Поточний час: 28 бер 2024, 20:30

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108085Повідомлення 16 лип 2020, 07:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Купив американку. Акум 8.8 kWh. Використовуються 6.5 kWh. Пробіг на електриці - 27-30 км. Будуть питання - задавайте.


Востаннє редагувалось sniperwdw 16 лип 2020, 08:56, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108087Повідомлення 16 лип 2020, 08:01 
В мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
Вітаю з придбанням!

Які диски та параметри резини зараз встановлені?
Який діаметр передніх тормозних роторів?
Є VCDS/Вася?

:)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108088Повідомлення 16 лип 2020, 08:23 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Машина прийшла з R18 225/40. Зараз стоїть R16 225/50.
Передні тормозні 290 мм.
Васі немає )). Не знаю зможе Вася взяти акуми на контроль?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108089Повідомлення 16 лип 2020, 08:33 
В мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писав(ла):
Передні тормозні 290 мм.

Це тобто 288 ? ) Якщо так, то стануть 15шки, з правильною резиною можуть додати суттєво пробігу.

Вася цікавий тим, дізнатися до якої напруги на комірку заряджається/розряджається батарейка при 100-0 на приборці.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron HPVE гібрид
#108090Повідомлення 16 лип 2020, 08:37 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Ні R15 не стануть - до супорта залишається десь 1-2 мм, а деякі 15 не налазять зовсім. Про Васю поміркую - може і куплю.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#108094Повідомлення 16 лип 2020, 09:42 
В мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
На одноплатформенний eGolf 24/36 з 288ми залізяччя і ковка (найрозповсюдженіша аудюшна, і не тільки) стають аж бігом, так, зазори міліметрові, але тим не менш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#112507Повідомлення 10 лист 2020, 16:03 
В мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 1552 Подякували 306
Мій електротранспорт: а ти чого, пацан, інтєрєсуєшся?
sniperwdw писав(ла):
Будуть питання - задавайте.

Доброго дня!

Які склалися враження після більш тривалого користування авто?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Audi A3 e-tron PHEV гібрид
#114404Повідомлення 19 січ 2021, 10:55 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Енергодар
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Audi A3 e-tron, chevrolet volt II
Хочу електротранспорт: tesla
Доброго. Беремо окремо АУДИ як просто авто - дуже гарне керування, підвіска - гарній компроміс між комфортом та керованістю, салон достатньо місця позаду (особливо після вольта). Місця для багажу мало, особливо якщо возити з собою запаску. Тепер подивимось як на гибрид - економний (місто 6-7, траса 5-6), потужний електродвигун + ДСГ дає файну динаміку. До 120 може їхати тільки на електриці. Офіційний сервіс без проблем бере на обслуговування - ще й підтягнув всю офіційну історію з Америки. Дуже сподобалась мультимедійна система - пристойний звук навіть без В&O (але я змінив твітери фронту на комплект від В&O, стало ще краще (кому буде потрібно дам номери з каталогу), вміє грати FLAC.
Почнемо але. Але пробіг на батареї взимку впав до 17-20 км. Коли температура падає нижче -10 холодна батарея не дає багато струму - якщо різко вдавити акселератор перейде на ДВС і поки не прогріється, навіть поки є запас у батареї, буде їхати на бензині. Поведінкою авто дуже схоже на ДВС - пригальмовує на скидання газу, рушає коли гальма відпустити. Але дуже довгі гальма - спочатку рекуперация, тільки потім гідравліка. Газ навпаки дуже короткий - злегка натиснув і вже зриває колеса (на Вольті навпаки - газ довгий, гальма - короткі).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 8 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 28


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group