ла):
Вилку надо выбирать что бы дропы были приварены как можно ближе к внутренней поверхности труб, или заподлицо с внутренней стороной труб
З рігідними простіше, їх гнуть і навіть ріжуть-заварюють.
Ще бачив європейські вживані задні мотори з планетаркою. Може такий варіант теж влаштує. Бо знімання мотора тільки в теорії гарно виглядає, а на практиці зайва витрата часу.
-----
А якщо мотор трохи в сторону змістити? Підпиляти з протилежної до диска сторони вісь (а може і частину корпусу, якщо вона заважає, але на міцність не впливає), а зі сторони диска шайбу підкласти.
Ще такі рекомендації дають для передніх моторів в інтернеті: ні в якому разі не використовувати вилки з алюмінієвими дропаутами і ставити підсилювачі навіть для слабких моторів. Мабуть, багато разів вже писалося, але повторити не буде зайвим.
-----
Ще тема:
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=47&t=4100