Спицював самотужки більше 10-ка двигунів, користувався sapim-калькулятором,
також перевіряв його на заводських європейських мотор-колесах, все Ок.
https://www.sapim.be/kalkulyator-spicКількість хрестів залижить також і від товщини спиць, співвідношення діаметрів та інш.
оптимально в 2-ва при 2,2...2,6мм, для 2,6...3мм в один хрест.
Але найбільш проблемним виявився пошук потрібної довжини спиць.
На 2,2мм ще є невеликий вібір, а от на 2,4 і 2,6мм в основному тільки Китай.
І скоріш за все потрібно буде розсведлювати отвори в ободі інколи і в двигуні.
Для 26 колес, та і для інших, доступні кілька ободів з різними внутрішніми діаметрами.
Я на ринку рулеткою переміряв всі варіанти, і купляв підходящий по наявним шпицям.
andrewkolob писав(ла):
Вот,например,как не нужно делать
Варіант в три хрести, щоб не було різкого вигину біля ободу,
потрібно було розсвердлити отвори в ободі або зняти фаску, роботи шуропокрутом хвилин на 5.
Шпиці тонкуваті, але можливий і такий варіант якщо нема вибору шпиць.
Також бажанно під шляпки підставляти ще щайби, бо вони вже практично випадають з отворів двигуна.
Але на двигуни бажанно ставити шпиці від 2,2мм, на потужні товщі.