Поточний час: 18 квіт 2024, 11:23

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 36 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116718Повідомлення 23 бер 2021, 15:36 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
Сьогодні відкрив сезон мхус 15 в 28ободі переднє з місця завжди з пробуксовкою і максималка по рівному до 40км що занадто для простого вела.Але їздив зранку а зараз сніг валить шо дурний.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116738Повідомлення 24 бер 2021, 00:02 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 16 Подякували 0
Ioan85 писав(ла):
Для електровелосипеду шукайте гірський велосипед на 26" Ідеально підходять для електрофікації б\у кінця 90х початок 2000 років зі стальною рамою і коштують не дорого. Ще якщо рульовий стакан буде в рамі 1.1/8" та вертикальний дропаут буде ідеально. По двигуну MXUS XF08 350 ват, або MXUS XF15 500 ват

Суть в тому, що хочу велосипед з прямою посадкою. Вже маю гірський велосипед (Giant talon 2). На недовгі дистанції норм, але добиває мене посадка нахилена вперед, вже і кермо через перехідник підняли і роги поставили, всерівно руки втомлюються. А на цьому Дорожніку в магазині посидів, те що треба + там ще кермо можна підняти. Подивлюсь може є схожі моделі, щоб мотор-колесо назад поставити. Все ж таки хочу 500вт, бо я не маленький і не легенький + ще щось в рюкзак чи на багажник покласти.
На роботу добираюсь з Рясне і часті ранкові корки вже трохи підзадовбали + ковід, не хочу зайвий раз в маршрутці їхати (хоч на днях і перехворів). А велосипед ще й електро для Львова те що треба, мабуть ще краще, ніж мотоцикл (на ньому теж їздив), бо можна взагалі кругом пролізти + велодоріжок вже не мало в місті.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116750Повідомлення 24 бер 2021, 11:04 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
Зробити вертикальну посадку на гірському велосипеді нескладно - поставте довший виніс від складного велосипеда. ;)
І правильно вам радять - 500 Вт мотор при вазі під 140-150 кг на перед краще не ставити. Да і взагалі вам для їзди на роботу чи потрібен 500?
Мої 110 кг 350 ватний мотор тягає зі швидкістю біля 20 км/год. З горки йде і до 30, але така швидкість на велі без амортизації просто лячно )))


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116754Повідомлення 24 бер 2021, 11:55 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
modern89 писав(ла):
Суть в тому, що хочу велосипед з прямою посадкою. Вже маю гірський велосипед
Я был в вашей ситуации, был прошлый байк на 26 колесах, я заменил вилку и колесо на 29", посадка выровнялась и проходимость выросла, заодно и педальки стали подальше от опасной близости от земельки (у меня когда то на глазах кум опасно притерся к бровке и хватило ума крутить педали, прикольно так педалькой на бордюр наступил, байк подбросило знатно, чуть не катапультировало с байка нафик :D ).
А еще я ставил себе такую диковину дивную, как амортизационный вынос руля. Не зря раньше была пословица "в Греции все есть", так как купил в греции на ебей, аж за 60уе. По итогу хрень бесполезная, и с непривычки даже опасная. Мелкую тряску не устраняет совершенно, а вот при спрыгивании с бровки гарантирует непередаваемые ощущения с подкатом бубенцов под самый кадык, так как руль резко ныряет. В общем снял, и дето оно валяется.
Реальный же эффект расслабона для рук дает только дополнительная масса на руле, при наличии амовилки, я батарею на руль вешаю.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116757Повідомлення 24 бер 2021, 12:53 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
modern89 писав(ла):
Суть в тому, що хочу велосипед з прямою посадкою.
З прямою посадкою велосипедів багато тим більше у Львові .Вибрали на ОЛХ декілька варіантів поїхали подивились (за пробу вас ніхто лаяти небуде)може щось і підберете.Окрім того різних рулів і виносів безліч . як приклад -алюмінієвий широкий новий .


Додаткові файли:
DSC_0304-600x550.jpg
DSC_0304-600x550.jpg [ 10.4 КБ | Переглядів: 4796 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116759Повідомлення 24 бер 2021, 14:19 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
modern89 писав(ла):
А на цьому Дорожніку в магазині посидів, те що треба + там ще кермо можна підняти. Подивлюсь може є схожі моделі, щоб мотор-колесо назад поставити. Все ж таки хочу 500вт, бо я не маленький і не легенький + ще щось в рюкзак чи на багажник покласти.
На роботу добираюсь з Рясне і часті ранкові корки вже трохи підзадовбали + ковід, не хочу зайвий раз в маршрутці їхати (хоч на днях і перехворів). А велосипед ще й електро для Львова те що треба, мабуть ще краще, ніж мотоцикл (на ньому теж їздив), бо можна взагалі кругом пролізти + велодоріжок вже не мало в місті.

Якщо любите "гратися у конструктор", то можливо дійсно краще підібрати б/в раму і інші комплектуючі, як тут хлопці радять, і вийде дешевше. А якщо ні, то Дорожнік хороший варіант. Не зважаючи на відсутність амортизації я їжджу по місту 30-35 км/год. (в основному) і не відчуваю жодного дискомфорту. Так, потрібно слідкувати, щоб не вскочити в яму на швидкості. На поганій дорозі повільно, де 20, де 10... Передній мотор дає перевагу на грунтовій дорозі, бо є ще задній педальний привід і виходить повнопривідний всюдихід. Але мотор на перед більше 350 Ватт дійсно ставити не варто. Його цілком вистачає, а з допомогою педалей долаються будь-які підйоми і важкі ділянки шляху.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116783Повідомлення 25 бер 2021, 00:04 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 16 Подякували 0
alex_day писав(ла):
Зробити вертикальну посадку на гірському велосипеді нескладно - поставте довший виніс від складного велосипеда. ;)

Можете якесь посилання кинути, як цей виніс виглядає?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116784Повідомлення 25 бер 2021, 00:18 
Не в мережі

Звідки: Львів
Дякував (ла) 16 Подякували 0
А 350-ку двигун в той Дорожнік можна на перед чи всерівно не варто?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116786Повідомлення 25 бер 2021, 06:03 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
modern89 писав(ла):
alex_day писав(ла):
Зробити вертикальну посадку на гірському велосипеді нескладно - поставте довший виніс від складного велосипеда. ;)

Можете якесь посилання кинути, як цей виніс виглядає?

Вони різні є.
Самий дешевий варіант для різьбових - як звичайний, просто довший - https://prom.ua/p508952115-vynos-rulya-dlinnyj.html
(Це для дюймового, але якщо пошукати, то є подібні і для 1 1/8)
Є з механізмом складання - https://facebike.com.ua/vynos-rulya-pride-stm-07-41.html (це як раз для 1 1/8 безрізьбової, на алієкспресі бачив вдвічі дешевше, а якщо під дюймову, то втричі).
Є ще різні варіанти - для 1 1/8 різьбової можна поставити виніс з регулюванням і підняти його вгору - https://prom.ua/p975258108-vynos-reguliruemyj-promax.html
Ще є така штука, як подовжувач штока вилки -https://t5.com.ua/ua/p757269219-udlinitel-shtoka-vilki.html
Він менше додає висоти розташування керма, але може персонально вам, якщо поставити високе кермо, як радили вище, цього і вистачить.
Як бачите є безліч варіантів ;) забезпечення вертикальної посадки без купівлі сумнівних рам "Дорожника". Персонально я дуже їм не довіряю - краще брати старі рами, навіть непопулярній серед "прошарених" велосипедистів "Україні" і то довіри в плані міцності більше.

PS. До речі для рам без амортизації є ще така цікава штука - https://rinsten.com/
Це до речі Київська контора, хоча сайта українською чомусь не має. Сам не використовував, по але купляв батькові - він сказав, що на електровелі з ним дуже зручно


Востаннє редагувалось alex_day 25 бер 2021, 11:41, редаговано 1 раз.

Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116787Повідомлення 25 бер 2021, 07:54 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
modern89 писав(ла):
А 350-ку двигун в той Дорожнік можна на перед чи всерівно не варто?

У мене стоїть, в смислі 350 W на передній вилці без жодних підсилювачів дропаутів. Рама у мене алюмінієва, але вилка стальна і сам дропаут 4 мм. Я впевнений, він і 500 витримає, просто мені більше не потрібно. Більше 35 км/год на велосипеді дійсно небезпечно.

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116788Повідомлення 25 бер 2021, 08:02 
Не в мережі

Звідки: м. Луцьк
Дякував (ла) 10 Подякували 9
Мій електротранспорт: електровелосипед
alex_day писав(ла):
Як бачите є безліч варіантів ;) забезпечення вертикальної посадки без купівлі сумнівних рам "Дорожника". Персонально я дуже їм не довіряю - краще брати старі рами, навіть непопулярній серед "прошарених" велосипедистів "Україні" і то довіри в плані міцності більше.

Врешті нічого немає абсолютно надійного, довіряти чи не довіряти - особиста справа кожного. Я своїй рамі довіряю. Креш-тест вже провів... {!_!}

_________________
Я не спец, просто хочу знати...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116790Повідомлення 25 бер 2021, 08:08 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: с,Малютянка
Дякував (ла) 289 Подякували 100
Мій електротранспорт: вело
Хочу електротранспорт: електро вел
modern89 писав(ла):
А 350-ку двигун в той Дорожнік можна на перед чи всерівно не варто?
Двигуни бувають різних фірм ,є такі що взагалі неварто купувати тому що пишуть більше ват чим є, також бувають з проводкою яка виходить з ладу дуже швидко.Маю МХУС 15 він важчий ніж інші моделі і різні продавани пишуть йому 350,400та навіть 500ват при подачі 48 вольт.Мій негріється ,напруга 36вольт акум . 12амп. годин на 2 режимі акума повинно вистачити приблизно на 40км.Більше ніж 20 непроїзжав тому розряжав тільки на половину.На гору потрібно помагати педалями тому що акум швидко розрядиться і швидкість дуже мала а з педалями він дуже впевнено і швидко долає всі підйоми.Якщо піску,болота немає то краще задній привід бо в передню вилку стає дуже щільно а якщо вилка пружинна то може і невлізти,.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116791Повідомлення 25 бер 2021, 08:12 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 286 Подякували 1007
Мій електротранспорт: >
Если не строить гоночную пулю, а вел с комфортной посадкой, то нету смысла покупать отдельно донор и комплект электрификации, ведь сейчас с европы навезено куча электровелов именно с комфортной посадкой (бабушковозов). Если бы у меня электровела не было, и задача стояла дотошнть до работы (я в разгар пандемии пешком за 55 минут доходил), то я бы купил готовый БУ электровел (только без батареи и контроллера, что бы перейдя на 48 вольт скорость мотора форсировать хотя бы до 40).
Пример (не реклама, нашёл первые попавшиеся):
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektrovelosiped-IDKJWiZ.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektrovelosiped-IDKYb2A.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/prodam-elektrovelosiped-IDKTv9U.html

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116792Повідомлення 25 бер 2021, 08:42 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Білогородка
Дякував (ла) 7 Подякували 20
-=TRO=- писав(ла):
Если не строить гоночную пулю, а вел с комфортной посадкой, то нету смысла покупать отдельно донор и комплект электрификации, ведь сейчас с европы навезено куча электровелов именно с комфортной посадкой (бабушковозов). Если бы у меня электровела не было, и задача стояла дотошнть до работы (я в разгар пандемии пешком за 55 минут доходил), то я бы купил готовый БУ электровел (только без батареи и контроллера, что бы перейдя на 48 вольт скорость мотора форсировать хотя бы до 40).
Пример (не реклама, нашёл первые попавшиеся):
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektrovelosiped-IDKJWiZ.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/elektrovelosiped-IDKYb2A.html
https://www.olx.ua/d/obyavlenie/prodam-elektrovelosiped-IDKTv9U.html

Перший так - з Європи, там буде мотор колесо 180-250 Вт, але дійсно підвищенням напруги можна підняти і потужність. Непоганий варіант для щоденного використання.
Другий та третій - це кітайці з старих. Відгуки про них добрі, але там, наскільки пам'ятаю, вже 60 вольт і мотори тягові. Тобто він вивезе не те 120, а і 300 кг, але швидкість буде невелика ( хоча на роботу їздити піде), головний недолік - вага, там щось під 50 кг. Якщо треба буде десь підняти - переставити, то дуже-дуже ой


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Створення електровелосипеду
#116805Повідомлення 25 бер 2021, 13:12 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
В первом веле похоже кареточный мотор,подобный вел , только на 26 колёсах делал в позапрошлом году. На первой скорости тянет шо дурной, а на третьей мою тушу 110кг разогнал до 30км.ч по прямой.Но клиент без аккума брал за 4200гр.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 36 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: Google [Bot] і гості: 14


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group