Егорка писав(ла):
хочу кинути ще на перед таке ж колесо, може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.
Микола 60+ писав(ла):
Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую)
Потрібна лише одна ручка газу. Дві батареї теж не потрібні, достатньо мати одну, але якісну.
Теж спочатку думав, що буду їздити на одному двигуні, а в гору вмикатиму другий.
В реальності виявилося, що краще завжди їздити на двох.
Навіть по рівних ділянках, бо два двигуни завжди працюють в легших режимах ніж один.
Вони будуть менше грітися та матимуть менші механічні навантаження - більйший ресурс.
Також буде ліпша динаміка розгону, краща керованість та проходимість, вищий КПД.
Ємність батареї, практично використовується одинаково, що з одним що з двома двигунами.
Тому вважаю зовсім не доречним, при двох двигунах, їздити на одному.