Поточний час: 28 бер 2024, 15:35

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]  На сторінку Пред.  1, 2
Автор Повідомлення
#68919Повідомлення 02 лист 2018, 20:09 
Керівник відділення клубу
Не в мережі

Звідки: Вінниця
Дякував (ла) 57 Подякували 86
Мій електротранспорт: нет
Хочу електротранспорт: Тесла
Если нет допуска до 1000 в (точнее до 1140 в) ,то ваше напряжение 12-24 в.Почему? Потому что 200 -300 в +индуктивность двигателя или дросселя "бьют" так что аж пальцы "на бантик завязываются" или эмаль на зубах трещит.А некоторые китайские мультиметры в руках взрываются ( у меня несколько эпизодов было).
Тема правильная.Выучить последовательность действий.
А дробление батареи на фрагменты порождает другую проблему- разница температур приведет к разнице ВН и неравномерному износу ячеек данной батареи.

_________________
Лучше сделать и жалеть, чем жалеть о том, что мог сделать и не сделал.
06 шесть сорок два 5 80 81 ,063 триста тринадцать 83 0четыре.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#69040Повідомлення 06 лист 2018, 09:09 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Я как-то для своего задумывался о разделении батареи на заднюю и переднюю кассеты. И тоже думал, что для выравнивания температуры нужно гонять тосол между ними. Сложно и ненадёжно.

А по поводу безопасности - 110В в Еве-3 и Еве-4 я ещё как-то терплю. А вот в 150В на Еве-5 точно не нужно влазить.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#69056Повідомлення 06 лист 2018, 16:13 
Власник електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: м Львів
Дякував (ла) 225 Подякували 180
Мій електротранспорт: EQA300
Stalker_W писав(ла):
Я как-то для своего задумывался о разделении батареи на заднюю и переднюю кассеты. И тоже думал, что для выравнивания температуры нужно гонять тосол между ними. Сложно и ненадёжно.

А по поводу безопасности - 110В в Еве-3 и Еве-4 я ещё как-то терплю. А вот в 150В на Еве-5 точно не нужно влазить.
Поки що 165-170 на Єві5-тільки щіпало по пальцям.... А от іскрить при розриві , а ще не дай бог забув все відімкнути - не по дитячому....

_________________
Пробіг на електротязі 22000


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#113982Повідомлення 07 січ 2021, 12:52 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Для справки: о токах и времени до смерти под током


Додаткові файли:
Ток и смерть.jpg
Ток и смерть.jpg [ 164.7 КБ | Переглядів: 1646 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114014Повідомлення 09 січ 2021, 00:25 
Власник електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: между морем и степью
Дякував (ла) 43 Подякували 111
Мій електротранспорт: Hyundai KONик
Хочу електротранспорт: Новую батарейку на Fiat 500E
Stalker_W писав(ла):
Для справки: о токах и времени до смерти под током


Спасибо, очень наглядно!

А есть какой-то более/менее официальный источник?

_________________
Gray©at.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 20 ]              На сторінку Пред.  1, 2

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 6


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group