Поточний час: 29 бер 2024, 11:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]  На сторінку Пред.  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#107595Повідомлення 04 лип 2020, 09:25 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: электро-лигерад
tigor писав(ла):
Цитата:
Ще прикол. на 29(28) колеса примостирили двигун редукторний для 26

Як так? Перший раз чую, щоб під різний діаметр колеса йдуть різні двигуни. Зазвичай пропонують заспіцювати від 26 до 29 одне і теж МК.

На 29 треба більш потужний, чи як?


Тоже не знал, за что и поплатился :D . Закончилась таки моя эпопея с поиском движка который нормально становится в переднюю вилку - стал veola, так понимаю что это MXUS XF07. Но я был бы не я, если б где-то не лохонулся, и взял движок на 26 колесо, заспицевал в 20 обод, теперь езжу по евро-правилам, со скоростью 25 км/ч. :D


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107596Повідомлення 04 лип 2020, 09:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
nuivot писав(ла):
tigor писав(ла):
Цитата:
Ще прикол. на 29(28) колеса примостирили двигун редукторний для 26

Як так? Перший раз чую, щоб під різний діаметр колеса йдуть різні двигуни. Зазвичай пропонують заспіцювати від 26 до 29 одне і теж МК.

На 29 треба більш потужний, чи як?


Тоже не знал, за что и поплатился :D . Закончилась таки моя эпопея с поиском движка который нормально становится в переднюю вилку - стал veola, так понимаю что это MXUS XF07. Но я был бы не я, если б где-то не лохонулся, и взял движок на 26 колесо, заспицевал в 20 обод, теперь езжу по евро-правилам, со скоростью 25 км/ч. :D

Зато со светофора Вы первый, а на 20 радусе больше 25 ездить уже стремно а ещё конь влазит в авто...
Говорю как владелец полноприводного 20дюймового Аиста с максимальной 45...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107600Повідомлення 04 лип 2020, 11:39 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: электро-лигерад
jura1675 писав(ла):
Зато со светофора Вы первый, а на 20 радусе больше 25 ездить уже стремно а ещё конь влазит в авто...
Говорю как владелец полноприводного 20дюймового Аиста с максимальной 45...


:D Спасибо за поддержку, но у меня лигерад, спереди 20 сзади 26, и по размерам этому коню автобус надо. Прошлый моторчик бежал 35 км/ч к новому приходится перепривыкать


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107601Повідомлення 04 лип 2020, 11:45 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Цитата:
Мало? Чтоб поехать 40км/ч расстояние 30


я ж вроде нормально написал. МАЛО ТЯГИ на подъемах.

в какую сторону апгрейдить?

1. Переходить на 48 вольт?
2. Ставить МК на 500 Вт? Например MXUS XF15F 36V 500W?
3. Ставить систему PAS? я хз


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107602Повідомлення 04 лип 2020, 12:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
tigor писав(ла):
я ж вроде нормально написал. МАЛО ТЯГИ на подъемах... Ставить МК на 500 Вт? ..

Угу, причем на зад, т.е. не вместо, а дополнительно. Форсируя передний вы можете ушатать кроме дрыщавого мотора еще и вилку (если она амо конечно).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107607Повідомлення 04 лип 2020, 13:00 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 288 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
tigor писав(ла):
Цитата:


2. Ставить МК на 500 Вт? Например MXUS XF15F 36V 500W?
MXUS XF15F 36V купляв як 350ват ,деякі продавани Продають як 400ватний а якщо він на 48вольт то вже пишуть 500 ват. а насправді
мотор-колесо MXUS MX01C 36В 500Вт заднее ,і про нього є гарні спогади навіть тут на сайті тільки не 36 а 48 вольт але ціна вже трохи інша.Своїм

MXUS XF15F 36V 350 ват я задоволений 4 рази їздив у Боярку і швидкість 40 км для наших доріг на велі забагато.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107616Повідомлення 04 лип 2020, 14:02 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
карабас. б. писав(ла):

MXUS XF15F 36V 350 ват я задоволений 4 рази їздив у Боярку і швидкість 40 км для наших доріг на велі забагато.


а як тяга в гору?

у мене макс. було 30 км/г в режимі "110%". Більше і не треба


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107642Повідомлення 04 лип 2020, 19:10 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 288 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
tigor писав(ла):
карабас. б. писав(ла):

MXUS XF15F 36V 350 ват я задоволений 4 рази їздив у Боярку і швидкість 40 км для наших доріг на велі забагато.


а як тяга в гору?

у мене макс. було 30 км/г в режимі "110%". Більше і не треба
Колись давно був у мене рига 13 ,2кінські сили і якщо порівнювати з ним то вело на затяжний під'йом їде краще і допомогати йому педалями значно легше хоча загалом то рига 13 була більш комфортною і порівнювати її з велом невиходить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107646Повідомлення 04 лип 2020, 20:11 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Також взяв MXUS XF15F 36V (наскільки зрозумів ті вольти взагалі до фені), буду його гоняти на 48В, зараз в очікуванні батки (16S ліфера)... Контролер КТ48 12A(max25A), дисплей KT-LCD3. Планую для початку обмежити в 17А - тобто 800Вт {zzz} {O_0} 8O :?
Треба б нагуглити як втулити датчик температури в МК

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107648Повідомлення 04 лип 2020, 21:22 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
alex_step писав(ла):
Також взяв MXUS XF15F 36V (наскільки зрозумів ті вольти взагалі до фені), буду його гоняти на 48В,

не зовсім до фені, на вищій напрузі гріється швидше, особливо в жару


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107652Повідомлення 04 лип 2020, 22:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
IoN1 писав(ла):
alex_step писав(ла):
Також взяв MXUS XF15F 36V (наскільки зрозумів ті вольти взагалі до фені), буду його гоняти на 48В,

не зовсім до фені, на вищій напрузі гріється швидше, особливо в жару

Напрузі? Чи струмі? Чи потужності?..

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107660Повідомлення 05 лип 2020, 08:48 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
alex_step писав(ла):
IoN1 писав(ла):
alex_step писав(ла):
Також взяв MXUS XF15F 36V (наскільки зрозумів ті вольти взагалі до фені), буду його гоняти на 48В,

не зовсім до фені, на вищій напрузі гріється швидше, особливо в жару

Напрузі? Чи струмі? Чи потужності?..

якщо у Вас контролер 36\48В 18А то зрозуміло що коли перейдете з 36в на 48 (струм залишиться той же , бо сумніваюсь що будете іздити на 1\3 газу) то зросте і потужність
Ще не зустрічав користувачів які б добровільно вскривали контрік і обмежували струм :)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107674Повідомлення 05 лип 2020, 17:14 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Струм НЕ залишиться той самий.
P=U*U/R, а опір аж ніяк не зміниться. Отож, якщо на 36В маємо 350Вт, то звідси виходить R=3,7 I=9,7. Що при 48В дасть на тому ж опорі I=12,97 P=622,7
Чи закон Ома тут не такий?

А щодо обмеження струму - я нічого не казав про вскивання контролера т.я. в контролерах КТ струм за допомогою дисплею налаштовується: I(100%); I/1,10(90,9%); I/1,15(86,9%); I/1,20(83,3%); I/1,25(80%); I/1,33(75,2%); I/1,5(66,7%); I/2(50%).

Доречі, й ручка газу теж регулює не струм, а або швидкість, або тягу(момент) - це теж налаштовується в контролері. Хоча можливо в найнижчому ціновому сегменті контролерів усе просто як "2+2" - не виключаю.....

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Востаннє редагувалось alex_step 05 лип 2020, 17:43, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107675Повідомлення 05 лип 2020, 17:40 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
IoN1 писав(ла):
якщо у Вас контролер 36\48В 18А то зрозуміло що коли перейдете з 36в на 48 (струм залишиться той же , бо сумніваюсь що будете іздити на 1\3 газу) то зросте і потужність

Якщо точніше, то зросте момент на високих обертах і максимальна швидкість (через компенсацію проти-ЕРС). Максимальний момент залишиться приблизно той самий.

IoN1 писав(ла):
Ще не зустрічав користувачів які б добровільно вскривали контрік і обмежували струм :)

У потужних контролерах, де максимальний струм програмно налаштовується, тільки так і роблять.
У більш примітивних підпилюють шунт на око. В результаті отримують надійний контролер та холодний двигун.
А спалити двигун простіше простого - достатньо під'єднати фазні проводи до акумулятора (не раджу так робити).

alex_step писав(ла):
Чи закон Ома тут не такий?

У обмотках зазвичай реактивний опір більший за активний.


Востаннє редагувалось iom 05 лип 2020, 17:58, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#107676Повідомлення 05 лип 2020, 17:57 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
iom писав(ла):
Максимальний момент залишиться той самий.

Ага..., щас...., как бы не так.
Контроллер ограничивает батарейный ток, при повышении напряжения вырастет максимальный фазный ток во всем диапазоне оборотов, соответственно вырастет и момент (так как он пропорционален фазному току).

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]              На сторінку Пред.  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 46


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group