карабас. б. писав(ла):
Центр тяжести це мабуть основна проблема електро вела, батарея і контролери мають незначну вагу порівняно з велосипедистом а він дає центр ваги навіть вище сідушки.
Центр ваги доволі таки суттєво впливає, бо сам велосипедист може балансувати на педелях, зміщюючись в стророни чи вперед-назад. І його вага майже не впливає на динамічну стійкість велосипеда, якщо звичайно не сидіти на сідушці, а балансувати при проїзді через завади. А ось додаткова навіть незначна вага, суттєво впливає на стійкість.
Тому зміщеня центру ваги блище до землі, буде чудово відчуватися в керуванні.
Andriyko писав(ла):
На счёт центра масс - перенос даже 300-500втч батареи с багажника в треугольник кардинально меняют ощущения при езде!
Вага батареї на багажнику, дуже впливає на керованність, дійсно значно краще її розміщувати в трикутнику рами, навіть вгорі, ефект дуже помітний.
карабас. б. писав(ла):
На 28 колесах по асфальту (майже рівному)40км наче і нормально а на 20км в ямку -пару шпиць тому що як виявилось трохи були підточені цепкою .Обїзжати ці ямки небезпечно, центр ваги дуже ускладнює маневри, включаю віртуальну другу вона дає швидкість 25км.
Мені теж значно більш подобаються велосипеди на 28 колесах, на 26-х якось не зовсім комфортно, може замалий.
Просто попалася підходяща металева рама під 26, на 28-х всі алюмінієві в наявності були.
Andriyko писав(ла):
14g спицы дешевые или неравномерно натянутые постоянно будут лопаться. Те же сапим, дтсвисс хорошо ходят на дх великах
На фото спиці 2,6мм (12g), взагалі на мотор колеса треба ставити не менш ніж 2,4мм (13g).