Поточний час: 28 бер 2024, 11:34

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 57 ]  На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.
Автор Повідомлення
#106852Повідомлення 19 черв 2020, 17:48 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Всім доброго часу доби!

Вирішив створити нову тему, так як в чужій вести обговорення не гарно!

Передісторія, оскільки за шість років експлуатації електровелосипеда benlin 450W,свинцевий акумулятор накрився, то вирішив зібрати новий. Щодо вибору хімії акумулятора, зупинився на залізофосфаті, так як ці акумулятори більш безпечніші в експлуатації. Так вони важчі, дорожчі за літій-іонні, але безпечніші. При чому залізофосфатний акб стоїть на електро альфі і проблем з ним не має! Взяв у твердому корпусі на 14А/г.

Суть броблеми така, що БМС (червона DALY), не хоче балансувати в кінці заряду! :?

Сьогодні прийшов зроботи, перевірив загальну напругу на акумуляторі, а також заміряв на кожній ячейці. Одна ячека - 3.50В, ще сім ячейок - 3.48В і 12-ть ячейок - 3.49В. Підняв напругу на ЗП з 73В до 75В і навіть ставив 76В. Включив зарядку, зарядка пішла, струм з 5А, різко знизився до 0, ваттметр, який був підруками нижче 100мА не міряє(, засвітився зелений світодіод і все. При 73В, підключав мультиметр і струм із 100мА повільно знижується і за 15-25хв лише 14мА і так тримається довго (залишав на дві години). Через 13хв, включилася зарядка, я якраз міряв ще раз ячейки)). На вискочці напруга макс. була 3.78 і БМС відключила заряд і більше години уже стоїть на зарядці і вже БМС не включала балансування. При першому включенні балансування, корпус(пластмаса) знизу трішки нагрівся, значить щось вона балансує, но як на мене не зовсім коректно.Балансування включилося, коли на ячеці було 3.5В. Таке враження, що для БМС 3.5В, то повністю заряджена ячейка. Дальше після одного такого толчка, напруга 3.55В тримається довго.
Не виключаю той факт, що зарядка не може дозувати малими струмами.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: BMS Daly lifepo4 20S 40A
IMG_20200410_173428.jpg
IMG_20200410_173428.jpg [ 281.84 КБ | Переглядів: 5626 ]
Коментарій до файлу: Ячейкі - 14А/г
IMG_20200410_180025.jpg
IMG_20200410_180025.jpg [ 270.01 КБ | Переглядів: 5626 ]
Коментарій до файлу: Примірка установки в штатний корпус
IMG_20200611_194606.jpg
IMG_20200611_194606.jpg [ 279.67 КБ | Переглядів: 5626 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106853Повідомлення 19 черв 2020, 18:04 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Перед збіркою, ячейки по одній були заряджені аймаксом, потім запаралелені для вирівнювання, які стояли декілька днів, бо була інша робота. При збірці на всіх ячейках, напруга була 3.52В.


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: Вирівнювання...
IMG_20200509_200255.jpg
IMG_20200509_200255.jpg [ 342.31 КБ | Переглядів: 5623 ]
Коментарій до файлу: Так це пока виглядає під час тестування.
IMG_20200613_210231.jpg
IMG_20200613_210231.jpg [ 257.6 КБ | Переглядів: 5623 ]
Коментарій до файлу: Перша зарядка після розрядки навантаженням. Влилося майже 13А/г
IMG_20200613_202418.jpg
IMG_20200613_202418.jpg [ 218.74 КБ | Переглядів: 5623 ]
Коментарій до файлу: Розряд автомобільними лампочками 6шт 90Вт, 7А
IMG_20200616_194712.jpg
IMG_20200616_194712.jpg [ 216.19 КБ | Переглядів: 5623 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106855Повідомлення 19 черв 2020, 18:13 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Ось так виглядає ЗП...


Додаткові файли:
Коментарій до файлу: ЗП lifepo4 73В 5А
IMG_20200617_185603.jpg
IMG_20200617_185603.jpg [ 331.48 КБ | Переглядів: 5617 ]
IMG_20200617_185412.jpg
IMG_20200617_185412.jpg [ 291.27 КБ | Переглядів: 5617 ]
IMG_20200617_185851.jpg
IMG_20200617_185851.jpg [ 301.01 КБ | Переглядів: 5617 ]
IMG_20200617_185151.jpg
IMG_20200617_185151.jpg [ 242.99 КБ | Переглядів: 5617 ]
IMG_20200617_183649.jpg
IMG_20200617_183649.jpg [ 257.8 КБ | Переглядів: 5617 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106857Повідомлення 19 черв 2020, 18:31 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Щойно понизив напругу на 4-х перших ячейках, нижче 3.50В, так як на них напруга була - 3.52В-3.54В, лампочкою від мопеда на 35Вт 12В, і БМС не надовго, знову включила зарядку.

Деякі заміри показали:

Пороги відключення на ячейку, низ - 2.2В, верх 3.78В, балансування вкл. - 3.50В на декілька секунд, більше чомусь не включається :(
Оскільки нижче 3.50В, зарядка все таки включається, то думаю, що ЗП можна виключити зі списку проблеми в зарядці. Вище 3.50В, заряд відключає все таки БМС.

Колеги, в кого, які припущення, висновки, ідеї, щодо роботи поведінки даної БМС, а саме режиму балансування ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106858Повідомлення 19 черв 2020, 18:57 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Сумы
Дякував (ла) 64 Подякували 50
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромотокруизер
ЗУ работает, CC/CV что еще надо.
Алгоритм BMS отрабатывает, то что включается режим заряд на какое то время, это значит что другая ячейка достигает напряжения отключения...
но 3,75 В это многовато и значительно сократит срок жизни батареи

_________________
Evel GTS1000 6Т, Evel Eco 32A 12 mosfet, LiFePO4 16S 20Ah Carnell


Востаннє редагувалось annik 19 черв 2020, 19:16, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106859Повідомлення 19 черв 2020, 19:01 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Файне місто
Дякував (ла) 28 Подякували 30
Мій електротранспорт: Eleek(Ekross)72V QS 3000W V3T4 Kelly7218S -------- Bafang cst 48V 500w (26) 11T
Пробуйте іншу бмс,якщо є де взяти, з тими бмс вічно якісь проблеми


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106860Повідомлення 19 черв 2020, 19:10 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Перед тим, як збирати та підключати ячейки в акумулятор, накидав схему. Балансуючі провода після пайки перед підключенням роз'єму до БМС, тричі перевірив мультиметром. Загальну напругу між плюсом та мінусом, потім, всі ячейки відносно мінуса(чорного проводка) на набір напруги і на останок, перетицькав кожну ячейку. Плюсовий провід іде з акумулятора, 20 ячейки +, через автомат на навантаження та зарядку, синій провід з БМС, іде на мінус першої ячейки акумулятора. Чорний провід з БМС, іде на навантаження та зарядку. Акумулятор складається з двох секцій по 10 шт. З'єднання ячейок за допомогою пайки, перемичками з провода - 12 AWG.

Може, я щось не так підключив, тоді прохання поправити мене!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106861Повідомлення 19 черв 2020, 19:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
АКБ стоит намного дороже хорошей БМС, возьмите Ант Бмс и упростите себе жизнь, обратитесь к Маршалу тут на форуме в темах по продажам тесла баночек....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106862Повідомлення 19 черв 2020, 19:18 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Накидав схему підключення БМС до АКБ LiFePo4 20S...


Додаткові файли:
Схема підключення БМС до АКБ LiFePo4 20S.jpg
Схема підключення БМС до АКБ LiFePo4 20S.jpg [ 873.14 КБ | Переглядів: 5601 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106863Повідомлення 19 черв 2020, 19:25 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
annik писав(ла):
ЗУ работает, CC/CV что еще надо.
Алгоритм BMS отрабатывает, то что включается режим заряд на какое то время, это значит что другая ячейка достигает напряжения отключения...
но 3,75 В это многовато и значительно сократит срок жизни батареи


Ясна річ, що 3.75В забагато! Повернув напругу на ЗП до 73В. Принаймі при напрузі 73В, ячейки більше - 3.67В на одну, не заряджалися.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106864Повідомлення 19 черв 2020, 19:35 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
faynuy писав(ла):
Пробуйте іншу бмс,якщо є де взяти, з тими бмс вічно якісь проблеми


То ж бо то воно, немає робочої БМС з правильним алгоритмом роботи та з правильними порогама, щоб підкинути, перевірити! Прийдеться замовляти ще одну БМС.

Ясна річ, що акумулятор дорожче, тому потрібно щоб БМС правильно працювала!

В мене таке враження, що практично те, що замовляю в Україні, лоторея - 50% відсотків браку щодо придбання радіоелектроніки :( Замовляв В Україні контролери "Інтілігент" 2шт, і два браковані, потім МК в Евела, де спиці хренові, і ще багато чого. Таке враження, що на мені тестують брак))
Все, що замовляв з Китаю, а це не так уже і мало за декілька років, проблем не було!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106865Повідомлення 19 черв 2020, 19:38 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Сумы
Дякував (ла) 64 Подякували 50
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромотокруизер
Мой Вам совет, если согласны вернут деньги, сдавайте обратно этот гимор...
Я за своим viewtopic.php?p=103358#p103358 сначала наблюдал, что то контролировал. теперь как в той рекламе ВЗУЛА И ЗАБУЛА. включил зарядку и ... бывает и утром выключаю если уснул

_________________
Evel GTS1000 6Т, Evel Eco 32A 12 mosfet, LiFePO4 16S 20Ah Carnell


Востаннє редагувалось annik 19 черв 2020, 19:42, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106868Повідомлення 19 черв 2020, 19:50 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Сумы
Дякував (ла) 64 Подякували 50
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромотокруизер
Товарищи давайте мухи отдельно, а котлеты отдельно.
Может и есть какая то изюминнка в этих аккумах .. хотя... сомнительно
но если BMS подключить не к аккуму а к БП и тестировать, а он показывает 3,78 В отключения, то все таки в BMS необходимо копать

_________________
Evel GTS1000 6Т, Evel Eco 32A 12 mosfet, LiFePO4 16S 20Ah Carnell


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106869Повідомлення 19 черв 2020, 19:57 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
annik писав(ла):
Мой Вам совет, если согласны вернут деньги, сдавайте обратно этот гимор...
Я за своим viewtopic.php?p=103358#p103358 сначала наблюдал, что то контролировал. теперь как в той рекламе ВЗУЛА И ЗАБУЛА. включил зарядку и ... бывает и утром выключаю если уснул


До речі, вчора надіслав мені відповідь, експерт даного магазину. Як я і думав, винуватий буду я або мої акумулятори)). Ось так то! :( На мою відповідь надіслати параметри (мануал) даної БМС - тишина! А після того, як мені написали, що балансування 50мА, що навіть китайці такий струм балансування не пишуть, то я зрозумів, що вони так тестували ці БМС, що аж гай шумів). Щоб не цитувати, коротка розмова по вайберу на скриншотах...


Додаткові файли:
Screenshot_1.jpg
Screenshot_1.jpg [ 505.16 КБ | Переглядів: 4980 ]
Screenshot_2.jpg
Screenshot_2.jpg [ 560.56 КБ | Переглядів: 4980 ]
Screenshot_3.jpg
Screenshot_3.jpg [ 505.52 КБ | Переглядів: 4980 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#106870Повідомлення 19 черв 2020, 20:07 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ужгород
Дякував (ла) 14 Подякували 89
Мій електротранспорт: Електромопед Альфа
Polevik писав(ла):
Видел у Винтика подобные батареи на электро лодке и на велосипеде. Он их тоже не мог балансировать обычной BMS и зарядкой. Там есть нюанс, который похоже понятен только ему.
Он где то писал о том, что нужна специальная, двух режимная зарядка и специальный балансир, но был не понят и забанен.
Где то есть фотки таких батарей, на которые сверху насажен самодельный балансир, и зарядка дельта со специальной насадкой. Он мне показывал, но я тоже ничего не понял.


Тобто, Ви стверджуєте, що це специфічні залісофосватні ячейки, для яких потрібно городити специфічні балансири та зарядку!?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 57 ]              На сторінку 1, 2, 3, 4  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 10


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group