Поточний час: 18 квіт 2024, 07:54

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115158Повідомлення 13 лют 2021, 10:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Хто шо скаже,маю мк 350вт,36в,заднє,редуктор,буває треба поїхати на "дальняк",траса комбінована,по дорозі звичайно помагаю ножками і в крейсерному режимі,і під горки,але бувало,не вистачало заряду,були і поломки,може вже і були такі теми,але все ж!:хочу кинути ще на перед таке ж колесо,може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.,заміну мк на потужніше не пропонувати!!)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115165Повідомлення 13 лют 2021, 11:55 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
Да! Полный привод - это всегда плюс к надежности! А ещё и экономичней будет, особенно под горки, чем ехать на одном моторе, потому что нагрузка распределяется. А чтобы заряда хватило - или добавляем батарей или берем зарядку и включаем социальные навыки! Хотя зарядку всегда с собой не помешает брать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115314Повідомлення 16 лют 2021, 16:06 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Егорка писав(ла):
Хто шо скаже,маю мк 350вт,36в,заднє,редуктор,буває треба поїхати на "дальняк",траса комбінована,по дорозі звичайно помагаю ножками і в крейсерному режимі,і під горки,але бувало,не вистачало заряду,були і поломки,може вже і були такі теми,але все ж!:хочу кинути ще на перед таке ж колесо,може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.,заміну мк на потужніше не пропонувати!!)

Цікавий варіант. Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую) Але зважити плюси і мінуси і вирішувати Вам.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115317Повідомлення 16 лют 2021, 16:47 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Poltava
Дякував (ла) 40 Подякували 122
Мій електротранспорт: Chevrolet Volt
На 2 мк використовують одну ручку.
Тай батарея одна , зібрана з чималеньких пакетів чи призматиків.
В Полтаві є повнопривідний вел, переднє 500 вт редукторне, заднє не пам'ятаю яке, кажись редукторне. На перед добавили редукторне щоб по бездоріжжю і в гору краще їхати.
На повному приводі по багнові і по горах саме те. Власник задоволений. Принаймі зараз виїжджає там де раніше не міг. Контрік один синус 800 вт а інший 450 вт синус.
Як по мені для звичайного використання вистачає і одного редукторного, правда в мене не має великих підйомів , Тай педалей не маю. Для любителів гострих відчуттів і великих швидкостей - електромото, там і швидкість і потужність. не дуже вдала ідея на простому електровелосипеді їхати зшвидше ніж 40 км/ год.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115322Повідомлення 16 лют 2021, 19:23 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Егорка писав(ла):
хочу кинути ще на перед таке ж колесо, може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.
Микола 60+ писав(ла):
Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую)
Потрібна лише одна ручка газу. Дві батареї теж не потрібні, достатньо мати одну, але якісну.
Теж спочатку думав, що буду їздити на одному двигуні, а в гору вмикатиму другий.
В реальності виявилося, що краще завжди їздити на двох.
Навіть по рівних ділянках, бо два двигуни завжди працюють в легших режимах ніж один.
Вони будуть менше грітися та матимуть менші механічні навантаження - більйший ресурс.
Також буде ліпша динаміка розгону, краща керованість та проходимість, вищий КПД.
Ємність батареї, практично використовується одинаково, що з одним що з двома двигунами.
Тому вважаю зовсім не доречним, при двох двигунах, їздити на одному.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115333Повідомлення 16 лют 2021, 22:03 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
IoN1 писав(ла):
не дуже вдала ідея на простому електровелосипеді їхати швидше ніж 40 км/ год.

Повністю згоден. У мене максималка 35 км/год. цілком достатньо. Я вже побував у дтп (по вині водія, що мене підрізав). Результат - 2 тижні у лікарні і ще тиждень на лікарняному :( . А на більшій швидкості... страшно подумати...

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115334Повідомлення 16 лют 2021, 22:12 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Kozak писав(ла):
Егорка писав(ла):
хочу кинути ще на перед таке ж колесо, може навіть 250вт,акум буде і на заднє,і на переднє окремо,відповідно контролери і ручки газа також,а по дорозі комбінувати стилі,і думаю під горки без педалей піде,дальність заїзду збільшиться і т.д.
Микола 60+ писав(ла):
Повний привід, звичайно плюс. Окремий акумулятор на кожний двигун - теж. Їхати можна на одному, коли закінчиться, перемкнутись і доїхати на другому. Під гору і на важких ділянках вмикати обидва. Мінуси це складність, незручність (дві окремі ручки газу якось не по феншую)
Потрібна лише одна ручка газу. Дві батареї теж не потрібні, достатньо мати одну, але якісну.
Теж спочатку думав, що буду їздити на одному двигуні, а в гору вмикатиму другий.
В реальності виявилося, що краще завжди їздити на двох.
Навіть по рівних ділянках, бо два двигуни завжди працюють в легших режимах ніж один.
Вони будуть менше грітися та матимуть менші механічні навантаження - більйший ресурс.
Також буде ліпша динаміка розгону, краща керованість та проходимість, вищий КПД.
Ємність батареї, практично використовується одинаково, що з одним що з двома двигунами.
Тому вважаю зовсім не доречним, при двох двигунах, їздити на одному.

Теж абсолютно згоден. У мене один двигун, передній редукторний 350 Вт, 48 В. Задній привід чисто педальний. То ж і прохідність добра, і доїхати на педалях не важко коли акум розрядиться. На старті, на підйомах і важких ділянках допомагаю педалями.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115336Повідомлення 17 лют 2021, 00:51 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Днепропетровск
Дякував (ла) 5 Подякували 47
Микола 60+ писав(ла):
Повністю згоден. У мене максималка 35 км/год. цілком достатньо. Я вже побував у дтп (по вині водія, що мене підрізав). Результат - 2 тижні у лікарні і ще тиждень на лікарняному :( . А на більшій швидкості... страшно подумати...

Каждый раз надеваю экип, когда выезжаю и молюсь, чтобы он не пригодился. Падать даже на околонулевой скорости без наколенника очень печально.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115404Повідомлення 19 лют 2021, 22:58 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Гайсин
Дякував (ла) 46 Подякували 1
Мій електротранспорт: Эвел полнопривод гибрид
Хочу електротранспорт: Тесла)
Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115405Повідомлення 19 лют 2021, 23:06 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Егорка писав(ла):
Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного?

:mrgreen: якщо плануете їздити одночасно на двох двигунах то потрібно і АКБ мощніше. 20-25Аг.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Полнопривод-гибрид или не стоит?
#115428Повідомлення 20 лют 2021, 15:25 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
Егорка писав(ла):
Ок,для мого контра17А і мк350,при напрузі 36,кажуть,саме норм підійде акб 12-14Аг,а одночасно для двох мк,що,ресурс буде майже такий як для одного?

Думаю, з двома двигунами пробіг буде менший, але не в 2 рази. У мене акумулятор літій-ферумфосфатний, 48 В, 20 Аг. Часом з повної зарядки проїжджаю 60 км. часом 85 км. в середньому-70км. Залежить від багатьох факторів.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 11 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 22


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group