Поточний час: 19 квіт 2024, 03:30

Часовий пояс: UTC + 2 години



Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]  На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4
Автор Повідомлення
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121117Повідомлення 18 серп 2021, 10:07 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
А схемку от руки можно показать чтоб нагляднее, я не знаком с понятием автомат в электрике как он выглядит и на какие токи нужен для 1 кВт?
Я тоже котов уважаю так что нужно будет таки сделать)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121118Повідомлення 18 серп 2021, 10:43 
Творець електромобіля, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Кременчуг
Дякував (ла) 571 Подякували 254
Мій електротранспорт: е-Таврия
Автомат от Mr.Dream, но без предзаряда.


Додаткові файли:
R92KLehgzp0.jpg [60.69 КБ]
Завантажень: 0

_________________
автопробег на электричестве 40000 км
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121124Повідомлення 18 серп 2021, 12:32 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Додаткові файли:
ScreenShot.1315514602.jpg
ScreenShot.1315514602.jpg [ 41.49 КБ | Переглядів: 2436 ]
Вот так делают давно и надёжно. Ни каких5-10ватт сопротивлений!!обычное 0.5вт и всё.
P.S На моей "Электроверховине" обычный автомат 25а, без предзаряда работает 5лет.мотор 800вт, контроллер 30а


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121133Повідомлення 18 серп 2021, 21:01 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Так нужно подключить?


Додаткові файли:
IMG_20210818_215615.jpg
IMG_20210818_215615.jpg [ 165.69 КБ | Переглядів: 2405 ]
Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121135Повідомлення 18 серп 2021, 22:14 
Власник електровелосипеда, член клубу
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Україна, Черкаси, Д.
Дякував (ла) 563 Подякували 269
Мій електротранспорт: Evel EndurA, 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear 3Kw(GTS3000)...
Grey_che писав(ла):
Так нужно подключить?

:) Так, только Автомат в "-" ставится :pfeif:

_________________
Evel EndurО 18", 60v 28Ah S-BmS ,DD-Rear GT3000 + Votol EM-50S...


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121142Повідомлення 19 серп 2021, 13:48 
Активіст форуму
Не в мережі

Звідки: Киев, Украина
Дякував (ла) 88 Подякували 70
Мій електротранспорт: 500w редуктор
Автомат в минус ставится, когда минус на корпусе, а + есть не только от аккума но и от гены. Это автомобильная компоновка.

Если источник плюса только батка, а весь минус по проводам, то плюс рубить логичнее. Ну или есть какие то аргументы именно в пользу минуса.

На истину не претендую но интересно, почему минус.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121143Повідомлення 19 серп 2021, 14:05 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Ternopil
Дякував (ла) 83 Подякували 595
thunder_blade писав(ла):
Так, только Автомат в "-" ставится :pfeif:

Якщо електрична схема має спільний мінус з іншими пристроями, то розрив силового мінусу зазвичай призводить до вигорання сигнальних ліній тих пристроїв. Тому рвати тільки плюс! Якщо в схемі крім контролера більше нічого немає, то абсолютно не принципово.

Тепер детальніше. Автомат (контактор) з резистором попереднього заряду ставиться лише на силову лінію контролера. Нічого більше через нього живити немає змісту - все інше має мати свої "запобіжники". При виключеному "запалюванні" контролера його силова частина майже нічого не споживає, долі міліампера лише для розряду ємностей конденсатора при зберіганні. Якщо через автомат живити ще щось, накшталт перетворювачів, то через їх власне споживання резистор не зможе повноцінно заряджати батарею конденсаторів контролера і при включенні буде, хоч і не велика, але іскра. Гляньте типову схему включення контролерів Келлі.
Якщо розриваємо силовий плюс контролера, то знеструмлюються лише силові ключі, а мізки можуть працювати і надалі.
Якщо ж розриваємо силовий мінус, а від контролера до інших пристроїв йдуть сигнальні лінії, наприклад - датчик температури мотора, датчик швидкості (відгалуження з сигналу одного датчика Холла), то той мінус буде нагамагтись пройти через сигнальні лінії, оскільки коротший шлях - СИЛОВИЙ - уже обірваний. Про наслідки самі подумайте.

_________________
моя Smart BMS


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121144Повідомлення 19 серп 2021, 14:23 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
mr.Dream можно узнать что в вашем автомате за деталь похожая на микросхему?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121169Повідомлення 20 серп 2021, 07:27 
Власник електровелосипеда
Аватара користувача
Не в мережі

Звідки: Сумы
Дякував (ла) 64 Подякували 50
Мій електротранспорт: электровелосипед
Хочу електротранспорт: электромотокруизер
Mr.Dream наверное занят, и дабы не накалялась обстановка про таинственную микросхему, насмелюсь ответить, если вопрос про этот автомат download/file.php?id=31196
Конструктив автомата постоянного тока такой. Это дугогасительная камера. Там еще есть и магнит. На постоянном токе дуга тянется сильней, чем на переменном, магнитное поле магнита затягивает дугу в эта камеру, где она и гасится.
У Kapral88 на картинке автомат для переменного тока.

_________________
Evel GTS1000 6Т, Evel Eco 32A 12 mosfet, LiFePO4 16S 20Ah Carnell


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121173Повідомлення 20 серп 2021, 09:15 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Да вопрос был именно за квадрат коричневый внизу автомата, я никогда не видел автомат в разобранном виде и посчитал его как установленную микросхему. Но нашлось решение другое, китайцы выпускают разьем XT-90S с искрогасящим сопротивлением, мне такой вариант понравился больше и я уже заказал на алиекспрес. А вообще в моем случае при соблюдении процедуры замены батки в пути ничего не надо.


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121193Повідомлення 21 серп 2021, 05:50 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
Я тоже что то не понял, разговор о автомате, а его заменяют разъёмом? Или разъём будет постояно вытягиваться? В чём прикол?


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121199Повідомлення 21 серп 2021, 10:25 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Мне нужно найти решение и к тому же временное( пока не будет батки нужной емкости) чтоб не было искрения при смене разряженой бат. на свежую в дороге. Можно не заморачиваться с этим при моем ампераже, но на будущее когда я повышу вольтаж и емкость батки я смогу принять правильное решение)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121200Повідомлення 21 серп 2021, 12:50 
Власник електромобіля
Не в мережі

Звідки: Марьинка
Дякував (ла) 405 Подякували 345
Хочу електротранспорт: Kia soul ev, но ищу лифа или зою
А с какого перепуга будет искрение, тем более в дороге? Если вы будете менять батарею на батарею, конденсаторы в контроллере будут заряжены, и разница в напряжении( хотел написать в вольтаже, но не позволило техническое образование) :D ,будет минимальная, и искрить ни чего не будет. Или вы планируете на ходу под нагрузкой менять батки? :lol:


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
 Заголовок повідомлення: Re: Правильный выбор BMS
#121202Повідомлення 21 серп 2021, 13:54 
Власник електровелосипеда, член клубу
Не в мережі

Звідки: Черкассы
Дякував (ла) 2 Подякували 23
Мій електротранспорт: Велоракета 500Вт Sport
Все правильно, как мне удалось разобраться в данном вопросе проблем с искрением не должно быть при замене батки. А когда будет батка более емкая тогда я поставлю автомат с искрогасящим сопротивлением)


Повернутися до початку
 Профіль  
Відповісти цитуючи  
Показати повідомлення за:  Поле сортування  
Почати нову тему Відповісти на тему  [ Повідомлень: 59 ]              На сторінку Пред.  1, 2, 3, 4

Часовий пояс: UTC + 2 години


Хто зараз на конференції

Зараз цей форум переглядають: немає зареєстрованих користувачів і гості: 19


Ви не можете створювати нові теми
Ви не можете відповідати на повідомлення
Ви не можете редагувати свої повідомлення
Ви не можете видаляти свої повідомлення
Ви не можете додавати додаткові файли

Найти:
Створено на основі phpBB® Forum Software © phpBB Group