Поточний час: 29 бер 2024, 01:11

Часовий пояс: UTC + 2 години


Правила форума


Обговорення лише самостійно зібраних/переобладнаних електромобілів на ходу


Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111189Повідомлення 04 жовт 2020, 19:28 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В Диаде выходной ток маленький.
Тривалий вихідний струм, А 125 200
Это значит ампер 50-60 батарейного. На 250В получится около 15 кВт мощности. На Еве-4 и то больше.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111190Повідомлення 04 жовт 2020, 19:58 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
При 340 В я получал до 150А батарейного .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111316Повідомлення 07 жовт 2020, 21:07 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Вроде как на заре "Славуто-строения" вы же утверждали, что на контроллере с фазным током менее 600А вообще стартовать невозможно. Т.к. при старте батарейный ток получается мизирным по сравнении с фазным. Что изменилось за эти 10 лет?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111318Повідомлення 07 жовт 2020, 21:13 
Творець електромобіля, засновник клубу
Не в мережі

Звідки: г. Киев , Турьи Реметы Закарпатье .
Дякував (ла) 344 Подякували 686
Мій електротранспорт: Славута Электро АС привод VW T5 комби привод Dong Feng электро
Мы научились делать правильные асинхронные тяговые двигатели с обмоткой Славянка .
Сейчас все наши тяговые двигатели мы мотаем под тот контроллер , с которым этот двигатель будет работать .

_________________
Мы не настолько богаты , чтобы ездить на бензине .
Мы не настолько здоровы , чтобы дышать выхлопными газами .
Поэтому мы ездим на электричестве .
больше 200 000 км на асинхронном электро приводе Славянка .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111382Повідомлення 09 жовт 2020, 12:14 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 59 Подякували 107
Алексей, Вячеслав. Вы эксплуатируете обычные бытовые реле (DIN-рейка) на своих авто? Как они показывают себя в движении по ухабам и пр? Или если не их, то какие используете для коммутации не 12В?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111397Повідомлення 09 жовт 2020, 19:20 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Нормально они себя ведут.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111403Повідомлення 09 жовт 2020, 22:07 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 163 Подякували 556
Хочу електротранспорт: Tesla Model3
jenki писав(ла):
Алексей, Вячеслав. Вы эксплуатируете обычные бытовые реле (DIN-рейка) на своих авто? Как они показывают себя в движении по ухабам и пр? Или если не их, то какие используете для коммутации не 12В?

Реле подогрева, предзаряда от Лиф, Вольт и т.п.

_________________
Electric Drive Solutions Laboratory (EDSLab)

ЗАЗ 1103 "Slavuta AC Electric"
ГАЗ 24 "Волга электро"
А091 "Богдан электро"
ХТЗ Е25 "Эдисон"
VW T5 "Combi drive"
"Synchronous"
Volvo 740 GL EDSLab
КМЗ "Днепр электро Bonneville"
Dong Feng EDSLab
ЗАЗ 11055 "Tavria electro smart pickup"
ЗАЗ 1102 "Tavria electro smart coupe"

Во имя Ампера и Вольта, и сына их - Ватта,Аминь!!!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Slavuta AC Electric Drive
#111536Повідомлення 13 жовт 2020, 07:49 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ярославль
Дякував (ла) 0 Подякували 202
Мій електротранспорт: ВАЗ-2108 гибрид
Вячеслав М писав(ла):
Диада , до 400В до 150А ном и до 200А пик .

Вот с этим инвертором стыкуются и славянка и маломощные моторы с магнитами вроде того, что устанавливаются на HONDA IMA? Я так понимаю, что ослабление поля он не поддерживает? У вас есть какая то информация об его разработчиках, наверняка знакомые ваши?
Додаткові файли:
DIADA.jpg
DIADA.jpg [ 216.35 КБ | Переглядів: 2997 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 53 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 52


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group