Поточний час: 28 бер 2024, 11:54

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
#118627Повідомлення 21 трав 2021, 21:39 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
nuivot писав(ла):
Доброго усім дня.
Влізу в чужу тему, щоб не плодити однакових тем. Хочу електрифікувати вело, для поїздок на роботу, 17 км в один бік, і стільки ж в зворотній :) . Мотр-колесо 36в 350вт в мене є, контролер 18а, теж є. Дрібниці тіпу ручки газа - куплю. А от з батареєю підкажіть. Ідея про легкий велосипед, де мотор лише як асистент до педалей, в горку, на старті або якщо настрій нєпєдальний. В іделі хочу щоб таки заряду вистачало на ті 35 км, і батарейка полегше. Но інший вел брав комплект, і батарею орієнтуючись на ємкість, щоб на більше кілометрів хватило. Я зараз думав лише про 12Ач. А тут у вас і ампери і С та П, не зрозуміло. Якщо є можливість з вагою погратись, за розумні гроші - підкажіть.
Дякую
Я всегда клиенту советую не тянуться и батарею делать чуть больше ёмкостью чем нужно. Вопервых через год полтора ёмкость станет меньше и того что есть уже может не хватить для поездки, вовторых всегда будет хоть раз необходимость проехать чуть дальше, и тогда начинается кусание локтей. Ну и втретьих, не забываем,чем больше ёмкость, тем меньше нагрузка на элементы и тем больше они проживут. Мне кажеться сейчас при таком изобилии элементов, аккум 10а.ч. для вела уже анахронизм. Я буквально пару недель назад делал батарею 13.5а.ч 36в для самоката.Так что, как по мне, сейчас для вела ёмкость от 16-18а.ч это норма. А из 21700 навареных собирал в апреле для китайвела ёмкость 36а.ч.В корпус влезло 80 элементов.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118667Повідомлення 22 трав 2021, 17:34 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: электро-лигерад
Дякую всім за відповіді. В мене зараз роздвоєння, половина мене за більш ємку батарею, інша - за меншу вагу велосипеда. Хтось може сказати скільки буде важити 16Аг батарея з тесл. І чому тесли а не 18650? З тесл легше буде? Чі тесли надійніші?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118672Повідомлення 22 трав 2021, 20:27 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
nuivot писав(ла):
чому тесли а не 18650? З тесл легше буде? Чі тесли надійніші?
Т̶о̶м̶у̶ ̶щ̶о̶,̶ ̶с̶а̶м̶ ̶І̶л̶о̶н̶ ̶М̶а̶с̶к̶ ̶т̶у̶р̶б̶у̶є̶т̶ь̶с̶я̶ ̶п̶р̶о̶ ̶н̶а̶с̶,̶ ̶і̶ ̶в̶л̶а̶с̶н̶о̶р̶у̶ч̶н̶о̶ ̶н̶а̶в̶а̶р̶ю̶є̶ ̶п̶е̶р̶е̶х̶і̶д̶н̶і̶ ̶п̶л̶а̶с̶т̶и̶н̶и̶ ̶н̶а̶ ̶а̶л̶ю̶м̶і̶н̶і̶є̶в̶і̶ ̶а̶н̶о̶д̶и̶,̶
щ̶̶̶о̶̶̶б̶̶̶ ̶̶̶і̶̶̶ ̶̶̶в̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶а̶̶̶л̶̶̶е̶̶̶к̶̶̶і̶̶̶й̶̶̶ ̶̶̶У̶̶̶к̶̶̶р̶̶̶а̶̶̶ї̶̶̶н̶̶̶і̶̶̶ ̶̶̶м̶̶̶а̶̶̶л̶и̶̶̶ ̶̶̶м̶̶̶о̶̶̶ж̶̶̶л̶̶̶и̶̶̶в̶̶̶і̶̶̶с̶̶̶т̶̶̶ь̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶о̶̶̶л̶̶̶у̶̶̶ч̶̶̶и̶̶̶т̶̶̶и̶̶̶с̶̶̶я̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶о̶̶̶ ̶̶̶е̶̶̶л̶̶̶е̶̶̶к̶̶̶т̶̶̶р̶̶̶о̶̶̶т̶̶̶р̶̶̶а̶̶̶н̶̶̶с̶̶̶п̶̶̶о̶̶̶р̶̶̶т̶̶̶у̶̶̶.̶̶̶ :freu:
А все може виявитися значно банальніше, можливо хтось приторговує ними. :)

Елементи якого типорозміру використовувати зовсім не має великої різниці.
Можна взяти ЛЖ пакети або Бостони, також існують теслабанки і в габариті 18650.
В першу чергу треба виходити від своїх потреб.
Колись послухавшись порадників, як ото вони проїджають по 4-години на електровелосипеді,
і їм потрібна батарея не менш 25А/г, а менше брати немає сенсу, придбав банки на 20А/г.
Потім зо два місяці крутив їх в руках, намагаючись зрозуміти як їх скомпонувати і розташувати.
Мені було потрібно теж проїджати дистанцію десь 17...25км в одну сторону.
Потім продав їх і купив ЛЖ пакети на 10А/г, без проблем розмістив 3кг батарею з них в підрамній сумці,
і їзджу вже другий сезон без проблем, вистачає в обидві сторони на більш ніж 30км, але повністю ніколи не розряджав.
Також поцікавився в того, хто раніш рекомендував велику батарею, не міг-би він скинути фото.
На що була відповідь що він ще велосипед не зібрав, бо ще в роздумах як розмістити батарею,
І їздив декілька раз, в екперементальному режимі, розмістивши її на багажнику. :(


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118674Повідомлення 22 трав 2021, 21:04 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: электро-лигерад
Kozak писав(ла):
nuivot писав(ла):
чому тесли а не 18650? З тесл легше буде? Чі тесли надійніші?
Т̶о̶м̶у̶ ̶щ̶о̶,̶ ̶с̶а̶м̶ ̶І̶л̶о̶н̶ ̶М̶а̶с̶к̶ ̶т̶у̶р̶б̶у̶є̶т̶ь̶с̶я̶ ̶п̶р̶о̶ ̶н̶а̶с̶,̶ ̶і̶ ̶в̶л̶а̶с̶н̶о̶р̶у̶ч̶н̶о̶ ̶н̶а̶в̶а̶р̶ю̶є̶ ̶п̶е̶р̶е̶х̶і̶д̶н̶і̶ ̶п̶л̶а̶с̶т̶и̶н̶и̶ ̶н̶а̶ ̶а̶л̶ю̶м̶і̶н̶і̶є̶в̶і̶ ̶а̶н̶о̶д̶и̶,̶
щ̶̶̶о̶̶̶б̶̶̶ ̶̶̶і̶̶̶ ̶̶̶в̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶а̶̶̶л̶̶̶е̶̶̶к̶̶̶і̶̶̶й̶̶̶ ̶̶̶У̶̶̶к̶̶̶р̶̶̶а̶̶̶ї̶̶̶н̶̶̶і̶̶̶ ̶̶̶м̶̶̶а̶̶̶л̶и̶̶̶ ̶̶̶м̶̶̶о̶̶̶ж̶̶̶л̶̶̶и̶̶̶в̶̶̶і̶̶̶с̶̶̶т̶̶̶ь̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶о̶̶̶л̶̶̶у̶̶̶ч̶̶̶и̶̶̶т̶̶̶и̶̶̶с̶̶̶я̶̶̶ ̶̶̶д̶̶̶о̶̶̶ ̶̶̶е̶̶̶л̶̶̶е̶̶̶к̶̶̶т̶̶̶р̶̶̶о̶̶̶т̶̶̶р̶̶̶а̶̶̶н̶̶̶с̶̶̶п̶̶̶о̶̶̶р̶̶̶т̶̶̶у̶̶̶.̶̶̶ :freu:
А все може виявитися значно банальніше, можливо хтось приторговує ними. :)

Елементи якого типорозміру використовувати зовсім не має великої різниці.
Можна взяти ЛЖ пакети або Бостони, також існують теслабанки і в габариті 18650.
В першу чергу треба виходити від своїх потреб.
.... :(


В мене на лігераді колумб здається на 16 чи 17Аг батарея. І єдиний раз коли я її висадив повністю - це тест був, близько 70 км, педалями допомагав лише на підйомах. Їздив на ньому на ставок 40 км в один бік - режим їзди ПАС мотор розганяє, далі на педалях, якщо швидкість впала - знов мотор підхвачує. Якщо довіряти китайському показометру в велокомпа - я навіть половину батареї не використав. Все залежить від режиму використання. Я люблю щоб електровелосипед залишався велосипедом, люблю й педалі покрутити, а коли важко мотор допомагає, що ж я його за так катаю ? :) Тому й хочеться почути більше думок, і на цій базі, щось обирати. Я більше за батарею з банок, 18650, і тут порадили 21700. Гадав може з теслами виграю у чомусь.
Бо хочеться все й відразу, і ємкість і легкість, ще б і задарма. Але так не буває. Доводиться обирати


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118675Повідомлення 22 трав 2021, 21:34 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Велика ємність АКБ на звичайній велорамі, мабуть не зовсім правильно.
Тому в більшості промислових варіантів рідко можна побачити більше 12А/г.
Ліпити на звичайну раму, потужний двигун та відповідну обвязку, і перетворювати
велосипед на непідємний агрегат, це теж не зовсім вірне рішення.
Тим більше, що сама конструкція більшості велорам, не розрахованна на великі потужності та інш.
На свій первий варіант, я взагалі зробив дві легенькі батареї по 10А/г, щоб не сильно збільшувати вагу,
думав що якщо буде потрібно, то буду брати в дорогу обидві, але так і не понадобилася,
з часом друга батарея перекочувала на інший велосипед.
Інша річ просторова рама, там є можливість без напрягу поставити потужний двигун,
і там вже дійсно потрібні великий струм, ємність та інш.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118677Повідомлення 22 трав 2021, 22:54 
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 0 Подякували 14
Мій електротранспорт: Kalkhoff Endeavour Pro, TSDZ2, 48V*11.6Ah
Берите батарею 36В 15 Ач, этого с лихвой хватит для требуемой дистанции, и ток в 18А для такой батареи будет щадящим, и вес уложите в 3-3.5 кг, и сама батарея будет в цивильном корпусе типа Hailong - крепится на раму, минимум колхоза, аккуратный вид, либо в сумке с липучками на трубы треугольника. Тип элементов не принципиален, если они качественные.
Правда, если батарея будет в корпусе, то с креплением придется немного повозиться, чтобы она жестко сидела на трубе - без металлических хомутов и дополнительных бонок не обойтись.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118678Повідомлення 22 трав 2021, 23:38 
Творець електромобіля, член клубу
Не в мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 1028 Подякували 323
Мій електротранспорт: электровелосипед 500Вт 55В, 350Вт 24В, электроЗАЗ-965
Kozak писав(ла):
25А/г, ...Потім продав їх і купив ЛЖ пакети на 10А/г,

Вы когда даёте советы - уточняйте, у Вас батарея 36в или 48В или 52В,
Ибо все это разные ваттчасы!
10Втч\км - это оптимистический вариант, когда тепло и ветер в спину.
Рассчитывать надо на 15Втч\км (тем более мы даже не знаем рельефа и массы всадника;+деградация батареи).
15Втч*35км\36В=14Ач минимум. 10Ач тоже можно, но после пути в одну сторону - подзаряжать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118683Повідомлення 23 трав 2021, 06:56 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: чернигов
Дякував (ла) 39 Подякували 13
Мій електротранспорт: Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
А что сейчас по ценам у сборщиков батарей? Заказывал из китая батареи 48в 20а/ч честных,без корпуса,по цене до 4тыс грн , на элементах 21700.Вес 4кг. Есть желающие собрать за такую цену? ) Или будете рассказывать это всё гамно и купите лучше за 7тыс на "правильных" элементах. 36в 20а/ч хватит с запасом на 40км , будет дешевле.
Да,за корпус нужно доплатить 1000-1300грн
Если велик поднимать на этаж тогда вес очень критичен,если стоит в сарае ,то плюс минус пару кило не критично.
По поводу сколько можно нагрузить на раму.... Смотря какой велик.У меня типа туристический, могу нагрузить сколько угодно.Багажник на 25кг...

_________________
Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
KTM macina life style , Bosch E-Bike Systems , mxus xf19r ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 67+km/h
Stevens E-6X DISC 2013, Bosch eBike System,чип-тюнинг,speed max 45km/h , пробег 15тыс


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118684Повідомлення 23 трав 2021, 08:04 
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 0 Подякували 14
Мій електротранспорт: Kalkhoff Endeavour Pro, TSDZ2, 48V*11.6Ah
dimademch2012 писав(ла):
Kozak писав(ла):
25А/г, ...Потім продав їх і купив ЛЖ пакети на 10А/г,

Вы когда даёте советы - уточняйте, у Вас батарея 36в или 48В или 52В,
Ибо все это разные ваттчасы!
10Втч\км - это оптимистический вариант, когда тепло и ветер в спину.
Рассчитывать надо на 15Втч\км (тем более мы даже не знаем рельефа и массы всадника;+деградация батареи).
15Втч*35км\36В=14Ач минимум. 10Ач тоже можно, но после пути в одну сторону - подзаряжать.


С этим я бы поспорил. 15 Вт/км - такой расход будет при движении чисто на двигателе со скоростью 25-30 км/ч, а исходные данные - "Ідея про легкий велосипед, де мотор лише як асистент до педалей, в горку, на старті або якщо настрій нєпєдальний."
У меня расход на скорости 25 км/ч примерно 6 Вт/км, при уровне помощи двигателя в 75%, поэтому если действительно крутить педали и оставаться в рамках нормальных для обычного велосипедиста скоростей, то 10 Вт/км это потолок расхода. А каждый лишний килограмм веса таскать придется постоянно, это очень чувствуется.
15 Ач будет оптимально, особенно с учетом того, что это 50 элементов 18650, которые помещаются в самый маленький Hailong, если, конечно, планируется именно вариант размещения аккумулятора, в заводском пластиковом корпусе на диагональную трубу рамы.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118686Повідомлення 23 трав 2021, 08:30 
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 0 Подякували 14
Мій електротранспорт: Kalkhoff Endeavour Pro, TSDZ2, 48V*11.6Ah
andrewkolob писав(ла):
А что сейчас по ценам у сборщиков батарей? Заказывал из китая батареи 48в 20а/ч честных,без корпуса,по цене до 4тыс грн , на элементах 21700.Вес 4кг. Есть желающие собрать за такую цену? ) .


Мне моя батарея 48V*11.6Ah на элементах Samsung 29E, вместе с ЗУ на 2А и услугами Новой Почты, обошлась ровно в 6500 грн. Сборщика нашел на ОЛХ, там много неплохих вариантов, быстрее и проще чем на Али, и по ценам примерно то же.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118688Повідомлення 23 трав 2021, 09:04 
Не в мережі

Звідки: Харьков
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: электро-лигерад
kapunov81 писав(ла):
dimademch2012 писав(ла):
Kozak писав(ла):
25А/г, ...Потім продав їх і купив ЛЖ пакети на 10А/г,

Вы когда даёте советы - уточняйте, у Вас батарея 36в или 48В или 52В,
Ибо все это разные ваттчасы!
10Втч\км - это оптимистический вариант, когда тепло и ветер в спину.
Рассчитывать надо на 15Втч\км (тем более мы даже не знаем рельефа и массы всадника;+деградация батареи).
15Втч*35км\36В=14Ач минимум. 10Ач тоже можно, но после пути в одну сторону - подзаряжать.


С этим я бы поспорил. 15 Вт/км - такой расход будет при движении чисто на двигателе со скоростью 25-30 км/ч, а исходные данные - "Ідея про легкий велосипед, де мотор лише як асистент до педалей, в горку, на старті або якщо настрій нєпєдальний."
У меня расход на скорости 25 км/ч примерно 6 Вт/км, при уровне помощи двигателя в 75%, поэтому если действительно крутить педали и оставаться в рамках нормальных для обычного велосипедиста скоростей, то 10 Вт/км это потолок расхода. А каждый лишний килограмм веса таскать придется постоянно, это очень чувствуется.
15 Ач будет оптимально, особенно с учетом того, что это 50 элементов 18650, которые помещаются в самый маленький Hailong, если, конечно, планируется именно вариант размещения аккумулятора, в заводском пластиковом корпусе на диагональную трубу рамы.


Саме під режим прогулочно-міського переважно-асистента планую вело, рама буде нестандартна, і щось вона затримується, трошки переживаю тепер за неї. Тому поки що спиняюсь на версії 12-15Аг, а більш точно визначусь коли її можна буде поміряти що, куди і як встановлювати. Всім дякую за обговорення, взнав дещо нове для себе


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118689Повідомлення 23 трав 2021, 09:28 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Батарей в мене декілька як і самих електровелосипедів, є і "європейці".
Річ шла про варіант 36В 10А/г, моя вага 90...95кг, інколи вантаж на багажнику вагою до 20кг.
В мережі можна знайти відео, де чоловік з двигуном 350Вт і такою батареєю,
проїджав для тесту більше 30км, не допомогаючи педалями.

Зараз користуюсь повнопривідним варіантом на редукторниках 350ВТ/36В, батарея 48В 10А/г.
Практично завжди підкручую педалями, але без особливої нагрузки.
Вважаю і не безпідставно, що для легкого електровелосипеда,
достатньо двигуна в 350...450Вт, і батареї на 10...12А/г.
Бажанно щоб вона була легкозємною, якщо планується використання круглий рік.
Тоді він буде підйомним, і збалансованим, але потрібно буде допомогати педалями на підйомах.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118703Повідомлення 23 трав 2021, 19:03 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
kapunov81 писав(ла):
andrewkolob писав(ла):
А что сейчас по ценам у сборщиков батарей? Заказывал из китая батареи 48в 20а/ч честных,без корпуса,по цене до 4тыс грн , на элементах 21700.Вес 4кг. Есть желающие собрать за такую цену? ) .


Мне моя батарея 48V*11.6Ah на элементах Samsung 29E, вместе с ЗУ на 2А и услугами Новой Почты, обошлась ровно в 6500 грн. Сборщика нашел на ОЛХ, там много неплохих вариантов, быстрее и проще чем на Али, и по ценам примерно то же.

Шо так дорого? Там банки по сотні грн за штуку використовуються?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118717Повідомлення 24 трав 2021, 12:47 
Не в мережі

Звідки: Одесса
Дякував (ла) 0 Подякували 14
Мій електротранспорт: Kalkhoff Endeavour Pro, TSDZ2, 48V*11.6Ah
Vitali писав(ла):
kapunov81 писав(ла):
andrewkolob писав(ла):
А что сейчас по ценам у сборщиков батарей? Заказывал из китая батареи 48в 20а/ч честных,без корпуса,по цене до 4тыс грн , на элементах 21700.Вес 4кг. Есть желающие собрать за такую цену? ) .


Мне моя батарея 48V*11.6Ah на элементах Samsung 29E, вместе с ЗУ на 2А и услугами Новой Почты, обошлась ровно в 6500 грн. Сборщика нашел на ОЛХ, там много неплохих вариантов, быстрее и проще чем на Али, и по ценам примерно то же.

Шо так дорого? Там банки по сотні грн за штуку використовуються?


Это в корпусе Hailong, который сам по себе 1000-1100 стоит. 5950 за батарею, -1000 корпус, -500 бмс, -1000 за работу и материалы, 3450/52=66 грн за банку.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#118719Повідомлення 24 трав 2021, 13:32 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Украина Киев
Дякував (ла) 7 Подякували 114
Мій електротранспорт: 2WD планетарный полный привод е-велосипед
Хочу електротранспорт: Tesla M3 4WD
Vitali писав(ла):
kapunov81 писав(ла):
andrewkolob писав(ла):
А что сейчас по ценам у сборщиков батарей? Заказывал из китая батареи 48в 20а/ч честных,без корпуса,по цене до 4тыс грн , на элементах 21700.Вес 4кг. Есть желающие собрать за такую цену? ) .


Мне моя батарея 48V*11.6Ah на элементах Samsung 29E, вместе с ЗУ на 2А и услугами Новой Почты, обошлась ровно в 6500 грн. Сборщика нашел на ОЛХ, там много неплохих вариантов, быстрее и проще чем на Али, и по ценам примерно то же.

Шо так дорого? Там банки по сотні грн за штуку використовуються?

Если бы сама Тесла или концерн Фольксваген делали эти модульные батареи в корпусах,то с учетом налогов и сборов ценник батареи был бы не ниже тысячи долларов. Это ответ на вопрос "шо так дорого". Там принято платить большие налоги за произведенный и проданный товар.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 40 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 1


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group