Поточний час: 27 квіт 2024, 10:29

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]  На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#107677Повідомлення 05 лип 2020, 18:09 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1009
Мій електротранспорт: >
alex_step писав(ла):
..Чи закон Ома тут не такий?...

Закон такой, только применили вы его не к месту, ибо с двигателями не все так просто. Эквивалентная схема замещения двигателя это не просто резистор (упрощенно это последовательно включенные активное сопротивление, индуктивность и напряжение противоЭДС), поэтому там другие величины и формулы. Через закон Ома там только потери на активном сопротивлении меди считаются, при чем в последнюю очередь.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108029Повідомлення 14 лип 2020, 11:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Когда сломался внутренний кулер в зарядном)))


Додаткові файли:
IMG_20200714_111916.jpg
IMG_20200714_111916.jpg [ 210.12 КБ | Переглядів: 6503 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108309Повідомлення 22 лип 2020, 13:07 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Дозвольте приєднатися до спільноти. Перечитав кілька тем форуму, вирішив написати сюди . Зробив собі ось такий електровелосипед.
Додаткові файли:
El_velo.jpg
El_velo.jpg [ 475.96 КБ | Переглядів: 6443 ]

Наїздив поки що кілометрів 150. МК 350W, 36V, переднє редукторне. Контролер 36-48V, 350W, Акумулятор LiFePO4, 48V, 20Ah, 16s. Збирав сам.
Додаткові файли:
akumulyator.jpg
akumulyator.jpg [ 279.61 КБ | Переглядів: 6443 ]

Швидкість максимальна 36,5 км/год на горизонтальних ділянках без вітру Впевнено розганяється до 35. Швидкість 30-35 мене абсолютно влаштовує. Але є проблема, Хотілося мати пробіг до 100 км, ну хоча б 90, на практиці – 40-50! За освітою я інженер механік, в електриці поняття маю, але не гуру. З приладів є лише дешевий тестер «мультяшка». Перед збиранням батареї переміряв напругу на банках. На одній було 3,4V на одній 3,31V на всіх інших 3,35-3,36V. Всі 16 елементів перед спайкою з’єднав паралельно і зарядив до 3,7V Після остаточної зборки акумулятор чекав 3 місяці, поки зібрав усе інше. На першій зарядці проїхав приблизно 75км. БМС відключила батарею десь при 49V (по індикаторному вольтметру на ручці газу). Поставив на зарядку – відключилась при 54,6V На другій зарядці проїхав десь 40 км. На третій вже теж 40 км, але ще не відключилась. Підозрюю, що одна або кілька банок «дохлі». І БМС відключає батарею при далеко не повному заряді, а також при далеко не повному розряді. Мабуть, поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати батарею. Там де купував акумулятори таких самих вже нема і в інших місцях теж не знайшов. Питання таке, якщо дійсно виявиться, що 1-2 банки «дохлі», чи можна їх просто викинути і зібрати батарею 15s або 14s, щоб повніше використовувати ємність акумулятора?

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108323Повідомлення 22 лип 2020, 16:57 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Киев
Дякував (ла) 243 Подякували 617
Мій електротранспорт: Ё
"Дохлость" аккумулятора понятие растяжимое.
Вам нужно выявить слабые ( с уменьшенной емкостью или увеличенным вн. сопротивлением) , провести КТЦ , выяснить реальную емкость и только после этого принимать решение .
Выкинуть вы всегда успеете.
Микола 60+ писав(ла):
поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати бата

А вот откладывать тестирование "на потом" - плохая идея.
аккум нужно лечить сразу как только заметили неполадки.
С огнем не шутят.

_________________
Э-вел,3 кВт Quanshun,Келли 200А,ли-ион,3.2кВтЧ,(LG 48АЧ, 21S) , max 75 км\ч, > 60 000 км


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108339Повідомлення 22 лип 2020, 21:00 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
irde писав(ла):
Вам нужно выявить слабые ( с уменьшенной емкостью или увеличенным вн. сопротивлением) , провести КТЦ , выяснить реальную емкость и только после этого принимать решение .
Выкинуть вы всегда успеете.
Микола 60+ писав(ла):
поки літо, буду їздити так як є, а потім розбирати бата

А вот откладывать тестирование "на потом" - плохая идея.
аккум нужно лечить сразу как только заметили неполадки.
С огнем не шутят.

Тепер розумію, що перевірити всі банки треба було раніше :?
КТЦ- це якийсь контрольний цикл? перепрошую, ще не всю термінологію засвоїв. А тестувати зараз просто часу нема, якщо розберу, все одно буде лежати до зими. Буду їздити без фангатизму, і спостерігати...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108354Повідомлення 23 лип 2020, 08:06 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
Живлячи 36в колесо 48в Вы маете 400Ват,тому пробіг в 40 км то норм, поставивши синусний контр ще добавите 5км,ідьте 25 км і проідите 50км,хочете більше пробіг-нарощуйте акум, місце є...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108360Повідомлення 23 лип 2020, 09:07 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
jura1675 писав(ла):
Живлячи 36в колесо 48в Вы маете 400Ват,тому пробіг в 40 км то норм, поставивши синусний контр ще добавите 5км,ідьте 25 км і проідите 50км,хочете більше пробіг-нарощуйте акум, місце є...

Коли замовляв колесо, хотів 48V. Продавець запевнив, що МК на 36V в комплекті з контролером 350W, 36-48V, буде працювати в нормальному штатному режимі і номінально видавати тих самих 350W. Не знаю, може пізніше куплю ватметра (бачив у продажу), що показує напругу, струм, потужність і ватгодини, тоді буде все на виду.
Я знайшов у себе інший косяк, можливо "паніка" була передчасною. Справа в тому, що на виході мого зарядного фішка, як на кабелі живлення стаціонарного компютера (мама). Тому я взяв старий компівський кабель, (там писало 230В, 10А) розрізав, папу приєднав на вихід акумулятора, а маму на вхід контролера. Коли ставлю на зарядку, контролер від'єднав, зарядне приєднав і все ок!. Але насторожило, що провід якийсь затонкий, мабуть 0,75. При зарядці він помітно грівся. При роботі не знаю, бо тоді все закрито. Коротше, я його замінив. Фішки розрізав, підпаяв провід на 2,5 і залив епоксидкою. Після того зарядив і вже проїхав 65 км. і ще вольтметр показує 51,2. Так що вчимося на ходу...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108366Повідомлення 23 лип 2020, 11:54 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Cherkassy
Дякував (ла) 1 Подякували 21
Мій електротранспорт: Электровелосипед
Хочу електротранспорт: Zoe
65км пробіг на 20аґ то добре


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108370Повідомлення 23 лип 2020, 15:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Київ, Україна
Дякував (ла) 18 Подякували 6
Мій електротранспорт: корч на 36 вольт
Хочу електротранспорт: Бергамот на 48 вольт
Це дуже гарний результат. Наскільки в мене все оптимізовано, але було б не більше 60


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108377Повідомлення 23 лип 2020, 21:13 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
jura1675 писав(ла):
дуже гарний результат. Наскільки в мене все оптимізовано, але було б не більше 60
jura1675 писав(ла):
65км пробіг на 20аґ то добре

Тоді я спокійний :) , хоча хотілося хоча б 90 км. А стиль їзди у мене досить економний. На підйомах, а також, коли стартую, особливо на світлофорах, допомагаю педалями. На рівних ділянках, на швидкості 30-35 км/год, крутити педалі нема сенсу. На найвищій, сьомій передачі треба дуже швидко крутити. Гальмувати теж намагаюсь якомога менше. Збільшувати батарею не маю наміру. Е-вел і так важкий, Сьогодні зважив у повній комплектації, навіть із сумкою (купив на багажник сумку-штани), вийшло 32,8 кг. Сам велосипед - 14,5 кг, акумулятор - близько 9 кг, Зарядний пристрій на 8А. теж вожу з собою. А над коробкою перед сідлом "бардачок" з мінімально необхідним набором ключів і велоаптечкою.
Додаткові файли:
Prymirka.jpg
Prymirka.jpg [ 345.71 КБ | Переглядів: 6323 ]

Тут робив примірку коробки. Зверху акумулятор, знизу зарядне, біля зарядного контролер (на цьому фото ще нема). Хлопці на роботі пропонували кабель від зарядного встановити на котушці, щоб витягувався як у пилососа :D . Коротше, робив з розрахунку на можливість далеких поїздок, щоб можна було підзарядитись у дорозі, і бути максимиально автономним.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108389Повідомлення 24 лип 2020, 08:10 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Сьогодні їхав на роботу, не доїхав 300 м. акумулятор вимкнувся, в цей час напруга на індикаторі була десь 42,5 V. Точно не засік, бо цифри весь час змінювились. А я дивився, бо очікував момент вимкнення. Там якраз підйом. Підсумковий пробіг по одометру вийшов 77км! Приїхав на роботу, поки туди-сюди, пройшло десь пів години. Вставив ключ, індикатор увімкнувся і показав уже 47,2 V. Можливо, можна ще з кілометр проїхати :) .
Але поставив на зарядку...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108390Повідомлення 24 лип 2020, 09:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
При смешной цене на Смарт бмс в наше время, мучаться в слепую с лифером.. :wallbash: хай бог милуе.....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108391Повідомлення 24 лип 2020, 09:20 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
А можно пример смешной цены на нормальную смарт бмс ?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108393Повідомлення 24 лип 2020, 09:28 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Kapral88 писав(ла):
А можно пример смешной цены на нормальную смарт бмс ?

Нормальная это какая? Для Вас?
100баксов Ант , дешевле Xiaoxiang без дисплеев.
https://www.olx.ua/obyavlenie/bms-kontroller-plata-zaschity-12v-24v-36v-48v-60v-72v-IDHYLGQ.html

Кто покупает условно на 200 долларовую акб, за 20 баксов БМС а потом плачутся что она то ли нормально не работает АКБ, то ли сдохнет через год, меня удивляют :pfeif:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108402Повідомлення 24 лип 2020, 10:29 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
thunder_blade писав(ла):
При смешной цене на Смарт бмс в наше время, мучаться в слепую с лифером.. :wallbash: хай бог милуе.....

У мене проста БМС за 750 грн. Смішна ціна смарт це скільки в гривнях?

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 478 ]              На сторінку Пред.  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 102


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group