Поточний час: 19 квіт 2024, 10:50

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#113005Повідомлення 06 груд 2020, 23:12 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Можно в личку


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#113008Повідомлення 07 груд 2020, 10:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
kavaler писав(ла):
Легко. Если модераторы небудут против. :)

А в связи с чем могут быть против?
Тема же как раз стартопиком для этого и создана....

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118758Повідомлення 25 трав 2021, 23:11 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 28 Подякували 114
Мій електротранспорт: Trabant 601S electro в постройке
Я на канале делал небольшой обзор. По функционалу вам решать. Лично для себя решил использовать клон китайского турниджи. Мне важно чтоб запоминал макс ток, макс мощность и мин напряжение. Может со временем перейду на цикл аналист. Но пока от него у меня только большой экран.
Могу предложить другие два ваттметра. Детали в лс.
https://youtu.be/sssdD9-u5-c


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132645Повідомлення 08 трав 2023, 07:43 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Провів невеличкий реверсінжиніринг такого ватметра 60В 100А з Алі: https://vi.aliexpress.com/item/1005003975079461.html
Бачив роліки, коли такі ватметри ставили на руль велосипеду і тягнули до нього товстелезні дроти живлення. Мені такий підхід не подобається.
Всередені цей ватметр має дві платки - вимірювальну та плату LCD. Зв'язок з LCD - 7 дротів, з яких два це живлення 3.3В, ще два дроти це підсвітка 5В. Інформаційний обмін йде по трьох дротах і це схоже на SPI. Як видно з діаграм, обмін досить повільний (клок приблизно ~30кГц). Тому ідея така - вимірювальну платку залишити між батареєю та контроллером, а LCD з коробочкою витягнути на шлейфі на руль велосипеда. Якщо напряму не запряцює, то пропустити сигнали крізь тригери Шмідта. З часом спробую реалізувати.
Додаткові файли:
w1.JPG
w1.JPG [ 80.49 КБ | Переглядів: 2078 ]

Додаткові файли:
w2.JPG
w2.JPG [ 56.76 КБ | Переглядів: 2078 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132648Повідомлення 08 трав 2023, 08:29 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Karl, ще простіше винести шунт з того ваттметру,
заодно міняючи полярність з шунта перемикачем можна мониторити заряд.

А живити ваттметр при цьому краще від ДС перетворювача на 5 вольт (щоб меньше жрав і надійніше), я для того брав просту юсб зарядку. В мене валяється кілька таких ваттметрів, усі подохли через внутрішню схему живлення.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132651Повідомлення 08 трав 2023, 09:04 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
А як щодо перешкод при винесенні шунта? Там стоїть шунт на 0.001Ома. Це сигнал в одиниці-десятки мВ, який треба винести на пару метрів. Розумію, що там стоїть диференційний підсилювач. Але побоювання є.
Щодо власного споживання ватметра я якось не подумав. І проблема не стільки в зменшенні споживання. Сам він споживає зовсім мало - 13мА. Але ватметр треба ж якось вимикати, бо все одно посадить батарею під час простою. І вимикаєме живлення +5В є зовсім поруч на рулі - на курку газу. До речі там і плюс батареї є, ще одним дротом менше тягти. Дякую за підказку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132652Повідомлення 08 трав 2023, 13:37 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Все-таки вирішив перевірити свою ідею. Знайшов в своєму господарстві якийсь екранований кабель на чотири дроти. Походу з'ясував, що п'ять пінів як раз і вистачить для підключення. Виявилось, що один з сигналів на LCD нікуди не веде, а підсвітка нормально працює й від 3.3В. Відрізав 2.2м кабелю і підключив. Все прекрасно працює! Принаймі на столі. До речі, зацініть який якісний шунт в таких ватметрах у пластиковому корпусі. Колись купляв схожий, але в металевому корпусі. Там були бутербродом напаяні кілька СМДешних...
Так що можна підключати ватметр і так. Тільки відключити високу напругу від живлення ватметра, а заживити плату від 5В, які ідуть з контроллера на курок.
Додаткові файли:
lcd1.jpg
lcd1.jpg [ 413.19 КБ | Переглядів: 2045 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132669Повідомлення 09 трав 2023, 05:44 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Karl писав(ла):
Походу з'ясував, що п'ять пінів як раз і вистачить для підключення. Виявилось, що один з сигналів на LCD нікуди не веде, а підсвітка нормально працює й від 3.3В. Відрізав 2.2м кабелю і підключив. Все прекрасно працює! Принаймі на столі

HD4478 Дисплеї вміють працювати в 4х бітному режимі який тут і використовується, тому магії там немає.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132670Повідомлення 09 трав 2023, 06:42 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
thunder_blade писав(ла):
HD4478 Дисплеї вміють працювати в 4х бітному режимі який тут і використовується, тому магії там немає.

Якщо Ви уважно подивитесь на фото, то побачите, що в цих ватметрах вже використовуються не 1602 дісплеї, як в тих старих, що були в металевому корпусі. Тут якийсь спеціальний дісплей з 7-ми сегментними знакомісцями та спецсимволами. До того ж для 4-х бітного інтерфейсу HD44780 потрібно 8 дротів (2живлення+4бита+2керуючих).
Якщо Ви уважно подивитесь на діаграми, то побачите, що тут використовується SPI інтерфейс. І в цьому нема магії. Зараз є купа різних LCD з таким інтерфейсом.
Магія у вдалій діаграмі саме ціє конкретної реалізації. По-перше, обмін тут йде на невисокій швидкості, по-друге там велика затримка між зміною даних і фронтами клока. Це дозволило винести дісплей від контролера на кабелі довжиною 2.2метри!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132673Повідомлення 09 трав 2023, 11:35 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Ваша правда :cry: , придивився не звичайний дисплей.... Цікава Хрінь, процесс здешевшення не припиняється у китів 8O

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132683Повідомлення 10 трав 2023, 10:07 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Все, встановив ватметр з виносом лише LCD. Під корпус для платки ватметра відмінно підійшла коробочка від зубочисток. Сам ватметр закріпив на рулі стяжками, для цього зробив отвори в нижній кришці. Кабель вкоротив до 1.6 метри. Ідея взяти 5В(чи 4.5В) з того роз'ема, що йде на курок, була погана. В мого контроллера цей сигнал кволий і напруга просідає навіть від невеликого додаткового навантаження. Тому повернувся до рідної схеми живлення ватметра від тієї напруги, що вимірюється. Після переробки підсвітки з 5В на 3.3В. споживання впало з 13мА до 7мА. Сам ватметр споживає 5мА, відповідно зараз на підсвітку йде 2мА. До речі вона при 5В там була занадто яскрава. Якщо їхати в темряві, то буде бити по глазах. Треба буде перевірити, може й при 3.3В її прийдеться ще знижувати резистором.
Трохи покатався, все працює нормально. Від перешкод не збоїть. Варіант робочий.
Додаткові файли:
wat1.jpg
wat1.jpg [ 299.54 КБ | Переглядів: 1951 ]

Додаткові файли:
wat2.jpg
wat2.jpg [ 361.88 КБ | Переглядів: 1951 ]


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132698Повідомлення 11 трав 2023, 07:33 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: под Полтавой, Украина
Дякував (ла) 12 Подякували 19
Головного не побачив: яка потужність споживання мотора при старті, яка при прямолінійному русі? {O_0}

_________________
«Совершенство — это не тогда, когда уже нечего больше добавить, а тогда, когда уже нечего отнять.»
/Эйнштейн/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132699Повідомлення 11 трав 2023, 09:59 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Eddy71 писав(ла):
Головного не побачив: яка потужність споживання мотора при старті, яка при прямолінійному русі? {O_0}

Я це покажу пізніше в темі про кареточні мотори, бо тут це трошки оффтоп. Мені самому цікаво на що здатен мій Panasonic у поєднанні з китайським контролером. Зараз я тестую на батареї від гіроскутера. Дочекаюсь BMS з Алі, куплю акумуляторів на ОЛХ і зроблю повноцінну батерею 10S4P в рідному корпусі для цього велосипеда.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132840Повідомлення 24 трав 2023, 17:18 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 10
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
Купив собі на Алі новий ватметр для лабораторних вимірювань на заміну того, що встановив на велосипед. Просто знайшов подешевше і купив. Сьогодні він приїхав. Вмикаю, а тут сюрприз. Корпус хоч і такий самий пластиковий, але цей ватметер на класичному дісплеї 1602. Хоча платка самого ватметру дуже схожа, дротів в інтерфейсі тут більше. Мені це зараз без різниці. А от якщо хтось захоче винести ватметр на руль за методом, що я навів тут раніше, то дивіться уважно на фотки при купівлі. В моєму випадку не було фото ввімкненного прилада в описі лоту, але таке фото знайшлося в одному з відгуків покупців.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#132923Повідомлення 01 черв 2023, 09:03 
Не в мережі

Звідки: Київська область
Дякував (ла) 0 Подякували 0
Друзі, підкажіть хто знає де взяти шунт до 100А на такий вольтамперметр або ж зробити самому, можливо хтось має такий досвід https://electronica.in.ua/p1530397565-v ... rovoj.html
Або ж можливо є готові такі вольтметри з шунтами до 100А. Дякую


Додаткові файли:
изображение_viber_2023-06-01_10-02-13-981.jpg
изображение_viber_2023-06-01_10-02-13-981.jpg [ 208.43 КБ | Переглядів: 1651 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 37 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group