Поточний час: 28 бер 2024, 13:58

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 127 ]  На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#86063Повідомлення 02 лип 2019, 06:37 
Творець електромобіля
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Германия, Дюссельдорф
Дякував (ла) 331 Подякували 937
Мій електротранспорт: Citroen Saxo, Renault Kangoo Electrcity, Elect'road & Cleanova II Plus
Электромагнитное излучение в теслах в сравнении с мобилкой, ноутбуком, бытовыми приборами и каптилкой)))





С уважением,

Александр.

_________________
кВт•ч≠кВт≠кВт/ч

Проехал на электротяге
25 000 км

Мы не унаследовали планету Земля у наших отцов, мы отбираем ее у наших детей!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#114732Повідомлення 31 січ 2021, 22:57 
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 176 Подякували 163
Хочу електротранспорт: tesla roadster 2




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#116032Повідомлення 08 бер 2021, 10:48 
Не в мережі

Звідки: Украина, Харьков
Дякував (ла) 176 Подякували 163
Хочу електротранспорт: tesla roadster 2




Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#120491Повідомлення 21 лип 2021, 14:42 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ярославль
Дякував (ла) 0 Подякували 202
Мій електротранспорт: ВАЗ-2108 гибрид
Не совсем Тесла, но мотор от нее.
Капиталка электромотора от Теслы.
Додаткові файли:
Капиталка.jpg
Капиталка.jpg [ 156.9 КБ | Переглядів: 2206 ]





Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#135303Повідомлення 20 груд 2023, 22:29 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
багато про Теслу говорили балакали, вирішив я таки придбати і впевнитись особисто в її перевагах. Придбав рестайлінгову Модел С, 2016 року дуал моторс, 75 кВт\г батарея, зараз дилема продавати Шевроле Болт, або продати саму Теслу. Переваги і недоліки Тесли можу усвідомити лише в порівнянні з Шевроле Болт, хоча зрозуміло що це автівки різних класів і як би не варто їх порівнювати, але зараз в мене їх дві і треба зробити правильний вибір.
-Переваги Тесла в порівнянні з Шевроле Болт:
1. Презентабельність. Хоча для мене це не має принципового значення, я не бізнесмен і не хлопець на виданні.
2. Наявність автопілоту. Поки не знаю як часто і чи буду взагалі використовувати цю функцію, перші враження так собі, незвично і сцикотно))).
3. Чудова динаміка, хоча і не дуже сильно відрізняється від Болта, от це моє, інколи люблю наступити.
4. Просторий салон і багажник, хоча це в свою чергу спричиняє певні незручності.
5. Є додаток в якому можна дистанційно керувати функціями, слідкувати за процесом заряджання.
6. Давня мрія, хоча і не розумію зараз чи варто було мріяти.
-Недоліки Тесла в порівнянні з Шевроле Болт:
1. Завеликі габарити, на 20 см ширше і на 80 см довше за Болта. Складнощі з паркуванням і заїздом в гараж. В гараж ледь влазить по довжині, незручний виїзд, доводиться в декілька прийомів.
2. Завеликий росход електроенергії, без клімата 22-23 кВт\г на 100км, з кліматом до 30 кВт\г і більше на 100 км, і невідомо куди дівається енергія коли авто просто стоїть, може хтось пояснить в кого є досвід з цього приводу.
3. Вживані Тесли мають досить багато проблем, починаючі з ходової, а також вилазять помилки на екран, в мене вісить "скоро потрібно буде поміняти запобіжник батареї", як приклад.
4. Незручно сідати і виходити з авто, хоча є пам'ять сидінь і там є функція "зручний вхід". В Болті набагато зручніше бо немає високого порогу через який необхідно перекидати ногу.
5. Немає функції керування однією педаллю, що є в Болті. В Теслі слабка рекуперація(суб'єктивно після експлуатації Болта протягом 3.5 років), є відкат назад при зупинці на підйом, треба натисканням на педаль гальма активізувати стояночні гальма.
6. Відкривання зарядного порту можливе лише через меню на екрані, не можливо ззовні, я постійно забуваю і доводиться щоразу повертатися в салон щоб відкрити.
Ось такі мої суб'єктивні враження від Тесли. Ну тобто я не в захваті з причини тривалої есплуатації Болта, якби то був Ліф чи Сітроен Саксо то було б набагато цікавіше. Можливо хтось зі мною не погодиться, а можливо комусь буде корисна данна інформація.
Поки що не можу розібратися як налаштувати щоб при підході до авто відкривалися всі двері а не тільки водійська, можливо десь в налаштуваннях можливо збільшити потужність рекуперації, бо я так і не знайшов. І можливо хтось знає як активізувати функцію управління однією педаллю на кшталт як у Болті, бо також не знайшов як.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#135412Повідомлення 01 січ 2024, 09:08 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6733 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
Щось в світі коїться з саморобниками, но я теж поміняв Кенгу2001 як повербанк на колесах на Теслу С дорестайл 85кВтг задній привід. Залишок батареї 76%.
В мене правильний екземпляр по зарядкам - є Chademeo, CCS2, Type2 22кВт. Це величезна перевага, яку відчув, коли нещодавно їздив на неї у Донбас (сказати, що вона там за 20км від фронту дивно виглядала - нічого не сказати).

По пунктами переваг згоден з усім, крім автопілоту - в мене його нема. На дорестайл таке не ставили.

По пунктам недоліків згоден зі всім крім педалі і зарядного поту. В мене педаль газу включає рекуперацію. Але так, рекуперацію хотілось би вище, ніж ці 60кВт. І є протиоткатна система, коли на підйомі бросаш гальма, а газ ще не встигаєш натиснути. Зарядний порт відкривається ще з додатку або дуже довгим натиском на кнопку заднього багажника брелока. Про то як налаштувати відкривання дверей є в інструкції на сайті Тесли.

Конкретно в мене в батареї був відірваний (перегнивший) дріт до комірки від БМС. Тому її продали як не на ходу. І я вже бачу, що в батарею доведеться лізти ще раз - більш за все, що є ще одна слабка комірка.

P.S. Але саморобок навіть навпаки, почав робити ще більше ніж раніше. Так що мене у клубі ви так просто не позбудетесь :mrgreen:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Tesla Model S
#135454Повідомлення 07 січ 2024, 01:02 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 129 Подякували 383
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt 2014,Chevrolet Bolt 2017
Хочу електротранспорт: Tesla Model S
Stalker_W писав(ла):
...Але так, рекуперацію хотілось би вище, ніж ці 60кВт...

рекуперація то є, але немає керування однією педаллю, тобто коли гальмуєш рекуперацією немає повної зупинки, треба натискати на гальма щоб авто поставити на ручне гальмо.

_________________
загальний пробіг на електротязі більше 200 тис.км км
http://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?f=28&t=184


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 127 ]              На сторінку Пред.  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 27


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group