Поточний час: 18 черв 2025, 00:34

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]  На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Наступ.
Автор Повідомлення
#108552Повідомлення 27 лип 2020, 21:30 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
А вобще, конечно, если шоб без всяких танцев с бубнами (т.е. dc-dc) то можно купить здесь хороший блок питания
viewtopic.php?p=105686#p105686
Вариант номер 5 в том сообщении прекрасно подошел бы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108565Повідомлення 27 лип 2020, 23:57 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Мысля дельная... И дисишки где-то валяются... но вероятность их найти когда необходимы приближается к плинтусу... :(

Сколько времени выдерживать запараллеленные для выравнивания? (раскручивать для замеров и скручивать обратно для зарядки не комильфо...)
У параллели, кстати, напряжение показало 3,33В
Или не выжидать, а заряжать параллель до 3,55В?.. :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108569Повідомлення 28 лип 2020, 06:05 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Я думаю, что не нужно долго выдерживать их. Часок два постояли и можно заряжать.
В идеале лучше заряжать до 3,65 В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108571Повідомлення 28 лип 2020, 06:39 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Мне кажется 3,65 - это в конечном итоге, а 3,55 - чтоб все вошли в режим балансировки под bms (порог 3,5В)
Хотя с другой стороны запараллеленные ведь должны одинаковый вольтаж набрать и можно гнать до 3,65 или нет..? :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108580Повідомлення 28 лип 2020, 08:37 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Не надейтесь на БМС. БМС в наших батареях используется по большей части как защита от аварийных ситуаций (перезаряд, переразряд, КЗ и пр.) Когда вы выровняете заряд на батарейках запараллеливанием и зарядкой до 3.65 В то и балансировка БМС будет не нужна (если, конечно батареи без разброса емкости). Балансировка токами 16 мА для батареи емкостью 20 А*ч помоему безполезна.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108582Повідомлення 28 лип 2020, 09:01 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Там не 16, а 30+/-5

Степ-даун не нашел, только степ-ап...
Подать 5В и мониторить - реально?
Я то могу хоть каждые 5мин. отключать и замерять...

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Востаннє редагувалось alex_step 28 лип 2020, 09:22, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108583Повідомлення 28 лип 2020, 09:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Реально, но опасно. Можно не углядеть и перезарядить, а это очень не желательно. Тем более лучше чтобы напряжение остановилось на 3,65 В и застабилизировалось, ток зарядки при этом начнет падать (режим CC/CV). Вот когда ток зарядки упадет до раз в десять по сравнению с током до достижения напряжения 3,65 В, то можно считать, что батареи заряжены более менее ровно. После отключения зарядки я бы еще им дал часок полежать в параллельном соединении, а уж потом собирал обратно в батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108584Повідомлення 28 лип 2020, 09:26 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Ну нету сейчас зарядки 1S CC/CV........
могу хоть каждые 5мин. отключать и замерять... :wallbash:

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108586Повідомлення 28 лип 2020, 09:33 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
alex_step писав(ла):
Ну нету сейчас зарядки 1S CC/CV........
могу хоть каждые 5мин. отключать и замерять... :wallbash:

Ну пробуйте)) Мы же не можем вам запретить что-то делать) Со своей стороны я рассказываю вам те тонкости, которые знаю, с которыми сталкивался, что-бы у вас было больше понимания что нужно делать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108587Повідомлення 28 лип 2020, 09:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
Запрещать наверное бессмысленно...
Реально предупредить если могет вылезти боком...
Насколько я понимаю когда ток падает, то напряжение еще не стабилизировалось, а продолжает несколько подниматься..? Стабилизируется же по отключению процесса заряда..?

Планирую адаптивную зарядку: первые 2 замера через 3мин., далее реже (прикину на сколько), ближе к финишу чаще (вплоть до поминутно) - пойдет?.. :?

Вопрос в том не опасно ли для ячеек подача напряжения зарядки 5В?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108588Повідомлення 28 лип 2020, 09:58 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
alex_step писав(ла):
Вопрос в том не опасно ли для ячеек подача напряжения зарядки 5В?

Ви маєте на увазі Напругу ХХ зарядного пристрою ? Контроль напруги на паралельно зєднаних комірках в процесі зарядки - це ще та проблема..... Зі свого досвіду скажу що не радив би цього Вам робити.
На Вашому місці я б визначив чому BMS переходить в аварійний режим під навантаженням. "Пороздувати" lifepo4 - завжди встигните...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108590Повідомлення 28 лип 2020, 10:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
0038 писав(ла):
Ви маєте на увазі Напругу ХХ зарядного пристрою ?

На Вашому місці я б визначив чому BMS переходить в аварійний режим під навантаженням.

Так, 5В з комп'ютерного блока живлення

Схоже BMS не може відбалансувати через завелику розбіжність напруг комірок, під навантаженням відключає по просадці тих же ж комірок що й на зарядці переходять за поріг балансування

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108591Повідомлення 28 лип 2020, 10:27 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
alex_step писав(ла):

Вопрос в том не опасно ли для ячеек подача напряжения зарядки 5В?


Опасно. Поэтому напряжение нужно ограничить. Я когда-то делал это с помощью обычного интегрального стабилизатора на Lm317. Вешал его на огромный радиатор, ставил дуйчик на него и настраивал на нужное напряжение.

https://cxem.net/calc/lm317_calc.php
Ссылка в помощь по Lm317.

Если делать все "вручную", то контролировать процесс надо дальше чаще, так как где-то после 3,5 В напряжение увеличивается быстрее ускоряясь. Достигли 3,6 В, отключили, дали отстоятся минут 5, напряжение на батарейках упадет немного, потом опять подключили зарядку и снова при 3,6 В отключили... И так несколько раз, до тех пор когда напруга на батарейках при отключеной зарядке перестанет падать.
Процесс муторный и долгий, легко прозевать с напругой, поэтому ее лучше ограничить до 3,6...3,65 В.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108602Повідомлення 28 лип 2020, 12:55 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
alex_step писав(ла):
0038 писав(ла):
під навантаженням відключає по просадці тих же ж комірок що й на зарядці переходять за поріг балансування

Без контролю напруги на комірках під навантаженням - це скоріше хибне твердження... Знімайте батарею з транспортного засобу, зарядіть до відсічки і навантажте батарею (хоч на ніхром хоч на залізо) номінальним струмом. А далі спостерігайте за комірками.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108614Повідомлення 28 лип 2020, 15:40 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 36 Подякували 15
Мій електротранспорт: электровел
0038 писав(ла):
Знімайте батарею з транспортного засобу, зарядіть до відсічки і навантажте батарею (хоч на ніхром хоч на залізо) номінальним струмом.

Щоб навантажити номінальним струмом потрібне спец.обладнання. До відсічки - це буде близько 53,4В на аккумі - одна комірка 3,65В та більшість близько 3,32В :|

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 484 ]              На сторінку Пред.  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 33  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 102


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group