Поточний час: 28 квіт 2024, 10:44

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108085Повідомлення 16 лип 2020, 07:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Купив американку. Акум 8.8 kWh. Використовуються 6.5 kWh. Пробіг на електриці - 27-30 км. Будуть питання - задавайте.


Востаннє редагувалось sniperwdw 16 лип 2020, 08:56, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108087Повідомлення 16 лип 2020, 08:01 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Вітаю з придбанням!

Які диски та параметри резини зараз встановлені?
Який діаметр передніх тормозних роторів?
Є VCDS/Вася?

:)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108088Повідомлення 16 лип 2020, 08:23 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Машина прийшла з R18 225/40. Зараз стоїть R16 225/50.
Передні тормозні 290 мм.
Васі немає )). Не знаю зможе Вася взяти акуми на контроль?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108089Повідомлення 16 лип 2020, 08:33 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писав(ла):
Передні тормозні 290 мм.

Це тобто 288 ? ) Якщо так, то стануть 15шки, з правильною резиною можуть додати суттєво пробігу.

Вася цікавий тим, дізнатися до якої напруги на комірку заряджається/розряджається батарейка при 100-0 на приборці.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108090Повідомлення 16 лип 2020, 08:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Ні R15 не стануть - до супорта залишається десь 1-2 мм, а деякі 15 не налазять зовсім. Про Васю поміркую - може і куплю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108094Повідомлення 16 лип 2020, 09:42 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
На одноплатформенний eGolf 24/36 з 288ми залізяччя і ковка (найрозповсюдженіша аудюшна, і не тільки) стають аж бігом, так, зазори міліметрові, але тим не менш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#112507Повідомлення 10 лист 2020, 16:03 
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1565 Подякували 309
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писав(ла):
Будуть питання - задавайте.

Доброго дня!

Які склалися враження після більш тривалого користування авто?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#114404Повідомлення 19 січ 2021, 10:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Доброго. Беремо окремо АУДИ як просто авто - дуже гарне керування, підвіска - гарній компроміс між комфортом та керованістю, салон достатньо місця позаду (особливо після вольта). Місця для багажу мало, особливо якщо возити з собою запаску. Тепер подивимось як на гибрид - економний (місто 6-7, траса 5-6), потужний електродвигун + ДСГ дає файну динаміку. До 120 може їхати тільки на електриці. Офіційний сервіс без проблем бере на обслуговування - ще й підтягнув всю офіційну історію з Америки. Дуже сподобалась мультимедійна система - пристойний звук навіть без В&O (але я змінив твітери фронту на комплект від В&O, стало ще краще (кому буде потрібно дам номери з каталогу), вміє грати FLAC.
Почнемо але. Але пробіг на батареї взимку впав до 17-20 км. Коли температура падає нижче -10 холодна батарея не дає багато струму - якщо різко вдавити акселератор перейде на ДВС і поки не прогріється, навіть поки є запас у батареї, буде їхати на бензині. Поведінкою авто дуже схоже на ДВС - пригальмовує на скидання газу, рушає коли гальма відпустити. Але дуже довгі гальма - спочатку рекуперация, тільки потім гідравліка. Газ навпаки дуже короткий - злегка натиснув і вже зриває колеса (на Вольті навпаки - газ довгий, гальма - короткі).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 101


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group