Поточний час: 20 квіт 2024, 07:13

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]  На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Наступ.
Автор Повідомлення
#108625Повідомлення 28 лип 2020, 20:00 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
alex_step, як ваші успіхи? Ви якось заряджали батарейки у паралельному з'єднанні? Чи відклали цей процес до вирішення питання обмеження напруги?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108636Повідомлення 28 лип 2020, 22:04 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Нашел в запасниках модуль ТР-4056 (выдаёт 1А) - поможет? В смысле зарядить под моим контролем до 3,6-3,65В... (уже хоть не 5В на банки подавая... :roll: )

зы
Я верно посчитал шо вливать остаток будет порядка 26 часов? (сейчас 3,34В, целевое 3,64В емкость 320Ач - источник 3,7В 1А => ((3,64-3,34)*320)/(3,7*1)=96VAh/3,7VA=25,95h -> грубо говоря за час даст дельту в 0,01В?)
А чтоб получить ток 20А с банки при 16Р на разрядке нужна нагрузка ~0,01 Ом? Однако толстенного нихрома/фехраля/кантала я не найду чтоб 320А выдержал (даже если скрутку из 4-8шт делать)... :(


Додаткові файли:
IMG_20200728_230407.jpg
IMG_20200728_230407.jpg [ 198.61 КБ | Переглядів: 3858 ]

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108640Повідомлення 29 лип 2020, 06:41 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Проблема в том, что TP4056 стабилизирует на своем выходе напряжение 4,2 В (для обычного литийиона-литийполимера это нормально). Это всеравно много для лифера. Для батарей, которые у вас нельзя превышать 3,65 В. Так что я бы на него не надеялся.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108641Повідомлення 29 лип 2020, 07:16 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Украина. Подольск
Дякував (ла) 269 Подякували 183
Мій електротранспорт: Электроскутер Viper Wind 72V 3.5kW 24Ah
Хочу електротранспорт: Nissan Leaf
По цене чуть дороже TP4056 есть регулируемые CC/CV преобразователи на пару ампер, там регулируется ток и напряжение, вот они и подойдут для какой-то поячеечной зарядки лифера. Это если на LM2596, а если чуть дороже и на XL4015, то до 5А можно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108643Повідомлення 29 лип 2020, 07:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
LM2596 не могу у себя отыскать...
ТР4056 стабилизирует напругу 4,2 на последней стадии (в CV), а на СС под ионку все равно дает напругу ниже 4,2В, а так же напруга на контактах извне не означает этого же напряжения в самой банке (так же как запараллеленным нужно время чтоб заряды перетекли), потому думаю под контролем ничего страшного не случится
Ожидать пока что-то правильное приедет - желания нет совсем, иначе можно было б подождать iMax B6

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Востаннє редагувалось alex_step 29 лип 2020, 07:45, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108644Повідомлення 29 лип 2020, 07:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 27 Подякували 127
Мій електротранспорт: электробайк
...аймаксиком бы обзавестись вам. или напрокат взять

пока кнопал, опередили с выбором дивайса)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108650Повідомлення 29 лип 2020, 08:36 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
alex_step писав(ла):
LM2596 не могу у себя отыскать...
ТР4056 стабилизирует напругу 4,2 на последней стадии

До 3,6 В напруга може рости годинами.... Після 3,6 В вона росте секундами.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108651Повідомлення 29 лип 2020, 08:49 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
0038 писав(ла):
alex_step писав(ла):
LM2596 не могу у себя отыскать...
ТР4056 стабилизирует напругу 4,2 на последней стадии

До 3,6 В напруга може рости годинами.... Після 3,6 В вона росте секундами.

Как это отражается на
alex_step писав(ла):
напруга на контактах извне не означает этого же напряжения в самой банке (так же как запараллеленным нужно время чтоб заряды перетекли)
?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Востаннє редагувалось alex_step 29 лип 2020, 09:17, редаговано 2 раз(а).

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108652Повідомлення 29 лип 2020, 08:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
0038 писав(ла):
До 3,6 В напруга може рости годинами.... Після 3,6 В вона росте секундами.




Оффтоп
Гиблое дело объяснять тому кто не хочет вникать....

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108655Повідомлення 29 лип 2020, 09:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
Насколько я понимаю "не перезаряжать выше 3,7В" и "не подавать на контакты выше 3,7В" - несколько разные весчи... :?

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108657Повідомлення 29 лип 2020, 09:45 
Site Admin
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: город Киев
Дякував (ла) 417 Подякували 1122
Мій електротранспорт: Nissan Leaf
Так подайте 3,6-3,7В, и будете уверены, что не перезарядите.
При более высоком напряжении всегда остается риск перезаряда.

_________________
Чем скуднее знания, тем категоричней суждения.

"Глупцы все, кто глупцами кажутся и половина тех, что не кажется". (Бальтасар Грасиан)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108660Повідомлення 29 лип 2020, 10:17 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Місто
Дякував (ла) 2 Подякували 11
Мій електротранспорт: Yamaha BWS (China) 2kW
alex_step писав(ла):
Насколько я понимаю "не перезаряжать выше 3,7В" и "не подавать на контакты выше 3,7В" - несколько разные весчи... :?

Перший крок зроблено !
На мою думку "Парарель" комірок нічого крім автосатисфакції не дає і ніколи не давала. ВАХ ліфера настільки не лінійна що різниця в 0.1 В з врахуванням опору зєднувальних елементів при "парарелі", з врахуванням показів "показометра" можна списати на похибку. Але ця похибка дужу коштовна...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108663Повідомлення 29 лип 2020, 10:42 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Жмеринка
Дякував (ла) 34 Подякували 12
Мій електротранспорт: электровел
ДядяВася писав(ла):
Так подайте 3,6-3,7В, и будете уверены, что не перезарядите.
При более высоком напряжении всегда остается риск перезаряда.

Нету зарядного под лифер на 1S и нету степ-дауна.
Риск есть - не отрицаю, но акцентирую на мониторинге дабы избежать...

_________________
електровел:
на базі Nishiki Blazer
MXUS ZWG XF15F 36В 400Вт редукторне, переднє 26"
KUNTENG KT48ZWSM 25A 48В
16S * LiFePO4 3.2V 20Ah циліндри ZTT 43*180 - Daly BMS LiFePo4 16S 40A => SmartBMS від mr.Dream
KT LCD-3
фара Arctic V2


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108664Повідомлення 29 лип 2020, 11:04 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Дніпро
Дякував (ла) 17 Подякували 49
Мій електротранспорт: Электромопед Карпати
Чтобы проще было уследить за напругой на батарейках шоб не убежала так быстро, подключите блок питания к батарейке через резистор сопротивлением ~1 Ом. Это конечно не спасет от перезаряда, но растянет процесс роста напряжения на батареях, что даст возможность лучше поймать тот момент, когда зарядное нужно отключать


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#108665Повідомлення 29 лип 2020, 11:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 27 Подякували 127
Мій електротранспорт: электробайк
...блин, смотрю на эксперементы... может вам своего аймаксика дать поюзать?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 480 ]              На сторінку Пред.  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 32  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group