Поточний час: 28 бер 2024, 16:07

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]  На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#107438Повідомлення 30 черв 2020, 21:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Контр без холлов переходит в режим авария-доползти домой... Несамый дешёвый контроллер, некоторые без холлов даж недрыгаются, решите с холлами и будет все ок


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107440Повідомлення 30 черв 2020, 21:15 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
jura1675 писав(ла):
Контр без холлов переходит в режим авария-доползти домой... Несамый дешёвый контроллер, некоторые без холлов даж недрыгаются, решите с холлами и будет все ок


Есть подозрение, что плохо починили. Да-да...на новом МК я проехал изначально всего 10 метров))) Перебились провода где гайка и вход кабеля в МК. Мастер сказал - сделано все там из г.на и палок. Производитель DWB .

Контроллер сам очень компактный и имеет приятную фишку - заглушку круиз-контроля. Если ее поставить - через 6 сек. удержания газа в одном положении - он срабатывает и ручку можно отпустить. Отключается или повторным нажатием или ручкой тормоза с концевиком


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107465Повідомлення 01 лип 2020, 12:38 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 287 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
tigor писав(ла):

Есть подозрение, что плохо починили. Да-да...на новом МК я проехал изначально всего 10 метров))) Перебились провода где гайка и вход кабеля в МК. Мастер сказал - сделано все там из г.на и палок. Производитель DWB .

Напевно з цього потрібно було й починати .Багато китайських товарів зроблені так що відразу на смітник ,головне презентабельне фото може якийсь д,і купить.А саме головне це те що наші нуворіші купляють це гівно щоб розвести своїх на гроші а китайці бачать що є ще тупіші від них.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107468Повідомлення 01 лип 2020, 14:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
карабас. б. писав(ла):
tigor писав(ла):

Есть подозрение, что плохо починили. Да-да...на новом МК я проехал изначально всего 10 метров))) Перебились провода где гайка и вход кабеля в МК. Мастер сказал - сделано все там из г.на и палок. Производитель DWB .

Напевно з цього потрібно було й починати .Багато китайських товарів зроблені так що відразу на смітник ,головне презентабельне фото може якийсь д,і купить.А саме головне це те що наші нуворіші купляють це гівно щоб розвести своїх на гроші а китайці бачать що є ще тупіші від них.

скажу більше у нас вистачає горе ремонтників. Прикотили ел вел, зі сльозами, подивись бо додому не доїду. Батарея з б\у пакетів з сантиментровими клемами. Все зібрано на гринтах з шляпкою під потай , як таким можна зажати алюмінь з нікелем 8O
Звісно що розболталось і неконтачило. Підшаманив і відправив до горе майстра ...
Ще прикол. на 29(28) колеса примостирили двигун редукторний для 26 :) Що було з того з робили жіночці пенсіонерці на україну з дамською рамою. Мабуть що б їхав пі 60 {O_0}


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107471Повідомлення 01 лип 2020, 16:45 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
IoN1 писав(ла):
як таким можна зажати алюмінь

Звичайно не можна затискати алюміній, бо він "тече". Тільки зварювати.

Взагалі, останнім часом розчарувався у з'єднанні пакетів болтами. Найбільший недолік - місця багато займає.
Тому вкоротив у своїй батарейці нікелеві пластини, зпаяв і підігнув. Головне паяти припоєм з флюсом всередині. Тоді на заповнення припоєм однієї канавки між виводами менше секунди витрачається.
Ще тепло відводжу, затиснувши виводи біля основи пінцетом, але можна і щось краще вигадати.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107531Повідомлення 03 лип 2020, 00:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Цитата:
Ще прикол. на 29(28) колеса примостирили двигун редукторний для 26

Як так? Перший раз чую, щоб під різний діаметр колеса йдуть різні двигуни. Зазвичай пропонують заспіцювати від 26 до 29 одне і теж МК.

На 29 треба більш потужний, чи як?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107539Повідомлення 03 лип 2020, 08:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
tigor писав(ла):
під різний діаметр колеса йдуть різні двигуни.

не корректное высказывание.
Двыгун один и тот же , но с разным kV, тоесть количеством витков на зубе.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107540Повідомлення 03 лип 2020, 08:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
tigor писав(ла):
На 29 треба більш потужний, чи як?

Чем больше диаметр колеса , тем меньше должны быть обороты МК,.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107543Повідомлення 03 лип 2020, 10:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
irde писав(ла):
Чем больше диаметр колеса , тем меньше должны быть обороты МК,.

Тут как всегда есть исключения из правил. Если условия эксплуатации отличаются хоть немного от классического бабушковоза, то выбор по оборотам будет другой.

К примеру.
Если конфиг двухмоторный, то обороты уже нужны на ~ 20-25 больше, так как на столько же вырастет максимальная скорость.
Если байкер лось (и ему мотор нужен именно в помощ, а не как основной двигатель, то это тоже нужен плюс по оборотам.
Если выбираем конфиг для ребетенка, и в плане родительской опеки не хотим что бы он гонял как на мопеде, выбираем обороты заведомо ниже.

Т.е. пользователь перед выбором мотора должен ясно уяснить до какой скорости ему должен помогать (или переть сам) мотор. И думаю, что в большинстве случаев самосборщик попадает именно под исключение.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107549Повідомлення 03 лип 2020, 12:14 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Троицк
Дякував (ла) 69 Подякували 105
Цитата:
iom писав(ла):
IoN1 писав(ла):
як таким можна зажати алюмінь

Звичайно не можна затискати алюміній, бо він "тече". Тільки зварювати.

Спорный вопрос.
Алюминий как клеммы и провода используются повсеместно - и нормально работает.
Чтобы "законопатить течь" - подкладывайте шайбы с широким полем а не просто гайку без ничего.

_________________
-----------------------------------------------------------------------
Лучше сразу взяться за ум, чтобы потом не хвататься за голову!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107560Повідомлення 03 лип 2020, 18:29 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 287 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
В редукторних моторах буває редукція 1 до 5 чи 1до 8 але наші продавани нецікавляться і невимагають від китайців нічого окрім низької ціни ,мені продавали в 28ободі як тягове і питали яке потрібно .Інша справа що продали -ніякої бамаги взагалі тільки чек з н. пошти і той загубив але тяга мені подобається і по рівному на всі поділки 40 з хвостиком показує хоча як для вела по наших дорогах забагато.На ютубах показують наклейку на моторі 26 і кажуть що для колеса 26 д. на моєму тільки слід від наклейки- менше знаєш краще спиш так вирішують продавани.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107576Повідомлення 03 лип 2020, 21:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
я уже езжу несколько дней, уже и дальняк проверил ~23км. Едет по ровному зачетно, 25-30 км/ч, больше и не нужно. огорчает только слабая тяга на подъемах. дивайс 36в, 350вт, передний привод, редуктор, колеса 26 радиус.
в какую сторону смотреть? как апгрейдить? и стоит ли?

открыл для себя клемники wago221. посадить на них планирую все, что можно. всем советую, кто пайку не любит или часто надо рассоединять провода


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107590Повідомлення 04 лип 2020, 07:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 287 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
tigor писав(ла):
я уже езжу несколько дней, уже и дальняк проверил ~23км. Едет по ровному зачетно, 25-30 км/ч, больше и не нужно. огорчает только слабая тяга на подъемах. дивайс 36в, 350вт, передний привод, редуктор, колеса 26 радиус.
в какую сторону смотреть? как апгрейдить? и стоит ли?

открыл для себя клемники wago221. посадить на них планирую все, что можно. всем советую, кто пайку не любит или часто надо рассоединять провода

На 350ват моторів багато але які з них реально видають 350 потрібно шукати. .Вибираючи на350ват дивився на Мхус з різною ціною та ще звертав увагу на вагу мотора ,вся інфа постійно на ютубах і тут на форумі попадається дуже часто і ціна теж значно відрізняється але хочеться дешевше.Більше року казав собі що дешевий буде гірший чим дорожчий і здоровий глузд і наявність грошей перемогли.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107593Повідомлення 04 лип 2020, 08:39 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
tigor писав(ла):
огорчает только слабая тяга на подъемах. дивайс 36в, 350вт, передний привод, редуктор, колеса 26 радиус.
в какую сторону смотреть? как апгрейдить? и стоит ли?


наскільки слаба тяга?
в мене взагалі педалей не має, їздимо в 2х по лісних дорогах, часто по піску. Ніде не стаємо.
Правда двигун редукторний задній . Якщо вірити китайцям то 600вт.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107594Повідомлення 04 лип 2020, 09:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
tigor писав(ла):
я уже езжу несколько дней, уже и дальняк проверил ~23км. Едет по ровному зачетно, 25-30 км/ч, больше и не нужно. огорчает только слабая тяга на подъемах. дивайс 36в, 350вт, передний привод, редуктор, колеса 26 радиус.
в какую сторону смотреть? как апгрейдить? и стоит ли?

открыл для себя клемники wago221. посадить на них планирую все, что можно. всем советую, кто пайку не любит или часто надо рассоединять провода

Мало? Чтоб поехать 40км/ч расстояние 30 придётся продать это и купить в 2 раза дороже, с Вашей батарейкой расстояние 25 это отлично, полезши только контр бо др вариантов нет убавите ресурс колеса и батарейки...
Клемники...раз они хорошие, почему их никто не применяет, даже хитрые китайцы?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]              На сторінку Пред.  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 32


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group