Поточний час: 28 бер 2024, 19:27

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]  На сторінку 1, 2, 3  Наступ.
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Запобіжник на батарею
#119738Повідомлення 25 черв 2021, 11:46 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Київ
Дякував (ла) 32 Подякували 15
Хто які запобіжники ставить на саморобну батарею і чи ставлять взагалі?
Бачив, що ставлять автомобільні запобіжники.
Але наскільки знаю, вони розраховані максимум на 32В.
В мене батарея 36В і мала би тримати до 40А, тобто я так розумію потрібен запобіжник на 48-60В.
Щось не знаходжу таких :(

_________________
1500 км Non-Stop на 'Honda e' по Німеччині і Польщі https://www.youtube.com/watch?v=EmmG1VSplpw


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119739Повідомлення 25 черв 2021, 11:53 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Funt писав(ла):
Хто які запобіжники ставить на саморобну батарею і чи ставлять взагалі?
Бачив, що ставлять автомобільні запобіжники.
Але наскільки знаю, вони розраховані максимум на 32В.
В мене батарея 36В і мала би тримати до 40А, тобто я так розумію потрібен запобіжник на 48-60В.
Щось не знаходжу таких :(

Ставьте "DIN реечный" держатель ну и предохранитель соответственно чуть больше того тока который планируется снимать.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119740Повідомлення 25 черв 2021, 11:56 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Київ
Дякував (ла) 32 Подякували 15
thunder_blade писав(ла):
Ставьте "DIN реечный" держатель ну и предохранитель соответственно чуть больше того тока который планируется снимать.

Бачив такі на алі, думав може є простіші і бюджетніші рішення :)
Споживання мало би бути не більше 20А. Але елементи мали би тримати 40А і БМС на 40А, тому не буду обмежувати батарею запобіжником....хоча з іншого боку може згоріти контролер, треба тоді два запобіжника :)

_________________
1500 км Non-Stop на 'Honda e' по Німеччині і Польщі https://www.youtube.com/watch?v=EmmG1VSplpw


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119741Повідомлення 25 черв 2021, 12:08 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Зачем вам Али... Они в любом магазине с электротоварами есть... Стоят не дорого... Вставки так вообще копейки... Ставьте по любому.

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119742Повідомлення 25 черв 2021, 12:12 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Запобіжник бажанно ставити завжди, підійдуть і звичайні автомобільні, підбирати по мах струму споживання.
Але траба мати на увазі, що китайскі автомобільні можуть мати завищений струм спрацівання, ніж заявленно.
Funt писав(ла):
Споживання мало би бути не більше 20А.
Потрібно ставити на трішки більший струм: 25...30А.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119744Повідомлення 25 черв 2021, 12:23 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Я устанавливаю предохранитель только в цепь заряда( был случай когда клиент полез в гнездо заряда и замкнул ). Для выхода батареи достаточно автомата на соответствующий ток.Брал такие. https://www.olx.ua/d/obyavlenie/avtomat ... Lm5Qm.html
А вообще на китайских свинцовых велах стояли обычные авто предохранители. И без разницы на 48 в или на 220, предохранитель обрывается от тока, а не от напряжения.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119745Повідомлення 25 черв 2021, 12:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Місто Київ
Дякував (ла) 32 Подякували 15
Kapral88 писав(ла):
Я устанавливаю предохранитель только в цепь заряда( был случай когда клиент полез в гнездо заряда и замкнул ).

Вирішив на заряд просто вимикач поставити, хоча з запобіжником гірше не буде.
Kapral88 писав(ла):

На жаль там 30А максимум.
Kapral88 писав(ла):
А вообще на китайских свинцовых велах стояли обычные авто предохранители. И без разницы на 48 в или на 220, предохранитель обрывается от тока, а не от напряжения.

Я теж читав, що багато хто автомобільні ставить.
Але читав також, що плавлення на заданому струмі відбувається лише, коли напруга запобіжника не перевищена. Тобто якщо запобіжник розрахований на 32В і 20А, то на напрузі 48В це вже буде трошки інший струм.
Але я так розумію, на практиці нехтують цими відхиленнями.

_________________
1500 км Non-Stop на 'Honda e' по Німеччині і Польщі https://www.youtube.com/watch?v=EmmG1VSplpw


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119746Повідомлення 25 черв 2021, 12:47 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Навіщо городити цілу купу різних запобіжників, автоматичних вимикачів та інш.?
Одного запобіжника беспесередньо в колі + контакту батареї, буде достатньо.
Запобіжники нормуються по струму, і спрацьовують в незалежності від напруги.
Робоча номінальна напруга - при якій відбуваєтся гарантованне розмикання кола протікання струму.
Актуально для автоматичних вимикачів, де її перевищувати не можна.
Автомобільні гарантованно розірвуть коло і при більшій напрузі, перевіренно на практиці.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119761Повідомлення 25 черв 2021, 19:38 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Цитата:
На жаль там 30А максимум
Я привёл как пример, мне для моих батарей хватает. А вообще на олх встречал такие автоматы до 80а.А на форуме продавали и до 200а.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119762Повідомлення 25 черв 2021, 20:03 
Активіст форуму
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: чернигов
Дякував (ла) 39 Подякували 13
Мій електротранспорт: Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
Желательно поставить автомат,чтобы не держать контроллер под напряжением.Наверняка присутствует ток утечки,через месяц может высадить пол батареи.Приходится постоянно выдёргивать батарейный разъём

_________________
Kalkhoff Impulse 2.0 , mxus mx01f ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 63km/h
KTM macina life style , Bosch E-Bike Systems , mxus xf19r ,18fet 50a,bat china 60v 20ah,speed max 67+km/h
Stevens E-6X DISC 2013, Bosch eBike System,чип-тюнинг,speed max 45km/h , пробег 15тыс


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119764Повідомлення 25 черв 2021, 20:21 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Олександрія
Дякував (ла) 31 Подякували 41
Мій електротранспорт: електровелосипед, повний привід
Автомат не помешает, но предохранитель тоже должен быть прям возле самой батареи,
в случае чего, он расплавиться и гарантированно разорвет цепь.
Утечки в контроллере при разомкнутом ключе (отсутствует питание в цепи управления) мизерны,
Там подключенны только конденсаторы и закрытые ключи, саморазряд батареи на порядки больше.
У меня так в двух электровелах, только предохранитель, и низкотоковая коммутация по питанию контроллера.
Никаких проблем за пару сезонов, и на длительный зимний простой даже не отключал батарею.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#119975Повідомлення 01 лип 2021, 22:05 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Украина,Киев
Дякував (ла) 113 Подякували 616
Мій електротранспорт: ЗАЗ 965e, Peugeot Partner (продан), Renault Zoe, Renault Fluence, Tesla Model 3
Я использую предохранители фирмы PEC 225A, такие стоят в всех Рено и других электромобилях заводских, проверено работают при КЗ.

Так же на Али нашел подобные, пока не приходилось их сжигать, по этому ничего рассказать.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#135492Повідомлення 17 січ 2024, 10:08 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Україна
Дякував (ла) 2 Подякували 0
Мій електротранспорт: Shimano Marine
Ставлю звичайні автомати на 220в, підбираю по амперажу. Уже 3 роки їзджу на одному з переведених на електротягу велосипедів, поки все добре. Дуже виручає коли потрібно перегрузити Bms, або контролер, бо при спрацюванні по нижньому порогу напруги, не вмикається поки не обезточу smart Bms Daly.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#135496Повідомлення 18 січ 2024, 08:52 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
В мережі

Звідки: Запорожье
Дякував (ла) 285 Подякували 1001
Мій електротранспорт: >
Тут багато писали що головне струм, а напруга не важлива...
Так от, хочу вас розчарувати, важлива і величина і те шо вона постійна. При малому зазорі після згорання плавкої частини на постійній напрузі може залишитися дуга, яка сама по собі не погасне, і може стати причиною возгорання (виносьте запобіжники подалі від батарї). А втомати розраховані на змінний струм можуть теж мати недостатній зазор та погану дугогасильну камеру, і в разі змінного струму при переході через нуль дуга гасне, то на постійному струмі може і не згаснути навіть як що постійна напруга меньша на порядок (в десяток разів). Тому є спеціальні автомати для постійної напруги (там більший зазор і в деяких є потоянний магніт для сдування дуги в напрямку дугогасильної камери - в таких полюсовка обов'язкова).

Для тих хто думає що у них побутовий AC автомат нормально працює...., можу сказати що при штаному розмиканні конденсатори на нагрузці (в контроллері наприклад) не дають виникнути різниці напруги на автоматі для виникнення дуги, а от в разі КЗ дуга буде, і може не згаснути наробивши лиха.

Яскравий приклад, в велоподорожі троє електробайкерів з'єднали послідовно три батареї щоб закіп'ятити в електрочайнику водички, і замість вимкнути його з "розетки" по звичці вимкнули штатним вимикачем чайника, той вимикач звісно зразу згорів від дуги зі спецефектом.

_________________
2 моноколеса, 2 электровела, 2 подводных буксира, надувной электро-каяк.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Запобіжник на батарею
#135502Повідомлення 19 січ 2024, 17:13 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Днепр
Дякував (ла) 1 Подякували 7
Мій електротранспорт: Євровел, перероблено під ручку газа і 36В, двигун Panasonic NUA028
На Алі є DC автомати. Я собі для соняшної системи купляв такі https://www.aliexpress.com/item/1005004692687373.html 300В вимикає без дуги.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 34 ]              На сторінку 1, 2, 3  Наступ.

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 8


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group