Поточний час: 28 бер 2024, 10:53

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.
Автор Повідомлення
#114365Повідомлення 18 січ 2021, 12:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
lu4 писав(ла):
практически все не указали на то что у большинства редукторников нет рекуперативного торможения

А нужно разве акцентировать внименине на столь очевидных вещах?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114368Повідомлення 18 січ 2021, 13:18 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 287 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Kozak писав(ла):
В планах батарею и контроллеры переместить в нижний треугольник рамы, сместить центр тяжести вниз.

Центр тяжести це мабуть основна проблема електро вела ,батарея і контролери мають незначну вагу порівняно з велосипедистом а він дає центр ваги навіть вище сідушки.На 28 колесах по асфальту (майже рівному)40км наче і нормально а на 20км в ямку -пару шпиць тому що як виявилось трохи були підточені цепкою .Обїзжати ці ямки небезпечно, центр ваги дуже ускладнює маневри, включаю віртуальну другу вона дає швидкість 25км.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114370Повідомлення 18 січ 2021, 13:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
14g спицы дешевые или неравномерно натянутые постоянно будут лопаться. Те же сапим, дтсвисс хорошо ходят на дх великах

На счёт центра масс - перенос даже 300-500втч батареи с багажника в треугольник кардинально меняют ощущения при езде!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114373Повідомлення 18 січ 2021, 15:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
карабас. б. писав(ла):
Центр тяжести це мабуть основна проблема електро вела, батарея і контролери мають незначну вагу порівняно з велосипедистом а він дає центр ваги навіть вище сідушки.
Центр ваги доволі таки суттєво впливає, бо сам велосипедист може балансувати на педелях, зміщюючись в стророни чи вперед-назад. І його вага майже не впливає на динамічну стійкість велосипеда, якщо звичайно не сидіти на сідушці, а балансувати при проїзді через завади. А ось додаткова навіть незначна вага, суттєво впливає на стійкість.
Тому зміщеня центру ваги блище до землі, буде чудово відчуватися в керуванні.
Andriyko писав(ла):
На счёт центра масс - перенос даже 300-500втч батареи с багажника в треугольник кардинально меняют ощущения при езде!
Вага батареї на багажнику, дуже впливає на керованність, дійсно значно краще її розміщувати в трикутнику рами, навіть вгорі, ефект дуже помітний.
карабас. б. писав(ла):
На 28 колесах по асфальту (майже рівному)40км наче і нормально а на 20км в ямку -пару шпиць тому що як виявилось трохи були підточені цепкою .Обїзжати ці ямки небезпечно, центр ваги дуже ускладнює маневри, включаю віртуальну другу вона дає швидкість 25км.
Мені теж значно більш подобаються велосипеди на 28 колесах, на 26-х якось не зовсім комфортно, може замалий.
Просто попалася підходяща металева рама під 26, на 28-х всі алюмінієві в наявності були.
Andriyko писав(ла):
14g спицы дешевые или неравномерно натянутые постоянно будут лопаться. Те же сапим, дтсвисс хорошо ходят на дх великах
На фото спиці 2,6мм (12g), взагалі на мотор колеса треба ставити не менш ніж 2,4мм (13g).


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114928Повідомлення 07 лют 2021, 20:25 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
Всем привет.

Сразу начну с вопроса: надо выбрать между mac6t и директдрайвом 1,5 кВт (какого производителя не суть), которое будет спицеваться в вело обод на 20" с резиной мото 3.50-16, это где-то 610 мм в реальном внешнем диаметре.

Я бы наверно и не мучался выбором и брал бы mac6t не задумываясь, но директдрайв на 1,5 кВт в два раза дешевле.

При этом по моим подсчётам директдрайв в моих условиях выдаст в лучшем случае чуть больше 40км/ч, mac6t вроде как больше 50км/ч.

При этом абсолютно не понятно будет ли 1,5 кВт директ тянуть как минимум не хуже моего текущего 500вт редукторника на обычной алю раме, который в 26" 2.50 колесе везёт меня в любую гору, но больше 43км/ч при 48v не едет сколько тока в него не лей - разогреть можно, а вот разогнать выше нет.

Для текущего проекта рама стальная с мощным дропаутом, батарея 22ач tesla 48v - так сложилось, что она уже есть и вокруг нее все и вертится - покупал деду на вел ее вместо свинца, но так случилось что он использовал ее 0 раз и по состоянию здоровья уже никогда ею не воспользуется :( продавать не стал, строю байк вокруг нее, пока на этапе примерки покр к дискам и колес к раме, дальше надо решать с МК.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114937Повідомлення 07 лют 2021, 23:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
ДД в 20ом колесе - вообще идеальный вариант! И тяга и скорость нормальная. А хочется больше скорости - лучше поднять напряжение. ДД куда лучше переносит форсировку, но аккум у вас такой, что хватит 1квт вливать в него с головой, на полную раскрыть потенциал мотора можно, когда батарейка будет раза в два больше. Мак раньше перегреется, плюс там шестернни и фривил, который ооочень любит крякать в самый неподходящий момент от форсировок, на самом деле мак - это 500вт мотор и не более. Я бы мак не взял даже при однаковой цене с ДД. А ещё есть рекуперация, так что сэкономите не только на моторе, а ещё и на колодках, бонусом может пару процентов пробега добавите, не более. Если производитель не дешманский китай - то норм, лучше сразу обмотки пролачить, а то китаёзы лака жалеют. Единственное, что может в нем поломаться при нормальной эксплуатации - это подшипники и ржавчина может появиться (впрочем как и у редукторника, но там ещё и редуктор крякнет быстрее), всё, больше нечему ломаться банально!

Какой вообще смысл использовать 6т мак - я не понимаю, он дороже, мощи меньше, ещё пойму 12Т, чтобы тяга была, но брать 6Т, когда есть возможность поставить ДД надежный как АК47 - ну не понимаю я тех людей


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114955Повідомлення 08 лют 2021, 14:44 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
Я ж чего и спросил :) Опыта директдрайва нет, редукторник на 500вт мне "зашёл" на первом байке. На втором первая мысль была про директ, но потом начал считать по скорости и чёт мало вышло :) а Гуглом гуглил и именно такого сравнения не нашел: или с бафангом сравнивают или со слабыми директами. Как минимум, если "не зайдет" директ можно его продать и поставить mac, цена и возможность форсировки/надежность - сильный аргумент в пользу директа.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114958Повідомлення 08 лют 2021, 15:19 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
Для велокомпонентов 40, ну 45 - максимум, всё, что выше - уже просто страшно, да и резина не рассчитана на такие скоростя большие (как любят некоторые на велорезине под 60-70 поганять) и есть банально риск разложиться пореди дороги на велокомпонентах, не говоря уже возрастающем квадратично скорости расходу, батарейки 20ач просто не хватит ездить быстрее - и батарейка выдохнется как по заряду так и по ресурсу и далеко не удешь. Да и вообще лучше медленно ехать, чем потом быстро толкать, если батарейка не большая.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114961Повідомлення 08 лют 2021, 16:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
В 20" колесе разогнать редукторник до 50 может стать большой проблемой, большие электрические обороты требуют специальной скоростной версии контроллеров (и их не зря выпускают), дешевые упираются в производительность процессора и с определенных оборотов на прирост напряжения не отвечают приростом оборотов. Так что с этого боку надо подходить поосторожнее.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114963Повідомлення 08 лют 2021, 16:31 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
Вспомнил ещё! Слышал, что с маком не все контроллеры даже работают, что-то вроде из-за erpm.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114973Повідомлення 08 лют 2021, 21:41 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
Про скоростные контроллеры спасибо за идею, я этого нюанса не знал - можно будет уточнить.

На директе получается два вопроса ещё в которых есть сомнения: спицевать в 20" придётся радиально, при этом широкие мясистые диски пистонированные - не понятно насколько толстую спицу туда удастся поставить, их же не рассверлить.

Также для регена придется что то колхозить на тормозные ручки гидрачей датчики холла или герконы - не разбирался ещё что там контроллер попросит.

Ну и до 10го числа только доедут все компоненты колеса, чтоб можно было узнать соберётся ли этот Франкенштейн: 20" бмх широкий мясистый диск + мото резина 3.50-16 с мотокамерой, ну и финальная примерка в раму. Такое впечатление, что я первый такое колесо собираю - инфы нет вообще, единственное в нете нашел, что нормально собирается 2.50/85-16 мопедная на 20 вело обод. Получается или 3.50-16 на велообод 20" плохая идея или непонятно, почему нет инфы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114977Повідомлення 08 лют 2021, 22:06 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
В чаті спілкувався з людиною яка до цього катала на маках кіловатний а тепер на дд 3 кВт. З його слів дд потужніший , швидший.
Але є суттєвий ньюанс - батарея і контролер значно потужніші. Пакети зібрані в 2п . Зі своїм маком кіловатним я можу виїхати на батці 14ач 48в і контролером навіть на 29 А і прицьому нормально поганяти. З потужним дд так вже не вийде. Треба купляти значно потужнішу батарею , і відповідно треба її ще закріпити.
На фото 17" диск заспицований з маком 1000вт в 2 !!! Хреста. В 20" вело ( 16"мото) в 1 хрест повинно заспицюватись.


Додаткові файли:
IMG_20201101_120014.jpg
IMG_20201101_120014.jpg [ 569.54 КБ | Переглядів: 3521 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114978Повідомлення 08 лют 2021, 22:16 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Andriyko писав(ла):
Вспомнил ещё! Слышал, что с маком не все контроллеры даже работают, что-то вроде из-за erpm.

Кіловатний мак з заводу зроблений трикутником. Опір обмотки мабуть менший. Пробував з контролерами 450/500/600 вт не хоче їхати, контролер пищить не своїм голосом, видно спрацьовує якийсь захист.
Починає працювати з контролером від 29 А 800 вт і вище. Принаймі з тими які в мене є на продаж. 800 вт синусний , з маком працює як в синусі так і в звичайному режимі ( примусово можна перевести)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114979Повідомлення 08 лют 2021, 22:22 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
IoN1 писав(ла):
На фото 17" диск заспицований з маком 1000вт в 2 !!! Хреста. В 20" вело ( 16"мото) в 1 хрест повинно заспицюватись.


А який зовнішній діаметр колеса вийшов, який саме мак "скільки"Т, і яка швидкість?

3квт точно не мій варіант без 60вольт нема чого ставити - буде реальних півкіла потужності, а я аккум перебирати поки не планую. Та і на 3 кВт то вже як на мене повноцінний electric enduro, а я все ж хочу щось легше, тому вибір саме між маком и 1,5квт дірект.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#114980Повідомлення 08 лют 2021, 22:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
Діаметр треба заміряти, на фото колесо стоїть в стандартній вилці мопеда Верховина / Карпати . Тобто трохи більше за рідне карпатовстке колесо 16". Менше ніж 26 вело, може таке як 24 вело.
Намотка 8т, джипиес на телефоні показує по різному 40/45/ інколи навіть 50 км/год. Яка швидкість насправді не кажу, сльози з очей коли їду на весь газ. 29а дещо мало , мотор не повністю розкривається. 33а 1000 вт контролер їде краще, але батарейці не дуже гарно.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 83 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4, 5, 6  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 29


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group