Поточний час: 29 бер 2024, 00:47

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ] 
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Электромобиль университета им.Даля
#117889Повідомлення 26 квіт 2021, 19:26 
Голова клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Донецьк => Ірпінь
Дякував (ла) 6736 Подякували 2480
Мій електротранспорт: Tesla S
Хочу електротранспорт: е-панцирник
В Северодонецке эвакуированный Восточно-европейский университет им.Даля (до войны место дислокации Луганск) студенты и преподаватели собрали электромобиль "Ева".
23 квітня відбулась презентація макету електромобіля на ім’я Єва. Проєкт виконується у Східноукраїнському національному університеті імені Володимира Даля групою науковців із залученням студентів університету та Сєвєродонецького політехнічного фахового коледжу.

Створення першого українського електромобілю, який за технічними характеристиками відповідатиме світовим стандартам і матиме покращені характеристики з безпеки і комфорту головна мета проєкту, над реалізацією якого працюють:

Олексій Целіщев – керівник групи, проректор з наукової роботи СНУ ім. В. Даля, доктор технічних наук, професор;
Марина Лорія - доктор технічних наук, професор;
Віталій Міллер - аспірант, провідний спеціаліст заводу BMW;
Роман Водяник - випускник СНУ ім. В. Даля.

На ринку електромобільного транспорту відбувається новий стрибок. Електромобілі є актуальною темою для стратегічного розвитку як автомобільного виробництва, так і країни у цілому. Перехід на електрокари перспективний, але його реалізація в світі поки що є досить складним процесом.

Сєвєродонецькі науковці створили макет електромобілю з покращеними характеристиками, за допомогою якого можна удосконалити технологію його виробництва та дослідити його роботу у реальних умовах. Він є цілком функціонуючим та в запропонованому вигляді здатний проїхати до 100 км та розвивати швидкість до 80 км/год. Швидкість обмежена програмно. Автомобіль оснащено еклектродвигуном, електробатареєю (конструкцією передбачено встановлення до двох батарей). Автомобіль має рамну конструкцію. Кузов автомобіля виготовлено зі склопластику.

Презентацію відвідав керівник Сєвєродонецької міської ВЦА Олександр Стрюк. Він подякував ректору Східноукраїнського національного університету ім..В.Даля Ользі Поркуян та всім учасникам проєкту за цей винахід : «Мені дуже приємно, що не тільки теоретичні знання високого рівня надаються університетом, а також є їх практичне вираження. Це дуже добре та позитивне починання, яке потребує уваги міста безпосередньо в напрямку економіки, пошуку фінансів та реалізації здійснення зазначеного проєкту. У нас з цим вишем є певні домовленості, які в подальшому ми будемо реалізовувати. У місті є Сєвєродонецьке агентство інвестицій та розвитку, яке займається пошуком інвестицій та має досвід по залученню міжнародних грантів для розвитку та розбудови Луганщини. Ми будемо інтенсивно працювати, щоб знайти додаткові джерела фінансування та розвивати цю мрію, оскільки вона спрямована у правильному напрямку: це екологія, зелена енергія, винаходи наших науковців. Хочу підкреслити, що можливості Східноукраїнського національного університету ім..В.Даля мене приємно здивували».



***Переваги запропонованого електромобілю:

замість традиційного несучого кузова – алюмінієва рама за технологією frame-space, на якій будуть встановлені елементи кузова та інші компоненти;
елементи кузова пропонується виготовляти з полімерного матеріалу, який не вимагає лакування і не піддається корозії, за технологією вакуумної витяжки. Це дозволяє суттєво, майже вдвічі, скоротити витрати на організацію виробництва та технічне обслуговування обладнання, що істотно впливає на кінцеву вартість електромобілю, і зменшити вагу автомобіля до 1100 кг;
виготовлення елементів кузова з полімерних матеріалів відкриває можливості для рециклінгу матеріалів, що використовуються при виробництві;
можливість встановлення сонячних батарей на дах і капот електромобілю, які будуть підзаряджати основну батарею і забезпечувати додаткових 0-30 км в день, що в міських умовах істотно впливатиме на витрату батареї і збільшує її ресурс;
можливість забезпечення електромобіля додатковою батареєю завдяки рамній конструкції. Це дозволить збільшить пробіг на одній зарядці до 500 км;
завдяки запропонованій технології виготовлення кузова електромобіль може використовуватися людьми з інвалідністю на інвалідних візках, не залишаючи самих візків. Педалі газу та гальма для цих категорій осіб будуть переміщені з ножною області в область керма;
унікальна система безпеки як для самого автомобіля, так і для пішоходів, велосипедистів тощо. Ця технологія запатентована і вперше буде використана в автомобільному транспорті;
при довжині 4 м автомобіль має абсолютно рівну підлогу довжиною 3.1 м та внутрішню висоту салону, яка дозволяє здійснювати будь-яку його трансформацію, починаючи від вантажного двомісного варіанта з корисним об’ємом, який відповідає повноцінному п’ятимісному автомобілю з розміром салону на рівні бізнес-седанів. Наявність додаткового джерела енергії та кліматичної системи разом з можливістю бистрої та легкої трансформації салону дозволяє реалізувати в запропонованому макеті електромобіля мобільний офіс, що є дуже актуальним в сучасних умовах.

Завдяки запропонованій «модульній платформі» базовий автомобіль можна буде за бажанням користувача достатньо легко перетворювати протягом експлуатації. Так, наприклад, може бути встановлена батарея та двигун більшої ємності або додаткова батарея, привід на два колеса доповнити до повнопривідної версії тощо за рахунок використання готових інженерних рішень, які легко будуть інтегруватися в базовий автомобіль.

Таким чином, група розробників пропонує новий підхід до виробництва електромобілів, що дозволяє отримати в малих габаритних розмірах недорогий конкурентний автомобіль з великим салоном, що має можливість трансформації та модифікації.Запропонований автомобіль може заповнити сегмент ринку бюджетних автомобілів вартістю від 12 000 дол. США.


https://sed-rada.gov.ua/novini-mista/u- ... 23-04-2021


Додаткові файли:
dsc_1376_0.jpg
dsc_1376_0.jpg [ 121.92 КБ | Переглядів: 3026 ]
dsc_1386.jpg
dsc_1386.jpg [ 130.32 КБ | Переглядів: 3026 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электромобиль университета им.Даля
#117898Повідомлення 26 квіт 2021, 21:15 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Харьков-České Budějovice
Дякував (ла) 723 Подякували 662
Мій електротранспорт: Citroen C-zero, Citroen Berlingo 24kWh
Молодцы учёные, вон даже могут со студентами и макет соорудить! На самом деле, конечно это всё как то по детски наивно выглядит. Интересно звучит уникальная алюминиевая рама по технологии Frame Space, если кто не помнит технология на которой Ауди строит свои алюминиевые кузова называется ASF- Audi Space Frame :ja: Ну и все эти нововведения уже давно засветились на разных автомобилях. И как вишенка на торте взятая с потолка цена. В сегодняшних реалиях сделать то что будет отвечать современным нормам и будет иметь хоть какой нибудь салон в кузове таких размеров не реально (про раму из алюминия вообще молчу). Может конечно там опять журналисты всё придумали, хотелось бы более серьёзный обзор, но боюсь что ничего интересного там нет. Хотя хорошо что у людей есть желание построить электромобиль, жалко что его скорее всего ждёт судьба Электры.

_________________
Наши конверсии- http://www.evlab.com.ua/


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электромобиль университета им.Даля
#117905Повідомлення 26 квіт 2021, 22:21 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Olaff писав(ла):
Хотя хорошо что у людей есть желание построить электромобиль, жалко что его скорее всего ждёт судьба Электры.

От 1500000+ , больше мы про это чуде не услышим )

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электромобиль университета им.Даля
#118729Повідомлення 24 трав 2021, 21:39 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кривой Рог
Дякував (ла) 150 Подякували 103
Мій електротранспорт: электроскутер AIMA 2кВт
Хочу електротранспорт: Tesla 3
Wuling MINI EV все-таки готовили для европейского рынка.


_________________
14 000 км
"Чем совершеннее средства контроля, тем сильнее эксплуатация." Не только в электротехнике


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электромобиль университета им.Даля
#118767Повідомлення 26 трав 2021, 10:49 
Творець електромобіля
Не в мережі

Звідки: Ярославль
Дякував (ла) 0 Подякували 202
Мій електротранспорт: ВАЗ-2108 гибрид
Для студентов вполне хорошо! Зря ехидничаете!


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Электромобиль университета им.Даля
#120393Повідомлення 17 лип 2021, 18:34 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Кропивницький
Дякував (ла) 15 Подякували 22
Мій електротранспорт: Електровел 350W
Відеорепортаж від Німецької хвилі


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 6 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 17


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group