Микола 60+ писав(ла):
Досвіду роботи з акумуляторами раніше не мав. Тому були сумніви що мій працює з повною віддачею. То ж перед новим роком розібрав акумулятор, купив тестер ємності і провів перевірку кожої банки. Розряджав струмом 7,5 А. Отримав ось такі результати.
№ Ah
1 24,73
2 23,80
3 23,80
4 23,60
5 23,59
6 23,27
7 23,25
8 23,12
9 23,03
10 22,95
11 22,90
12 22,88
13 22,86
14 22,70
15 22,37
16 21,80
А тапер питання до знавців, чи це нормальні результати, чи потрібна заміна слабких банок, і скільки на цьому можна виграти? Чи потрібно міряти ще і внутрішній опір і як це правильно зробити? Чи збирати і їздити далі так як є, що порадите?
Це ви дані так по сортували по зменшенню, чи такі результати отримали?
Нормальна ємкість банок, не потрібно їх вдосконалювати. При вашому 350Вт двигуні внутрішнім опором можна не заморочуватись. Для довгого життя банок не заряджайте їх до 100% і не розріджайте в 0%, це для них шкідливо. Краще тримати в діапазоні 25-85%. Літій не має єфекту пам'яті, тому часті підзаряди йому не страшні. Краще два рази зарядити по 50% в середині діапазону, ніж один раз 0-100%.
Про акумулятори трохи можна почитати в темі
viewtopic.php?f=32&t=2151Якщо у вас нема БМС з балансуванням, то важливо періодично контролювати напругу на кожній банці, щоб вони випадково не вийшли за свої межі робочої напруги. А це за звичай стається при повному заряді і повному розряді.
Поки у вас батарея розібрана, можна зробити балансування банок методом з'єднити всі паралельно на добу, але перед цим всі повинні бути заряджені приблизно однаково.