korgz писав(ла):
Ви мабуть не в цій країні проживаєте ? навкруги Вас ідеальні дороги і шляхи ?
я сезон 2020 прокатав на харделектровеліку.... більше ніколи.... хіба припече....
Можна фото вашого девайсу
(харделектровеліку) на якому відкатали цілий сезон?
Я свій викладував недавно тут, теж відкатав один сезон, і ніякого негативу не відчуваю.
https://electroavtosam.com.ua/forums/viewtopic.php?p=114340#p114340Та навіть більше, він мені більше сподобався в роботі, ніж інші з амовилками.
І дороги теж в нас не ідеальні, десь 85...90%: асвальт та накатанна грунтівка.
А на 10...15% ділянках, трапляються нерівності (сліди шипів тракторів, рілля, та інш.),
де приходилось збавляти швидкість до 15...25км/г, щоб проїхати через них.
Але із амовилкою швидкість на цих ділянках булаб не більшою.
lu4 писав(ла):
Вилка, вилке рознь.
Байк с передним мотором после 7-8 тьіс пробега на скорости 35-40кмч влупился в авто ..., а ноги вилки как новье - ходят без шата и задержек. Замена штока и вилка как новая (стала на востановленьій байк)
На важкий електробайк, де конструкція рами та інш. складових, дозволяють великі потужності, та швидкості.
І де вага електробайку, не критична, тут взагалі мова не йде, там звичайно необхідно мати амортизацію.
Інша річ, коли на звичайні велорами, які з народження не були розрахованні на електропривід, намагаються ліпити щось потужне. Обвішуючи різними приблудами (підсилювачі дропаутів та інш.), що значно збільшує вагу велосипеда, та зменшує надійність самої конструкції велосипеда (механічні поломки досить часті). А в випадку відмови, що доволі вірогідно трапляється, на нім майже не можливо буде їхати на педалях.