Поточний час: 28 бер 2024, 16:20

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ] 
Автор Повідомлення
#121140Повідомлення 19 серп 2021, 13:41 
Член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Київ
Дякував (ла) 34 Подякували 63
Мій електротранспорт: Електроскутер 1,2 кВт
https://mind.ua/news/20230045-tesla-nav ... ih-batarej
Tesla навчилася отримувати 92% матеріалів з використаних батарей
Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді
Компанія Tesla повідомила про значний прорив в сфері утилізації акумуляторів. У рамках звіту про вплив на довкілля компанія заявила, що створила новий процес переробки – швидкий, вигідний і екологічний, пише HighTech Plus з посиланням на звіт компанії.
Технологія дозволяє вилучати і повторно використовувати 92% матеріалів із відпрацьованих старих батарей для електромобілів. Компанія вже запустила перші установки з цим техпроцесом на заводі Gigafactory в Неваді.
Як зазначає Electrek, нова технологія Tesla завдає серйозного удару по скептиках, які критикують електромобілі за використання природних ресурсів у процесі виробництва нових батарей.
Підрядники Tesla та інших автомобільних компаній щороку добувають сотні тисяч тонн нікелю, кобальту і міді – ця частина бізнесу з випуску електрокарів регулярно зазнає критики з боку державних регуляторів і громадськості. Тепер Tesla може вирішити цю проблему – компанія поступово наближається до економіки замкнутого циклу.
«Ми маємо намір адаптувати рішення по переробку для кожного підприємства і, таким чином, повторно вводити цінні матеріали назад у наш виробничий процес. Наша мета – розробити безпечний процес переробки з високим ступенем відновлення, низькими витратами і низьким впливом на довкілля», – йдеться в звіті Tesla.
У Tesla також відзначили, що створена технологія – це не набір патентів і не тестовий зразок. Автовиробник впровадив відповідні системи на ключовому підприємстві в штаті Невада ще в четвертому кварталі минулого року. Протягом трьох останніх місяців 2020 року Tesla успішно переробила 1300 тонн нікелю, 400 тонн міді і 80 тонн кобальту. Перші показники системи за повні 12 місяців роботи стануть відомі на початку 2022 року.
Виробник вказав, що з акумуляторної батареї з початковим обсягом в 1000 кВт/год можна отримати нову батарею на 921 кВт/год. Таким чином, в довгостроковій перспективі Tesla зможе значно скоротити видобуток корисних копалин і зосередитися на використанні вже отриманих матеріалів.
Галузь переробки стає все перспективнішою. Колишній технічний директор Tesla Дж. Б. Штраубель в 2019 році покинув компанію Маска, щоб заснувати стартап Redwood Materials, який спеціалізується на розробці нових методів утилізації та переробки – зараз Redwood укладає контракти з промисловими гігантами і допомагаємо їм налагодити безвідходне виробництво.

_________________
Хочеш змінити Світ - почни з себе.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121149Повідомлення 19 серп 2021, 18:25 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Київ Україна
Дякував (ла) 406 Подякували 530
Мій електротранспорт: Электровелосипед Заря Силач
Хочу електротранспорт: Tesla
Це дуже добре що концентрація металів попадає не на смітник, а в переробку. Але як подумати скільки тесловських акумуляторів подрібнив шредер! Скільки велосипедів могло на них ганяти! Потрібно домовитись із Маском нехай пару вагонів акумуляторів пришле на переробку для клубу {!_!} .


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#121217Повідомлення 21 серп 2021, 20:18 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 562 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Leon29 писав(ла):
Це дуже добре що концентрація металів попадає не на смітник, а в переробку. Але як подумати скільки тесловських акумуляторів подрібнив шредер! Скільки велосипедів могло на них ганяти! Потрібно домовитись із Маском нехай пару вагонів акумуляторів пришле на переробку для клубу {!_!} .

Хана дешевому литию )) :lachtot:
ЗЫ
Видать Шевроле не зря Болты отзывает теперь есть куда СТремнЫе акб засылать ))

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123845Повідомлення 05 груд 2021, 20:49 
Не в мережі

Звідки: Украина
Дякував (ла) 29 Подякували 193
Хочу електротранспорт: любой
google transl
В конце августа появилась новость: Tesla предлагала покупателям электромобилей, заказавшим Model 3 Standard Range +, возможность получить свой автомобиль раньше. В том же месяце выяснилось, что заказы, размещенные на менее дорогие Model 3, не будут выполнены до 2022 года. То же самое произошло и с версиями Tesla Model Y стандартного диапазона. (В прошлом месяце Tesla переименовала модели Standard Range, которые теперь называются просто .)
Rear Wheel Drive
Новый вариант позволит Tesla быстрее доставлять свои наименее дорогие автомобили Model 3 по оценкам EPA: 253 мили против 263 миль - по той же цене. В свою очередь, он предположительно может перенести больше своих традиционных аккумуляторных батарей на пользующийся успехом компактный кроссовер Model Y.

До этого лета все модели Model 3 и Model Y, продаваемые в Северной Америке, питались от батарей с тысячами маленьких цилиндрических элементов с использованием никель-кобальт-алюминиевой (или NCA) химии от Tesla Nevada Gigafactory. [b]В новом корпусе не только используется другой химический состав, известный как литий-железо-фосфат (или LiFP), но и сами элементы были призматическими, то есть содержимое корпуса батареи было совершенно другим.
. Батареи с призматическими элементами являются наиболее распространенными в Китае. Как отмечают аналитики и владельцы Tesla, он используется во всех моделях Tesla Standard Range, построенных на заводе компании в Шанхае. Завод в Китае также экспортирует в Европу модели Tesla меньшего класса.

Tesla прогнозировала этот сдвиг во время мероприятия Battery Day в сентябре, на котором генеральный директор Илон Маск предположил, что компания может использовать LiFP для более дешевых моделей. Работая над сокращением количества дорогостоящего кобальта в своих ячейках - как это сделала GM, с уменьшением на 70 процентов кобальта в грядущих ячейках Ultium, которые он разработал совместно с LG Chem, - он будет пытаться добавить больше никеля в химию будущего.......https://www.yahoo.com/autos/tesla-model ... 00266.html


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
#123851Повідомлення 06 груд 2021, 00:20 
Власник електровелосипеда
Не в мережі

Звідки: Lviv
Дякував (ла) 22 Подякували 61
Мій електротранспорт: 1квт евел
Никола писав(ла):
google transl

Це для тих, кого забанили в гуглі?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 5 ]             

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 4


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group